Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 37 |
Mobilspel
| Pågående | 18 819 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Stinatorsken - Ej medlem längre | 2010-05-31 17:24 | |
![]() | Skall se del 1 av Stewrm oaf teh cen tayray nu. Återkommer efter sett klart. | |
| Stinatorsken - Ej medlem längre | 2010-05-31 18:50 | |
![]() | Del 1 avklarad. Vet inte riktigt vad jag ska säga. En typisk Stephen King skurk, kan allas hemligheter. Precis som i Köplust/needfull things. Där Gaunt också visste allting om stadens invånare. Stämningen är skön, snöoväder är alltid kul, kolla bara på The Thing från 1988. Och att det har det där " liten stad där alla känner alla men det knullas runt och det görs inbrott och och etc etc etc" Det kanske behövs för att storyn skall fungera, men känns bara uttjatat. Och så som det ser ut så lär det bli en version av Needfull things, bara ingen affär och under en snöstorm. Men men,..... dags för del 2. | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-06-01 12:05 | |
![]() | Stinatorsken, hur många delar är det? 2? Sett allt? Visst har den sina brister, men jag gillar den, den är mysig på något vis :) | |
| nettan23 | 2010-06-01 12:25 | |
![]() | Ja den ska ju helst ses på vintern, för att man ska komma i rätt stämning :) | |
| Stinatorsken - Ej medlem längre | 2010-06-01 12:41 | |
![]() | Det är fyra delar, har sett två delar. Jag tycker det är ganska ologiskt att Andrew endast sitter i cellen och hypnotiserar folk till mord och självmord för att endast säga: Give me what i want etc etc. Han kunde säga det direkt för att sedan visa sina krafter och hålla folk som gisslan. Hoppas att jag blir motbevisad. Annars é det ju bara dumt. | |
| nettan23 | 2010-06-01 12:49 | |
![]() | Det blir mer logiskt längre fram :) | |
| Stinatorsken - Ej medlem längre | 2010-06-01 13:01 | |
![]() | Okej, ja, jag ska fortsätta att titta nu. Eftersom jag saknar jobb och liv. Och ja, haha. Jag kan nog hålla med om att det inte är rätt årstid för att se den här mini-serien. | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-06-01 14:38 | |
![]() | Well, vill du ha logik så har du nog kanske inte helt rätt film Stinatorsken :) Själv har jag hittat en 80-talsskräckis, Dolls från 1987, någon som har sett den? | |
| Stinatorsken - Ej medlem längre | 2010-06-01 14:44 | |
![]() | Del 3 avklarad. Jaha, det var en religiös finde. Ganska vanligt när det kommer till Stephen King. Själv har jag svårt att svälja konceptet av religiös ondska då jag inte är troende. Men citatet som han säger när dom åker i snöbilen är "priceless" "When his life was ruined, his family killed, his farm destroyed, Job knelt down on the ground and yelled up to the heavens, "Why god? Why me?" and the thundering voice of God answered, There's just something about you that pisses me off." Men förövrigt händer det ju inte direkt mycket. Dock var det faktiskt ganska äckligt när några människor drogs bort utan att folk märkte det. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-06-01 14:44 | |
![]() | vadå? hur slutar human centepiede? tell me please, vågar inte se. | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-06-01 14:57 | |
![]() | Nää, inga spoilers tack, du får se den själv Ramsay! :) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-06-01 15:00 | |
![]() | skicka pm då ni som vet. vad är det som överraskar/är förutsägbart på slutet? jag har sett trailern. | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-06-01 15:02 | |
![]() | Men du har sett lite av filmen Ramsay, eller bara trailern? Vågar inte heller se filmen, inte pga att den kanske är läskig, utan mer äcklig och osmaklig | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-06-01 15:04 | |
![]() | bara trailern. den ser äcklig ut, vill inte se. men undrar över vad som kan komma för tvist, hela idén ser ju ut att presenteras i trailern. komplett med foto på hopsydda hundar på nattduksbordet etc. | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-06-01 15:07 | |
![]() | På wikipedia har du en review över hela filmen, kolla in (varning för spoilers): en.wikipedia.org/wik..._c entipede | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-06-01 15:12 | |
![]() | aha ok. tack tack. | |
| WCstol - Ej medlem längre | 2010-06-01 19:03 | |
![]() | trailern ser äcklig ut, vill inte se. | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-06-01 20:15 | |
![]() | Såg Dolls som jag nämde tidigare, den var rätt skön faktiskt :) | |
| WCstol - Ej medlem längre | 2010-06-01 20:16 | |
![]() | Kanske får ta och se den då! | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-06-01 20:18 | |
![]() | Inget mästerverk, men om man sänker sina krav något så funkar den. En föregångare till Childs play-filmerna. | |