Spelrum
Giraffen22
Krokodilen1
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
13
Inloggade36
Mobilspel
Pågående19 226

Forumkategorier

Användare Inlägg  
-NOUBA- - Ej medlem längre2010-05-28 23:11
Antal inlägg: 2212

Automatiskt- Automagiskt

Tanten M - Ej medlem längre2010-05-28 23:12
Antal inlägg: 5126

Jo det har det, om du refererar till en truck.

-NOUBA- - Ej medlem längre2010-05-28 23:13

Haha jag kan inte se det du ser, förklara!

Måns_E2010-05-28 23:14
Antal inlägg: 12048

kyrka, ts aldrig!

Tanten M - Ej medlem längre2010-05-28 23:14

Å jag förstår inte vad du ser, men du behöver inte förklara.

apbur2010-05-28 23:14
Antal inlägg: 9699

hehe, dubbeltydlig måste vara motsatsen till dubbeltydig.

Tanten M - Ej medlem längre2010-05-28 23:17

:)

-NOUBA- - Ej medlem längre2010-05-28 23:24

apbur: Ja precis, så tänker jag!

-NOUBA- - Ej medlem längre2010-05-28 23:25

Tant M: Ok då lämnar vi det och lever i ovisshet.

merawera - Ej medlem längre2010-05-29 13:38
Antal inlägg: 432

Jag tror vissa trådar spårar ur för att:

det saknas förståelse och respekt för alla människors olika förutsättningar och vana vid att diskutera

för att en "mobb" har bestämt sig för vad och på vilket sätt man får diskutera och förstör sen med vilje hela tråden som kanske hade kunnat bli riktigt bra

och vad gäller just denna tråden :
så tycker jag det är ytterst osmakligt att prata om en person, i det här fallet mig, som inte ens är närvarande här. Eftersom det inte är förbjudet så får ni självklart fortsätta med det och att tala om Er egen förträfflighet här på beta, varsågoda!

Och ja vad gäller tråden "Våld mot kvinnor" med frågeställningen
"Vad måste till för att bryta den tråkiga trenden".
så stängdes den ner för att jag skrev till Mouche och påpekade den mest osmakliga kommentar jag någonsin har läst med tanke på vad tråden handlade om nämligen denna.

- Det här var ta mig fan den roligaste tråden på betapet osv

Ja, då fick jag nog helt enkelt

Anledningen till att jag har fått upp ögonen för kvinnovåld är denna händelse i min stad i november 2009, (vilket inte är den första här )

kvp.expressen.se/nyh...sk a-forsta

sedan dess har jag läst och engagerat mig på många olika sätt i den här frågan. Så jag tog väldigt illa vid mig av mångas sätt att hålla på och fjanta sig i tråden.
Tydligen var det fel på ämnet i min tråd:
att vilja prata om HUR man ska få ner antalet våldtäkter

I vilket fall så tog jag väldigt illa vid mig, med tanke på de kvinnor som fått sina liv förstörda för all framtid så ser jag definitivt INTE den tråden som "den roligaste tråden på betapet" och det är synd att diskussionen inte fick vara ifred.

Merawera

-NOUBA- - Ej medlem längre2010-05-29 13:45

Jag ber verkligen om ursäkt för att jag dels talat om dig, men även för att även jag höll en väldigt oseriös nivå i tråden, till mitt försvar var det en följd av att ämnet överhuvudtaget inte diskuterades.
Förlåt!
/Nouba

SashaLuna2010-05-30 08:27
Antal inlägg: 320

Om man hade kunnat få svar på inlägg istället för bara svara på tråden som helhet kanske jag hade fått någon respons på mitt inlägg som nu försvann i mängden, precis som de seriösa inläggen brukar.
Skriver nästan aldrig på forumet här för när jag hittar något intressant att diskutera har ämnet oftast spårats ut av 30 meddelanden chatt innan jag hunnit formulera mig och då känns inte inlägget på sin plats längre. Inget illa menat mot chatt, kan tycka det e underhållande att läsa ibland med men om man ändrade forumstrukturen (till heter det fiskben??) kan man få plats med både och.
Även alla "vad föredrar du" trådar och liknande när folk bara skriver svar skulle bli intressantare om man skulle kunna fråga någon vars inlägg man fastnade vid eller enkelt "varför".
Nu förstår jag i och för sig att det skulle krävas en hel del jobb men samtidigt är det här en sida där jag tror många använder sig av forumet lika mycket eller mer än att spela.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?