Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 754 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| y not | 2009-03-15 20:15 | |
![]() | är inte musik en av sveriges största exportartiklar, eller var? | |
| flaxa | 2009-03-15 20:54 | |
![]() | Äntligen någon som kan sjunga!! Heja Malena! | |
| Delight2002 | 2009-03-15 21:11 | |
![]() | RÄTT LÅT VANN :D:D:D:D:D:D Får gåshud / ståpäls varje gång jag hör den! | |
| vuk | 2009-03-15 21:18 | |
![]() | är det ingen som tycker låtarna är lika? Måns låt är ju snodd | |
| vuk | 2009-03-15 21:18 | |
![]() | är det ingen som tycker låtarna är lika? Måns låt är ju snodd | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-03-15 21:23 | |
![]() | Vinnarlåten har man ju redan hört innan Fredrik Kempe och lite andra operalåtar upp i dan jag såg inte på MF för jag var hos en vän och kollader på annat istället | |
| MariaAdolf | 2009-03-15 21:48 | |
![]() | Kanonlåt, så håret reser sej och man blir alldeles tårögd, Heja heja | |
| susanne | 2009-03-15 21:54 | |
![]() | vad som helst hade gått bra, utan snälla snälla. Tänk er att skicka den låten till Ryssland. dom hade ju trott att vi svenskar fått knäppen precis. Rätt låt vann. | |
| einsturz | 2009-03-15 22:09 | |
![]() | kanske vann inte den bästa låten, men mycket möjligt den bästa personen! hon verkar ju hur skön som helst. så jag hejade på henne hursomhelst | |
| Polly Juice | 2009-03-15 23:34 | |
![]() | Tja, på sätt och vis hade ju "Snälla, snälla" bara bekräftat det som Europa misstänkte när de såg Charlotte Pirelli - att svenskarna är någon typ av utomjordingar. Varje ESC sitter jag alltid och chattar med ett gäng Europeer på ett internationellt forum jag brukar besöka, och vi berömmer eller sågar låtarna och artisterna - vi har jättekul. När de såg Pirelli var det en av dem som förgäves försökte ställa in färgen på sin TV tills jag erkände att nej, hon SER faktiskt ut sådär. | |
| Polly Juice | 2009-03-15 23:35 | |
![]() | Och le-lou: har du LYSSNAT på texten? Hon sjunger faktiskt att han ger det hon brukat få till en annan kvinna - kan det tolkas på något annat sätt än som otrohet? Och ja, jag tycker det är dumt att försöka igen med en person som redan har visat att man inte kan lita på honom - bättre att dumpa det lögnaktiga skräpet och leta rätt på en BRA partner istället. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-15 23:38 | |
![]() | Jag tyckte att han som gjorde sin egen version av Hero var riktigt bra. Han hette någonting med Motor. | |
| Polly Juice | 2009-03-15 23:40 | |
![]() | Men han klädde inte med sådär knallrött läppstift. Okej att han sminkade sig, men han borde lära sig att sminka sig så att det framhäver hans egna färger, hellre än att bara plocka åt sig första bästa färg på Åhlens. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-15 23:42 | |
![]() | Jag tänkte nog mer på musiken,Polly. | |
| Polly Juice | 2009-03-15 23:44 | |
![]() | Jag gillade inte den heller, jag tyckte att "Hero" inte gjorde sig som långsam ballad, jag tyckte den var häftigare i snabb version. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-15 23:47 | |
![]() | Då har vi inte samma smak,Polly. | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-03-15 23:52 | |
![]() | Inte för att jag såg så mycket av det här årets... melodifestival, men jag kunde inte undgå att höra hero och jag håller med poly juice om att det var bland det mesigaste jag hört. *laaame* Inget satt fint i den alltså. Vinnaren var väl en av de låtarna som var tråkiga men "okay". Kunde varit värre. den där snälla-snälla-grejen greppade jag aldrig heller. Jag är nog för ung eller för gammalmodig för att förstå melodifestivalen alltså. :S | |
| Skrmf | 2009-03-15 23:55 | |
![]() | ...det är så roligt att melodifestivalen engagerar så många som inte tittar på den tycker jag. | |
| Skrmf | 2009-03-16 00:08 | |
![]() | för övrigt hoppas jag att Polly snart slutar racka ner på hur människor ser ut och inser att mångfald är okej. | |
| 1stclassriot | 2009-03-16 00:34 | |
![]() | det roliga är danmarks bidrag. det förste jag tänkte när sångaren började sjunga, herregud det låter som en ronan keating-låt och sångaren låter som ronan keating och konstigt nog HAR ronan keating skrivit låten! varför skriver han en låt till DANMARK i ESC och inte irland?? :D www.youtube.com/watc...re =related | |