Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 42 |
Mobilspel
| Pågående | 19 586 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Satyra | 2010-02-08 14:12 | |
![]() | vita_syrener - ja det ÄR ju kul med astrologi. :-) Vet inte om jag nämnt det förut men ... vi bor uppenbarligen i samma småstad, du och jag, ändå kan jag inte minnas att jag sett dig?!? Vilket känns nästan mysko för jag tycker att jag sett ALLA här i stan åtminstone någon gång. :-O Eller är du inflyttad som vuxen först? Det skulle kunna förklara saken. ;-) Känner du igen mig från RL? Nyfiken bara. ;-) | |
| Satyra | 2010-02-08 14:14 | |
![]() | BrokenString - hehe ;-) Bra att du hjälper till här förresten, när jag ju själv ogillar att försöka gissa över bilder - OM jag inte själv tycker mig se teckendrag, då är det lite kul att se om det kan stämma. :-) | |
| Satyra | 2010-02-08 14:15 | |
![]() | Måste ut i verkliga livet en stund - återkommer senare. | |
| Satyra | 2010-02-08 14:17 | |
![]() | caughtbock - Det enda jag skulle kunna gissa tecken utifrån hos dig såhär över forumet är genom ditt nicknamns-val - helt klart skorpion i så fall, hahaha - Eller vad säger du BS? ;-) tsss ... | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-02-08 14:18 | |
![]() | Hehe,,kan bara hålla med dej Satyra:-)) | |
| caughtbock | 2010-02-08 14:21 | |
![]() | Det hade varit rimligt om jag var en skorpion så det är ingen dålig gissning. Jag har en fråga... Om man som jag föddes två veckor tidigt så att man av den anledningen hamnade i ett annat tecken än vad som var tänkt, påverkar det nåt eller? | |
| Satyra | 2010-02-08 14:24 | |
![]() | Nej caughtbock, det påverkar inte. Nej, swisch iväg med mig nu - tar kvasten så går det fortare, hahaha ;-) Ses sen! :-) | |
| caughtbock | 2010-02-08 14:27 | |
![]() | Okej, vad bra. Ha det gött! | |
| vuk | 2010-02-08 14:28 | |
![]() | mer trams än astrologi finns inte :) i varje test som någonsin gjorts har astrologer blivit totalt bortgjorda och motbevisade, men det är väl ingen som verkligen tror på astrologi på riktigt? | |
| caughtbock | 2010-02-08 14:29 | |
![]() | Nej usch, den där bilden var ju bara ful. Tror inte man ser bättre där heller... Gah! Det är fjantigare att tro på Gud tycker jag. | |
| Satyra | 2010-02-08 14:34 | |
![]() | caughtbock - hm, på den bilden ser du ut som en stenbock med vågendrag i utseendet (har du grop i hakan också? Du ser ut som min dotter på fotot nu!) Men utifrån vad som kommit fram av det du skrivit här i tråden så är du ju förmodligen just våg. ;-) Men hjälp vad svårt det var att slita sig då, hehe. Fast nu inväntar jag faktiskt mansfiguren min som är lite seg med att bli klar. :-) vuk - Du blandar ihop astrologer med människor som säger sig vara synska nu eller? ... ;-) Innan du dissar astrologi fullständigt - ta reda på ditt fullständiga horoskop, menar i minsta detalj och kom sen tillbaka hit och säg att du inte tror ett skit på det! ;-) | |
| apbur | 2010-02-08 14:38 | |
![]() | Nej, nån måste vara jungfru. caughtbock är jungfru. Ångrar mig angående Larvbrud, hon är lejon :) | |
| caughtbock | 2010-02-08 14:39 | |
![]() | Yes, jag har en grop i hakan! Det är väldigt nära hela tiden. Om jag hade stannat kvar inne i värmen två veckor till hade jag blivit en våg, men jag var ivrig och blev en härlig jungfru istället. ;) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2010-02-08 14:43 | |
![]() | Som svar på din fråga satyra så känner jag inte igen dig och jag är inte nyinflyttad:) För några år sedan fick jag ett horoskop ställt och det stämde otäckt kan jag säga. Och frågar ni mig så är jag en typisk våg vad gäller både utseende och sätt. | |
| Dyslekso | 2010-02-08 14:49 | |
![]() | "Jag har en fråga... Om man som jag föddes två veckor tidigt så att man av den anledningen hamnade i ett annat tecken än vad som var tänkt, påverkar det nåt eller?" "Nej caughtbock, det påverkar inte." Men om man föds 23:59 innan ett teckenbyte eller 00:01 efter ett teckenbyte - får man olika personligheter då? Till exempel om man då blir vattuman istället för stenbock. | |
| Nasty Nimrod | 2010-02-08 15:07 | |
![]() | Det fanns något begrepp för det, tydligen, men kommer inte ihåg vad det var på svenska... =S | |
| vuk | 2010-02-08 15:13 | |
![]() | haha, mm för personlighet påverkas ju inte av gener i kombo med miljö utan stjärntecken, så härligt korkat :) Eller hur jupiter står i förhållande till jorden etc, vilket med massa i förhållande till avstånd gör att bordet framför mig påverkar mig betydligt mer :) | |
| Satyra | 2010-02-08 15:30 | |
![]() | apbur - hehe, DU får bli spåkärring och öppna en "apbur siar"-tråd. ;-) caughtbock - Jaha så bidde det fel igen, hahaha, Jungfru minsann - med ett sådant nicknamn?!? :-O ;-) Du är hur som helst väldigt lik min dotter på ditt nya profilkort och väldigt söt. :-) vita_syrener - Tack för svaret, konstigt som tusan tycker jag, att vi aldrig råkat på varann på stan. Men men ... byn kanske är större än man tror ändå. ;-) Du går aldrig på pubarna i stan? Har ju ganska frekvent spelat på dem (trubadurat) - inte så mycket sista året men åren innan det var och varannan helg, särskilt sommartid. Jaja, nog om byn nu. :-) Just på det foto du har inne nu så är du lik Anneli Rydé, tycker jag och hon är också just Våg. Dyslekso - Planeterna är i rörelse ständigt, vissa ändrar sig väldigt sakta, andra fortare, så ett horoskop ställer man utifrån inte BARA soltecknet utan även övriga 9 närmaste planeters positioner/rotationer och aspekterna dem emellan, mm. Därför blir inte två personer inom samma tecken ens exakt likadana, om de inte föds EXAKT samma tidpunkt på samma plats dessutom. Soltecknet ger en grov personlighetsbild och ja - det spelar ingen roll om man föds första eller sista minuten i ett tecken, man får egenskaperna efter det tecknet i lika hög grad som övriga inom tecknet oavsett. Och det då beroende på hur planeterna har rört sig och hur de då genom det påverkar oss. De rör sig inte slumpmässigt, därför kan man veta exakt när ett tecken övergår till ett annat och hur den rörelsen alltså påverkar i sin tur. OJ, vilket krångligt svar på en kort fråga, hahaha. Hoppas du förstod något av det svaret?!? :-) vuk - Det ena måste väl inte utesluta det andra - massa saker påverkar hur vi föds och utvecklas som människor. Och du behöver inte tro ett dugg på det heller, det är upp till var och en! ;-) ______________________ Orkar inte kontroll-läsa mitt långa inlägg nu så jag ber om ursäkt direkt för eventuella (troliga...) stavfel och andra språkliga felaktigheter. ;-) | |
| mrsH | 2010-02-08 15:39 | |
![]() | jag skulle verkligen vilja få mitt personliga horoskop ställt. Men hur vet man att en person är seriös och kunnig inom detta område. | |
| caughtbock | 2010-02-08 15:59 | |
![]() | Tack för komplimangen Satyra. :) Det kanske är konstigt för en jungfru att vara lite snuskig, men annars stämmer det in ganska bra. Jag är t.ex väldigt pedantisk, kritisk mot både mig själv och andra och hatar spontanitet. Utan struktur mår jag dåligt. Det känns lite jungfru-igt tycker jag. | |