Spelrum
Giraffen | 22 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 3 |
Inloggade | 25 |
Mobilspel
Pågående | 19 235 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-06-30 10:46 | |
![]() | Fram för speciella "nakenbadarebussar" som avgår från Malmö station på förmiddagen soliga dagar och fraktar nakenbaderiet LÅNGT bort. Ända till Trelleborg...eller YSTAD! | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-06-30 10:52 | |
![]() | bor du i Ystad mr ^^ | |
lusdrama - Ej medlem längre | 2009-06-30 11:06 | |
![]() | förstår inte varför man vill gå topless i ett badhus? om inte för att visa upp sig. stranden är ju en helt annan sak tycker jag. | |
Safflor - Ej medlem längre | 2009-06-30 11:37 | |
![]() | Kan bara svara för egen del: Visa upp mig har jag noll intresse av. Tycker det är mycket skönare att simma utan något på. Tror knappast någon skulle börja paradera fram och tillbaka vid bassängkanten i uppvisningssyfte. Skulle man det så är dessutom en stor del av"badkreationerna" såpass minimala att de knappt gör varken till eller från i frågan. De täcker ju ändå i stort sett bara vårtorna och det sista lilla mellan benen. Dessutom finns det gott om män med både större och slappare bröst än mina. | |
Safflor - Ej medlem längre | 2009-06-30 11:38 | |
![]() | *badkreationerna...slant litet där. | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-06-30 11:41 | |
![]() | Lusdrama, håller med. En sak att soltorka brösten och få jämn solbränna, en annan sak att svänga runt med dem i badhus. | |
Malla13 | 2009-06-30 11:45 | |
![]() | Jaa varför inte åka till platser där det är tillåtet att bada naken..Dom platserna har ju funnits i evigheter. Varför bada naken i bahus om inte för att visa upp sig som lusdrama sa. Alla människor tycker kanske inte det känns ok att folk går nakna runt om en och då borde man slippa det. Vad är det som e så tyngande med att ha en bikinidel på sig? Sen måste jag återkomma till detta med att kvinnor i andra länder går med sina bara bröst varje dag och tycker inte att det är något konstigt, MEN där anser männen och kvinnorna att tex rumpan är det mest sexuella, och konstigt nog så skyller dom sina rumpor och underliv med skynken!!! Här i Sverige och i dom FLESTA länderna så tillhör brösten den sexuella biten och alla dessa länder skyler sina bröst, precis som dom andra skyler sina rumpor. Är det verkligen så konstigt? Hur skulle samhället kunna bli av all denna nakna hud. Hur får vi våldtäcksmän, pedofiler mm att vakna upp och fatta att bröst faktist inte är sexuella leksaker...skrattar.... PÅ med bikiniöverdelen för sjutton och bada på dem platser där man FÅR visa upp sina behag och allt annat!! | |
nettan23 | 2009-06-30 11:46 | |
![]() | Jag skulle inte personligen gå utan överdel, men dom som vill får väl göra det, spela roll. Sedan tror jag inte det är för uppvisningssyfte, de flesta toplessare är ju tanter med hängbröst :) | |
Malla13 | 2009-06-30 11:47 | |
![]() | Safflor: Ja men mäns bröst att aldrig varit sexuellt intressanta heller oavsett om dem är små eller stora. Men det har kvinnors. | |
Malla13 | 2009-06-30 11:50 | |
![]() | Jag håller igentligen med om att nakenhet inte skulle vara så konstigt eftersom det är så vi är skapta, MEN människorna har ju själv åstakommit det vi har idag, och att tro att detta skulle förändras bara för att vi får bada nakna i badhus tror inte jag på. Dessutom så finns det ju folk som inte tycker om att se andra nakna människor och då ska dem kunna slippa det och kunna gå till ett badhus och bada lika mycket som alla andra. | |
Safflor - Ej medlem längre | 2009-06-30 11:56 | |
![]() | Då är det kanske dags att åstadkomma nåt annat.... | |
Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-30 12:35 | |
![]() | "Hur får vi våldtäcksmän, pedofiler mm att vakna upp och fatta att bröst faktist inte är sexuella leksaker...skrattar.... PÅ med bikiniöverdelen för sjutton och bada på dem platser där man FÅR visa upp sina behag och allt annat!!" Hahaha! Barn borde ju verkligen inte få bada nakna om man ska ta hänsyn till pedofilernas lustar. | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-06-30 12:35 | |
![]() | larvbrud:precis | |
Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-30 12:46 | |
![]() | I vissa civiliserade länder ser man knappt par som kysser varandra på stan. Konstigt att vi tillåter något så sexuellt. | |
Malla13 | 2009-06-30 13:31 | |
![]() | just så är det !! Våra barn skulle behöva använda bikinöverdel dem oxå..och det är ju sällan man köper badkläder utan att en överdel följer med, ÄVEN till barnen. Tyvärr så är samhället otroligt sjukt och nakenhet går mycket dåligt ihop här. Jag skulle mer än GÄRNA sätta på överdel på mina flickor för att skydda dem mot sjuka människor runtom... Ni kanske inte skulle det men jag står för mina åsikter. det borde inte behöva vara på det viset, men börja läsa lite nyheter om pedofiler, våldtäckter mm.. I min värld så så är det en omöjlighet att man skulle ha sexuella dragelser till ett LIK, men tyvärr så finns det dem sjuka som har det oxå. Vi lever inte på det sättet som vi skulle vilja tyvärr. men önska går ju!!! | |
Mr R - Ej medlem längre | 2009-06-30 13:39 | |
![]() | Malla, men ska man verkligen låta de sjuka elementen i samhället vinna? Jag tycker att det låter barockt att sätta på en liten flicka en bikiniöverdel för att det möjligen kan finnas någon "ful gubbe" som i faggorna. Ibland tror jag att vår rädsla är överdriven, men det kan även vara jag som är naiv. | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-06-30 13:40 | |
![]() | i spanien är det inte ovanligt att man kan hitta små bikinisar till barn som har string:S såg en liten flicka på ca 3 år på stranden i Puerto Rico Gran Canaria,som hade en sån!fruktansvärt... dom fanns i alla små shoppar efter stranden,att köpa | |
Mr R - Ej medlem längre | 2009-06-30 13:40 | |
![]() | Malla, men ska man verkligen låta de sjuka elementen i samhället vinna? Jag tycker att det låter barockt att sätta på en liten flicka en bikiniöverdel för att det möjligen kan finnas någon "ful gubbe" i faggorna. Ibland tror jag att vår rädsla är överdriven, men det kan även vara jag som är naiv. | |
Mr R - Ej medlem längre | 2009-06-30 13:43 | |
![]() | Mysprupp, ja, men det är även så att flickor ofta vill ha liknande kläder som äldre tjejer. Men 3-åringar, nej, det är att ta i. | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-06-30 13:44 | |
![]() | ja,just det,å ja nämner treåringar,inte tonåringar | |