Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 69 |
Mobilspel
| Pågående | 19 911 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-06-29 16:47 | |
![]() | hurrullarman- tack för ditt frejdiga inlägg tidigare! jag håller med dig om att man inte själv kan vara säker på att man har rätt när man försöker avgöra sin intelligens - men så skrev jag också "hur intelligent _tycker_ du att du är. man kan ju _försöka_ avgöra hur intelligent man är om man tycker att det är roligt. jag tror jag blev lite klokare av ditt inlägg, tex blev jag påmind om att man nästan inte kan vara _för_ tydlig i det man säger om man inte vill bli missförstådd. tack för det! :) | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-06-29 16:52 | |
![]() | mollee - du rör ihop alltihop till en välling och ger den betyg. | |
| HurRullarMan | 2009-06-29 16:52 | |
![]() | och hur mycket tar det emot att starta en liknande tråd då? | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-29 16:55 | |
![]() | frågan är nog omöjlig att besvara ity alla har en egen åsikt angående sin intelligens. att man är "smart" eller har hög IQ betyder inte ett skit när det gäller kommunikation med andra eller medvetande ang omvärlden. einstein var dyslektiker. | |
| apbur | 2009-06-29 17:04 | |
![]() | Vad har dyslexi med hela att göra? Jag tror att IQ och social förmåga har ett samband. En mentalt underutvecklad person brukar vara väldigt klumpig socialt. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-29 17:05 | |
![]() | apbur, du har en förmåga att ta allting som skrivs här på blodigt allvar och bokstavligt. | |
| apbur | 2009-06-29 17:07 | |
![]() | Du har en förmåga att skriva fel. | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-06-29 17:07 | |
![]() | hrm - "och hur mycket tar det emot att starta en liknande tråd då?" menar du att du tycker att jag inte kan nöja mig med att förklara för de som missförstår mitt upplägg? i det här tillfället tycker jag inte att missförstånd är så farliga, startade tråden mest på skoj. tycker att de gör tråden mycket mer underhållande för att vara ärlig. ond kanin - frågan "hur smart tycker du att du är?" är väl inte omöjlig att besvara. har du svårt för att bestämma dig eller vad är problemet? | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-29 17:08 | |
![]() | nej, men frågan är ju ändå omöjlig att besvara på ett emiriskt bevisat sätt och därmed rätt löjlig. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-29 17:08 | |
![]() | empiriskt ska det vara förstås. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-29 17:09 | |
![]() | apbur, inte ditt fel att du har en empatisk förmåga som tyvärr inte är som du tror, jag skriver rätt och du kategoriskt missförstår. | |
| apbur | 2009-06-29 17:11 | |
![]() | Du vet ingenting om min empatiska förmåga, den är alldeles perfekt utvecklad. Jag missförstod inte dig, jag frågade vad dyslexi hade med saken att göra. Du hade ett val att svara på min fråga, du valde istället att uttala dig om min person. Jag tycker du är ganska dum faktiskt. | |
| Maad Max | 2009-06-29 17:12 | |
![]() | Tycker själv att jag är en ödmjuk 9:a | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-06-29 17:12 | |
![]() | jag tycker att frågor som är omöjliga att besvara är de mest intressanta. de tenderar iaf att vara de mest långlivade :) | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-29 17:14 | |
![]() | kommer det från dig apis så är det en komplimang. dyslexi har i många år ansetts som en defekt och när världens smartaste man led av samma sak så visar det väl att iq inte definierar en persons identitet och sociala förmåga? men du ska ju alltid ta allt som jag skriver på fullaste allvar, vilket iofs visar att du har en iq på 6-årsnivå. | |
| Behringer | 2009-06-29 17:15 | |
![]() | Jag är intelligent nog att inte göra bort mig i trådar på beta. Var det hamnar på skalan vet jag inte.. 7,4 kanske? | |
| apbur | 2009-06-29 17:15 | |
![]() | Ska du låtsas att du är ironisk igen? | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-29 17:16 | |
![]() | jag har aldrig låtsas om det.. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-29 17:17 | |
![]() | oftast är jag det, men det jag skrev 17.14 var ingen ironi alls, borde du fattat. | |
| apbur | 2009-06-29 17:18 | |
![]() | Vad är det för fel att ta något som någon skriver på allvar? Jag tror verkligen du menar det du skriver. Varför hade du annars skrivit det? Men jag kan behandla dig som ett skämt fortsättningsvis om du nu önskar det. | |