Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 24 |
Mobilspel
| Pågående | 19 751 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-24 21:03 | |
![]() | micro: sen borde du diskutera detta med jessica och inte mig, hon gjorde nog sitt bästa och killen ville nog bli av med den, tror han var 21 då | |
| -R0BBAN- - Ej medlem längre | 2009-01-24 21:03 | |
![]() | Mm, pedofilin frodades i de nybyggda miljonprogramshöghusen (dagens ord? Ja, förmodligen). :-)) | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2009-01-24 21:03 | |
![]() | Hej, Robert! | |
| micro113 | 2009-01-24 21:04 | |
![]() | Jag upplevde 70-talet .... det gjorde inte du ... du föddes då :) | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-24 21:04 | |
![]() | micro: ja det är för jävligt hursom helst så är det bara 7 års skillnad på mig o kai så jag vinner. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-24 21:05 | |
![]() | micro: 74 är jag född, jag sa ju det var skillnad, det var du som ville få det till att det inte var det. | |
| -R0BBAN- - Ej medlem längre | 2009-01-24 21:05 | |
![]() | Heeeej Pottis! <3 | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2009-01-24 21:07 | |
![]() | Jag kände nästan inte igen dig först :0 | |
| micro113 | 2009-01-24 21:09 | |
![]() | Saga - li Jag tror att oskulden kan vara lika viktig för en kille som en tjej ... man vill uppleva något, och inte bara schabbla bort den .... gäller givetvis inte alla, vare sig killar eller tjejer... Ja, vi är vana vid att många killar är svin ..... men det borde ju innebära att vi var medvetna om hur mycket det kan såra, och inte att vi har mandat att bete oss lika svinaktigt. Sen är det väl inte så mycket att diskutera .... du tog upp din kompis som exempel på hur en kille inte skall bete sig -- komma med rosor när hon inte är intresserad -- och jag ville bara kommentera att utifrån mitt sätt att se det så var det sin kompis som inet betedde sig okej. Sen vad killen tyckte .. ja det vet ju inte jag -- jag utgick bara från mina referensramar.... hur jag skulle vilja bli behandlad | |
| RåzaMåln | 2009-01-24 21:09 | |
![]() | Shit vad trött jag är på påståenden i stil med "män är svin" eller "kvinnor är vidriga" bara för att en eller ett par personer från könet man pratar om svikit en. Det betyder ju inte att alla av samma kön är likadana. Människor är svin. That's it. Det finns både svarta, vita, manliga, kvinnliga, kinesiska, ryska, unga, gamla svin. Merparten av alla människor är svin har jag erfarit. Ja, jag må vara bitter men hellre det än att döma människor efter ras eller kön. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-24 21:12 | |
![]() | ja micro: säkerligen var det så för honom, men det blev ju jobbigt för henne med när hon redan innan berättat att hon inte ville vara ihop utan ta det lugnt, att han sen berättade EFTERÅT att han var oskuld, ja du.. säger väl mer om hans vilja att passa in | |
| -R0BBAN- - Ej medlem längre | 2009-01-24 21:12 | |
![]() | Alla KAN vara svin emellanåt. Men jag vill nog tro att innerst inne vill de flesta gott ändå. Är jag naiv? Ja, kanske det. :-) | |
| micro113 | 2009-01-24 21:13 | |
![]() | Saga-li Nu hänger jag inte med --- skillnad på vad? Kaai är i samma ålder som min dotter ... min dotter och större delen av henne bekanskapskrets i samma ålder har bildat familj .... Kaai:s kommentar eller önskan om detta framstår alltså som fullt naturlig för mig.... och definitivt normal i dagens samhälle. Ett samhälle som när det gäller sexuella relationer är mindre fritt nu än i slutet på 70 talet, början på 80 talet -- då nymoralismen gjorde sitt inträde i mitten av 80 talet i spåren av Aids | |
| kaai - Ej medlem längre | 2009-01-24 21:13 | |
![]() | jasså råzamåln,, jag har inte dragit alla över en kam även om det kan tyckas så, jag är ledsen ifall dte skett,, men det jag stör mig på,,, att över 50 olika tjejr så borde man hittat nån,,, jag har fan inte kunnatt sova,,, så man super ner sig iställettt... | |
| micro113 | 2009-01-24 21:15 | |
![]() | Saga-li Jag uppfattade det som om hon var medveten om det INNAN ... vet man det inte, så är det ju svårt att ta hänsyn ... eller tänka till före. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-24 21:16 | |
![]() | micro: jag menar att jag har vänner i 20års åldern och jag vet att sexuella erfarenheter har förändrats ENORMT sen jag var tonåring. Du vet sexleksaker tex, fanns INTE EN TANKE PÅ när jag var 16. Nu är det NORMALT | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-24 21:16 | |
![]() | micro; han hade inte sagt det, men vi läste ju mellan raderna | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-24 21:17 | |
![]() | robban: klok som vanligt | |
| micro113 | 2009-01-24 21:17 | |
![]() | kaai Ett tips om man vill ha en tjej är ju att ta det lite lungt med spriten ... det ingen hit med fulla killar. Så dränk sorgerna ikväll,,,, men nöjd med en öl eller nåt glas vin när är med tjejen du är intresserad av. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-24 21:19 | |
![]() | finns ju killar som lätt blir alkisar pga att de tror de blir "modigare" på fyllan, modigare kanske men oxå mer äckliga, så blir det en ond cirkel. Akta dig för den kaj. | |