Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 18 869 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lilleja | 2011-02-18 17:40 | |
![]() | Haha har visst 0 koll. Så det är DÄRFÖR vissa passar, nu fattar jag. Kvinna (ej tant) som oxå lägger då på osv, ibland går ju inget annat. | |
| Stenknäck | 2011-02-18 19:16 | |
![]() | Jag har satt i system att försöka lägga långa ord men jag har banne mig aldrig lycks lägga en "rullning" och det retar mig.....jag försöker ofta när jag läser komma ihåg ovanliga ord som kan ge höga poäng och det är ju ofta de ord som har y, å,ä och ö. Sen har jag ine riktig koll på rutorna och poängen där om det är fördelaktigast att välja en ruta med t x 3 x bokstäver eller ord....men så är jag ju lite knäpp också och inte så ung heller men jag var en jävel på svenska i gymnasiet och gick ut med det som på den tiden var högsta betyg dvs "A" - stora A och på min studentuppsats fick jag t o m A++ - luktar det skryt? Ja det är det kanske men herregud det var ju när jag var knappt 19 år. | |
| LovisaLovisa | 2011-02-18 19:22 | |
![]() | Word! Har tänkt på detta, fegar alltid ikapp från start med en person innom denna kategorin... | |
| wertigo | 2011-05-21 10:37 | |
![]() | Det hände nu igen, trist som tusan när man försöker öppna, men spelplanen låses effektivt av snålspel o rädsla för att förlora Vill någon gissa ålder o kön på min motståndare? | |
| Minta | 2011-05-21 10:41 | |
![]() | Jag tycker det finns många fega spelare (vad det nu är) bland unga killar och lite äldre män. | |
| Babylon | 2011-05-21 10:44 | |
![]() | Alltså denna tant...... | |
| Bitte - Administratör | 2011-05-21 10:44 | |
![]() | Och den ålder och kön som står i profilen är ju "alltid" den rätta , eller nä knappast. Sedan att man låser och annat det kallar jag taktik , för inte fasen lägger jag upp lägen till mina motståndare Bitte | |
| Melena - Ej medlem längre | 2011-05-21 10:50 | |
![]() | Men om spelplanen blir låst så blir det ju inget spel för någon och hur kul är det? Vinna för att man låst spelplanen nänä...Ingen merit. | |
| blue_moon | 2011-05-21 11:15 | |
![]() | Håller med Melena! | |
| mammaleena | 2011-05-21 11:18 | |
![]() | Jag är då över 40 men jag har som mål att få ut alla mina bokstäver dvs rullningar. Ibland blir det tyvärr korta inlägg med en elr två bokstäver o kanske för att man väntar in en bokstav till sin rullning o det är väl inte att fegspela utan att planera. Hellre sätter jag ut en bokstav i taget på spelbrickan o får poäng än att jag hela tiden byter bokstav. I övrigt brukar jag aldrig ha en tanke på hur den andre spelaren tänker elr hur han elr hon spelar man spelar ju för att vinna men vissa är väldigt tjuriga o vill heller ej tacka för matchen. Dåliga förlorare finns det gott om i Betapet tyvärr men alla är vi ju olika. | |
| Dammen | 2011-05-21 11:19 | |
![]() | Om man anger att man är född 1900 - hur gammal anses man då vara? 111 år eller 12 år? Undrar så om du alltid får bra bokstäver så att du kan lägga långa ord? Eller om du byter om och om igen när du enbart får 7 konsonanter eller 7 vokaler? Kanske du har en bra kontakt med spelmarksutläggaren? Lille vän väx upp, bli litet tolerant och ffa spela för att det är roligt - inte enbart för att du skall vinna. Gläd dig åt när någon annan vinner oavsett om den spelaren spelar fånigt enligt dig. Motspelaren kanske inte är så begåvad som du? Kanske vi skall ha inträdesprov som bevisar att jag kan, jag vet och jag är skicklig för att överhuvudtaget skall få vara med och betapeta? | |
| wertigo | 2011-05-21 11:55 | |
![]() | Du har totalt missat poängen. Jag kan utan att skämmas säga att jag spelar ett väldigt öppet spel, försöker lägga åt alla håll. Så gör jag för att jag i grund o botten totalt struntar i om jag vinner eller ej. Men ibland så stöter man på dessa spelare som konsekvent tycks spela för att låsa o spela snålt i största allmänhet, det blir skittråkigt att spela då. Många gånger står det i profilen ett födelseår som jag tolkar som ett riktigt sådant i samband med namnet på spelaren Det tar jag som en sanning, rätt eller fel? Men hur många tror att jag är född 1900? Vem är naiv där? Jag är ganska säker på att det var många ömma tår som blev trampade på. Bekymrar mig föga. Dessutom är jag grymt tolerant, spelar bara för att det är kul, inget annat. Däremot så har jag sett ett flertal gånger de som jagar rating som om det vore en livsnödvändighet att ha Jag kan inte begripa hur det skulle kunna göra livet mer meningsfullt. | |