Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 18 732 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| krillesyren | 2010-03-15 12:46 | |
![]() | Jag mår illa av bilavgaser och människor som använder parfym eller luktar svett. Rökarbödeln borde reflektera lite över vad det är ni kräver och om ni skulle kunna ge upp allting som stör andra människor. Jag tycker själv det känns orimligt att kräva att alla människor i offentliga miljöer eller nu då också, enligt ts, i sina egna hem måste lukta neutralt. Eller handlar det bara om vad ni tycker är jobbigt? | |
| Ftang - Ej medlem längre | 2010-03-15 14:01 | |
![]() | Ring störningsjouren! Efter några påhälsningar så är grannen vräkt. Går snabbare än man tror! | |
| RaymondD | 2010-03-15 14:19 | |
![]() | för att inte tala om att feta människor förstör matlusten när man är på resturang och kostar mycket skattepengar för vård. *ironi* Snälla, låt oss skapa Hitlers våta dröm och vårt egna lilla puritanska helvete vi kallar paradis där man inte ens kan lägga av en rejäl brakfis och garva. Snälla låt oss alla gå med ett par storlekar för små jeans så vi ser ut som h&m-modeller, eller äh, låt oss införa gördel igen. Någon som vet vart man kan beställa kyskhetsbälte med inbyggd urinologisk drogtest till våra ungdomar så att dom inte förpökar och förkrökar sig. Hyffs Hyffs Hyffs! Ordning i leden! Sieg Social Sanktion! o/ | |
| Ftang - Ej medlem längre | 2010-03-15 14:25 | |
![]() | Lita aldrig på en mager kock! | |
| Minta | 2010-03-15 15:13 | |
![]() | Ingen blir vräkt av att röka i sitt eget hem, det är inte förbjudet. | |
| jannito | 2010-03-15 15:30 | |
![]() | jävla gnäll,skaffa en allergiker lägenhet,kanske i närhetn av IOGT;NTF;LÄNKARNA,eller byt sovrum,gnäll,flytta till haiti där är det ett jävla drag(inte jamaica för där ryker det),,,,,,,,"det var bättre förr" MVH fido | |
| Ftang - Ej medlem längre | 2010-03-15 15:37 | |
![]() | Jag har själv handgripligen fimpat en idiot som stod i vår trappuppgång och rökte! Nästa rökare i trapphuset kommer att få bekanta sig med vattenhinken! Eller kanske slaskhinken.... | |
| RaymondD | 2010-03-15 15:40 | |
![]() | Det var en som fimpa mig en gång när jag rökte, han höll på att dö och jag hamna i fängelse. Det var inge bra, det var tur att jag kunde hålla mig i styr, men det var nära nära nära kollaps. | |
| Ftang - Ej medlem längre | 2010-03-15 15:43 | |
![]() | En hink med iskallt vatten kyler ner även den mest inbitne rökaren. Så länge rökaren återhämtar sig från köldchocken så ska man lämpligen avlägsna sig.... | |
| RaymondD | 2010-03-15 15:45 | |
![]() | Man kan ju faktiskt också be snällt. -"Du, ursäkta, jag är väldigt känslig mot rökning, har du möjlighet och fimpa den där?" .. :) | |
| Ftang - Ej medlem längre | 2010-03-15 15:50 | |
![]() | Det går inte att tala med fulla och pladdrande idioter. Det är som med hundar - har de en gång upplevt något väldigt obehagligt så gör de inte om det! | |
| RaymondD | 2010-03-15 15:53 | |
![]() | Onekligen jobbigt scenario, själv så hade jag nog bett om en cigg och rökt i civilt olydig stereo. :) | |
| Ftang - Ej medlem längre | 2010-03-15 15:55 | |
![]() | Varför inte bjuda in hela kvarteret att röka i ditt trapphus. Kanske rökare från puben runt hörnet vill vara med också? | |
| RaymondD | 2010-03-15 16:17 | |
![]() | Ja, klart. Bring it on! Låter ju som det kan bli fest. :) | |
| LisaLong | 2010-03-15 23:43 | |
![]() | mette nu va det ju inte enbart ens hem vi pratade om. När det gäller det är jag fullt på | |
| prinzezza | 2010-03-16 07:31 | |
![]() | .... Det är när man står vid väggen i sovrummet som det luktar (funderar på om det sipprar in nere vid vägglisten...).... Det skriver du själv. | |
| Miss_jk | 2010-03-16 22:05 | |
![]() | Ska vi gå in på detaljer så visst. Min säng står emot väggen som vätter in mot grannen. Jag ligger i sängen med huvudet mot väggen (eller 10 cm ifrån). Där luktar det, liksom när jag står eller sitter vid väggen. The point is: Det luktar rök i mitt sovrum, mest vid väggen. Jag vill inte att det ska göra det. Något mer du undrar över? | |
| h3r4kl31t0s - Ej medlem längre | 2010-04-07 11:46 | |
![]() | Löste det sig? | |
| Miss_jk | 2010-04-07 11:52 | |
![]() | Ja, med silikonet har vi inte känt något än, fast det har bara gått någon vecka sedan vi fixade det. Hoppas det håller i sig. | |
| dellartista - Ej medlem längre | 2010-04-07 11:56 | |
![]() | Miss_jk, börja leta efter ny lägenhet. I dagsläget är det inte hälsosamt att att ge påpekningar till andra. Man kan bli nedslagen, speciellt när man har med missbrukare att göra. | |