Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 18 677 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tess 08 | 2009-11-23 00:04 | |
![]() | Vet inte om inlägg som *stäng tråden* är bättre än chat in absurdum... | |
| Bitte - Administratör | 2009-11-23 00:05 | |
![]() | Tess.. Hur blev det med receptet ?? Bitte | |
| Tess 08 | 2009-11-23 00:06 | |
![]() | Det är väl bäst att vi kör det via mejl :) Vore väl synd att förstöra kvällen för de som inte vill läsa (som ändå verkar känna sig manade att göra det) :) | |
| Deltiolog - Ej medlem längre | 2009-11-23 00:06 | |
![]() | Mitt i allt detta som händer och sker just nu så kan jag i allafall berätta att jag bakade 4 släta längder, smaksatta med kardemumma och en gnutta vaniljsocker, i fredags...skar dem i skivor och skivorna i halvor och så vart det skorpor av dem... De blev himla goda och de är snart slut... | |
| Bitte - Administratör | 2009-11-23 00:07 | |
![]() | Men kanske flera som vill ha det,, =) Bitte | |
| Tufflan | 2009-11-23 00:07 | |
![]() | Man kan faktiskt hoppa dem inlägg man inte gillar. Så kör gärna receptet för oss som vill läsa. | |
| Rhotheta | 2009-11-23 00:07 | |
![]() | Jag gillar din nuna;) Jag gillade dålig_apas nuna också på den tiden. Medan jag inväntar svar från tufflan... Jag kan förstå din frustration dålig_apa. Det kanske låter kontroversiellt, men skulle man kunna låta trådskaparen bestämma vilka som inte får vara med i en viss tråd? Då kunde apan klicka i några på förhand, t.ex. Bitte kunde efter hand som folk började gnälla i hennes tråd styra bort dem.... Är det politiskt önskvärt? Inser att det kanske faller på att det är för jobbigt att koda, men är det värt att jobba för? Eller kunde man göra så enkelt att värdarna bannade en från enskilda trådar? Sedan kunde man få sitta i karantän och skriva snälla saker om sina plågoandar;) Det här måste ju rimligen gå att lösa. | |
| Bitte - Administratör | 2009-11-23 00:07 | |
![]() | Jag ska hämta saffran i dag på jobbet ,, så det blir nog till att baka lite efter det Bitte | |
| mrperfect | 2009-11-23 00:07 | |
![]() | har ni inget piano? | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-11-23 00:08 | |
![]() | Säkert inte så många som bakar just nu...men gör dom så gör dom. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-11-23 00:09 | |
![]() | Tycker egentligen om när det är lite så där upprorisk stämmning. Men, förstår inte varför folk måste vara så grymt respektlösa och ohyfsade. Håller med båda sidorna m.a.o. Men tycker det är synd när fina trådar förstörs av hån och spe av folk som inte gillar tråden. Varför inte hålla sig till en annan tråd. Det är som när vi var ett gäng som drack öl glodde på fotboll, vi hade skit kul och det var fin stämning, matchen var spännande. Men så hade en av killarna tagit med sig sin flickvän. Och hon bara gnällde om hur jävla trist det var. Att hockey minsann är roligare och att hon ångrade att hon följde med. Men, varför följde hon med då om det nu är så himla tråkigt med fotboll? Hon visste ju att vi skulle kolla på fotboll. Antingen struntar man i det, eller så deltar man med god ton! | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-11-23 00:09 | |
![]() | Jag ska laga lutfisk åt _Candid i morgon - det ni :) | |
| Bitte - Administratör | 2009-11-23 00:10 | |
![]() | Lutfisken är jag gärna utan Bitte | |
| mrperfect | 2009-11-23 00:10 | |
![]() | kan man inte lägga alla recept i någon recepttråd, så att alla e samlade? | |
| Deltiolog - Ej medlem längre | 2009-11-23 00:10 | |
![]() | lutar du själv mommes? | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-11-23 00:11 | |
![]() | Jag kan för övrigt inte baka för 5-öre. Jo, jag kan göra kladdkaka och chokladbollar!;) Intressant värre ;))))))) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-11-23 00:11 | |
![]() | INTE jag! Anneli | |
| Deltiolog - Ej medlem längre | 2009-11-23 00:11 | |
![]() | Då KAN du ju baka mollee! :) | |
| Bitte - Administratör | 2009-11-23 00:11 | |
![]() | Finns recepttrådar om man ids söka dom,, men enstaka recept kan väl skrivas här ,, speciellt då Tess prata om sina havrekex hela kvällen,, allt för att lusta oss Bitte | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-11-23 00:11 | |
![]() | Deltiolog, ja, lite åt höger, för jag är lite låghalt. | |