Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 18 933 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-10-02 11:42 | |
![]() | Knappast, men Skönhetsrådet ger ditt nya kort full poäng, Sylvia! | |
| Lillstölla | 2011-10-02 11:50 | |
![]() | Tatueringar kan både vara jäkligt snyggt och sexigt! Ämnar skaffa allra minst en tatuering, men har planer för 4-5 stycken. Den första jag ska börja med är för att hedra, symbolisera och påminna mig om min familj! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-10-02 11:50 | |
![]() | Oj, tack! ;) | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-10-02 11:52 | |
![]() | Det är fult och onödigt att hedra, symbolisera och påminna sig om sin familj. | |
| Lillstölla | 2011-10-02 12:01 | |
![]() | Nej, det är snyggt och sexigt ;) | |
| Lindqvist_ | 2011-10-02 12:01 | |
![]() | Jag har fyra tatueringar: Den första är från TV- serien heroes och betyder godsend. Den andra är Eddie från Iron Maiden som kikar ut genom en dragkedja på benet, den tredje är en Winnerbäckinspirerad tatueruing med en gitarr, ett ankare och ett hjärter dam. Den senaste är en läskig clown som äter en klubba. Jättenöjd med alla! :-) | |
| Maja G | 2011-10-02 12:12 | |
![]() | Lindqvist_: Min man har en variation på Eddie på benet där han håller i ett bouleklot och "lillen" ligger framför.Helcool:) ( förtydligande:min man spelar alltså boule och gillar Iron Maiden därav motivet) | |
| Lindqvist_ | 2011-10-02 12:27 | |
![]() | Fröken Gräddnos: Okej, vad skoj! Då har han bra smak i alla fall ;-) | |
| Caligatia | 2011-10-02 12:31 | |
![]() | Bitte - det finns ofantligt många bilder på änglar på nätet. Det jag kan rekommendera är att googla t ex "angel" eller "guardian angel" tillsammans med t ex "sketch" eller "tattoo" eller liknande. Printa ut de bilder du känner dig mest inspirerad av, ta med till tattueraren, förklara vad du är ute efter och be honom/henne skissa upp en variant till dig. På så vis får du också en unik tatuering. :) | |
| tötis - Ej medlem längre | 2011-10-02 12:34 | |
![]() | "det fulaste är när det ska tattueras in namn på barnen,om det skulle göras en undersökning på vilka som gjorde tattueringar,så tror jag folk med låg utbildning och arbetslösa skulle vinna,men varför gadda ungarnas namn?för att bevisa vad?om ungarna händelsevis inte vet att dom är älskade så får dom det med en gaddning då eller?varför finns det ett behov av att andra ska veta att ni älskar barnen?fattar dom inte det endå byt umgänge" Öh..vad? Vad har låg utbildning med tatueringar att göra? eller med arbetslöshet? Det är ju inte direkt speciellt billigt att tatuera sig! Jag skulle definitivt kunna tänka mig göra nåt som symboliserar mina barn,inte för att de nånsin behöver tvivla på att jag älskar dom..men för att jag vill..och tycker det är fint. Min dotter har en fin blå ros som det står mamma i på sin högra arm..(jag visste innan hon gjorde den att hon älskar mig) men blev givetvis jätteglad när jag fick se den. Hon är förresten iofs arb.lös. men är inne på sitt femte år av sin utb. ;) | |
| Caligatia | 2011-10-02 12:35 | |
![]() | Jag har en tatuering mellan skulderbladen av ett väldigt skuggat hjärta med rovfågelsvingar och horn. Jag har själv ritat motivet och den symboliserar väldigt mycket för mig. Det tog 6 år från det att jag bestämt mig för vilket motiv jag ville ha tills jag faktiskt genomförde det. Dels ville jag vara HELT hundra på att jag ville ha den, dels ville jag verkligen att motivet skulle bli perfekt (har nog gjort x antal 100 varianter av den) Jag läste att man nästan alltid ångrar att man inte gjorde sin första tatuering större - och gjorde den därför REJÄLT mycket större än jag ursprungligen tänkt. Fast. Jag ångrar ändå att jag inte gjorde den större... :) | |
| naija papa | 2011-10-02 12:59 | |
![]() | Jag ville tatuera mig när jag var yngre, men nu tror jag inte det. Så det kanske var tur att jag inte gjorde nån. dessutom kanske det knappt skulle synas på mej. | |
| Maja G | 2011-10-02 13:07 | |
![]() | Min ene son har "mamma,pappa, bror" intatuerat på sin vänstra arm.Mamma längst upp närmast hjärtat:) Sedan har han alla födelseår runt om...-86.-88,-64 och -61.Mycket fint! På andra armen, fast bara på nedre delen så står det:" Nemo sine vitio est" Betyder: ingen är utan fel. Och det tycker jag också symboliserar något bra. Har man gjort något som inte var så bra, så kan man bättra sig och lära sig något av det. Felar gör alla och det måste man få göra. Lär sig av sina misstag hela tiden! | |
| Bitte - Administratör | 2011-10-02 14:39 | |
![]() | Caligatia ,, Jag har letat tro mig många timmar , problemet är nog att jag vet precis vad jag vill ha och då hittar jag det inte,, Mina två tatueringar som jag redan har var bara klockrena då jag sökte och hittade de motiven Helst skulle jag vilja att någon ritar det jag vill ha efter det jag förklarar Bitte | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-10-02 15:13 | |
![]() | Bryr mig faktiskt inte längre om tatueringar | |
| darkbiffzor | 2011-10-02 15:38 | |
![]() | * Örn mellan skulderbladen - 2000 kr * Hel sleeve på högerarm (Stjärnor, rosor, döskallar, rockhand, text m.m) - ca 14000 kr * Två stora ansikten på ryggen - 4000 kr * Pistoler & rosor på bröstet - 4500 kr * Dödskalle på höftbenet - 500 kr * Drake på vänster ben - Gratis * Blommor + stjärna på vänster fot - Gratis * Text på svankens vänstersida - 800 kr | |
| porky P | 2011-10-02 15:49 | |
![]() | Jag har 5 stycken än så länge! Stjärntecket i nacken, ett par händer som håller i en hibiskus på skulderbladet, en tecknad orm på halsen (en av mina närmsta vänner har exakt en likadan och samma placering) , en stor passionsblomma som täcker typ hela vaden och min mormors namn på handleden:) | |
| Trolsa | 2011-10-02 15:58 | |
![]() | Tatueringar för mig är att uttrycka innehållet i själen i vackra bilder. Att inte göra det på kroppen hade varit otänkbart för mig för det är något jag tänker på dagligen hur nästa ska bli. | |
| Bitte - Administratör | 2011-11-19 00:08 | |
![]() | img265.imageshack.us...01 4eiv.jpg Mitt senaste alster , Fen har jag funderat på länge sedan fick hon lite större vingar och håller ett hjärta/livet i sin hand. Det är en symbol för mig Bitte | |
| Lill-IT | 2011-11-19 00:09 | |
![]() | Vad fin den blev! :) | |