Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 19 431 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bardagas | 2007-12-01 12:55 | |
![]() | En blondin kommer in i en butik och frågar. Kan jag få köpa ett knippe persilja? Men ser ni inte att detta är en sexbutik. Ja, men dill då!! | |
| ojjojj | 2007-12-01 16:45 | |
![]() | Ingemar och hans fru bor i Östersund. En vintermorgon, när dom åt frukost hörde dom nyhetsuppläsaren på radion säga: "Vi kommer att få 8-10 cm snö idag. Vi vill därför att ni parkerar er bil på den sida av gatan med jämna husnummer, bara så att snöplogen kommer fram" Ingemars fru går ut och flyttar bilen. En vecka senare när dom än en gång äter frukost, hör dom följande meddelande på nyheterna: "Vi väntar in ett nytt snöoväder idag, och räknar med snömängder på c:a 15-20 cm. Vi vill därför att ni parkerar bilen på den sida av gatan med ojämna husnummer, bara så att snöplogen kommer fram. Ingemars fru går ut och flyttar bilen igen. Nästa vecka utspelas samma scenario igen. Nyhetsuppläsaren meddelar att det väntas mer snö. "Vi räknar med 14-16 cm snö idag. Vi vill därför be er att parkera era bilar på den........" Då försvinner strömmen. Ingemars fru blir mycket upprörd, och med ett bekymrat ansiktsuttryck säger hon till sin man: - "Älskling, jag vet inte vad jag ska ta mig till. Vilken sida av gatan ska jag nu parkera bilen på? Du vet, så att snöplogen kommer fram." Med kärlek och förståelse i rösten, som alla män som är gifta med blondiner alltid har, säger Ingemar: - "Men lilla älsklingen, varför låter du inte bilen stå kvar i garaget idag?" | |
| Mick E - Ej medlem längre | 2007-12-02 09:37 | |
![]() | "Är det sant att det spökar i hönshuset?" "Nä, det är nog bara skrock...." | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-12-02 13:14 | |
![]() | Indian 1 sa: -Ugh! Indian 2 sa: -Ugh! Indian 1 sa: -Ugh! Indian 1 sa: -Ugh! Indian 2 sa: -Ugh! Indian 1 sa: -Ugh-ugh! Indian 2 sa: -Håll dig till ämnet! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-12-02 13:15 | |
![]() | Oj tryckfelsnisse smög sig in... ;)hos Indian 1... | |
| Tobbelille | 2007-12-02 18:26 | |
![]() | Fredrik Reinfeldt var ute o åkte på den skånska landsbygden. Plötsligt sprang en gris upp framför bilen, och chauffören hade inte en chans att väja utan körde på grisen som dog på fläcken. Fredrik sa åt chauffören att gå upp till bondgården o berätta vad som hänt. En timme senare kom chauffören tillbaka med kläderna i oordning, rökande en cigarr, o med en vinflaska i ena handen. Vad hände?? Frågade Fredrik. -Jo, bonden gav mig vinaren, hans fru cigarren och sen fick jag otroligt skönt sex med deras 20åriga dotter. -Men herregud, va har du sagt till dom? sa Fredrik. -Jo jag sa bara: -Jag är Fredrik Reinfeldts chaufför o jag har haft ihjäl svinet!! | |
| klarkan - Ej medlem längre | 2007-12-10 09:46 | |
![]() | En finne kommer inklivande på en bar. Han är drygt två meter lång och nästan lika bred. Med hög röst förkunnar han för bartendern: Jak har så djävla ståår kook att jak skall ha en kraatis whisky. - Ja ja, säger bartendern, men du kan väl försöka uppträda lite städat. Du generar dom andra gästerna. Men han ställer i alla fall fram en whisky som finnen sveper på inga sekunder.Och skriker igen.... - JAK HAR SÅ DJÄVLA STÅÅÅR..... Bartendern sätter upp handen för att tysta honom och säger: - Okay du får en till. Men sen får du faktiskt vara vänlig att dra åt helvete. Mina andra gäster gillar inte ditt snack. Finnen sveper sin andra whisky, och knappt har den runnit ner innan han öppnar käften igen och skall till att skrika. Då sträcker sig bartendern över disken och suger tag i skjortbröstet på finnen. - Nu djävlar är det upp till bevis. Om du visar att du talar sanning så skall du få en till. Finnen drar ner gylfen och börjar rota.....och drar fram en SKÖLDPADDA. Tittar på den med stora ögon och säger eftertänksamt: -SAATANA PERKELE, jak har fått flaatlöss. | |
| klark-cent - Ej medlem längre | 2007-12-12 17:05 | |
![]() | Det var en gång en kvinna som gick till en läkarmottagning. När hon träffade läkaren så sa hon: - Min man har tappat sexlusten totalt. Vad ska jag göra? - Ja, du kan ju få några piller av mig som du ska ge till din man, men jag måste säga att de är helt obeprövade, så börja med ett piller bara, och ring mig och berätta för mig hur det funkade, sa läkaren. - Okej, sa kvinnan, och tackade och gick. Nästa dag ringde kvinnan till läkare och sa: - Igår hade jag och min man sex i en hel timme! Vad händer om jag ger honom två piller? - Vad bra! Ja, jag vet inte vad som händer, men det är bara att testa, sa läkaren. - Okej, sa kvinnan. Och nästa dag så ringde kvinnan igen till läkaren och sa: - Igår hade jag och min man sex i hela tre timmar! Vad händer om jag ger honom fem piller? - Ja, som sagt, så vet jag inte, men det är bara testa och se, sa läkaren. - Okej, sa kvinnan. Och nästa dag så ringde kvinnan och sa - Igår så hade ja och min man sex hela dagen och hela natten! Vad händer om jag ger honom hela burken? - Ja, som sagt, så vet jag inte, men det är bara testa och se, sa läkaren. - Okej, sa kvinnan Och det dröjde flera veckor innan läkaren fick ett samtal, och det var en pojke, och han sa: - Var det du som gav mamma de där pillerna? - Ja det var jag. Fungerade de bra?, frågade läkaren. - Jag det kan man säga, mamma är död, syrran är gravid, jag har ont i röven, och just nu sitter pappa i ett hörn och säger komsi, komsi, kissemiss... | |
| ögor | 2007-12-16 13:50 | |
![]() | Amöbans sång: Man ska leva på varandra och ta vara på det som finns... | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-12-16 21:32 | |
![]() | Det var en liten isbjörnsunge som frågade sin mamma; -mamma är jag en isbjörn? -hon sa: fråga pappa -pappa är jag en isbjörn? -ja min lille gosse visst är du det -men varför fryser jag då?? Kan väl vara trevligt med en liten söt historia-eller hur? | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2007-12-17 20:40 | |
![]() | mannen och hustrun är på Zoo och står framför hangorillans bur. -pröva med att visa dina bröst, säger mannen. Hon gör det, och gorillan flippar ut totalt. - Pröva med att ta av dej trosorna och visa honom musen, säger mannen. Hon gör även det och gorillan blir ännu mer upphetsad. Mannen knuffar in sin fru i buren och säger: - förklara nu för honom att du har migrän.... | |
| ögor | 2007-12-18 10:24 | |
![]() | Ögor och Vita_Syrener gick på tivoli och allt krasades under deras fötter.. =) Sen pituinen se! | |
| zimba - Ej medlem längre | 2007-12-18 15:26 | |
![]() | (.)(.)boopies \o/\o/\o/vågen (y)kvinna | |
| ögor | 2007-12-18 15:36 | |
![]() | Ögor plockade Vita_Syrener! | |
| klarkan - Ej medlem längre | 2007-12-21 15:16 | |
![]() | Vad har män och moln gemensamt? -När de dunstar blir det en bra dag Vad är en man i saltsyra? - Ett löst problem Vad säger en man som sitter i vattnet till midjan? - Det här går över mitt förstånd När är en man värd 10 kr? - När han hämtar kundvagnen Vad är en man som hoppar ut från 15:e våningen? - Ett bidrag till 'Bo bättre' Vad är skillnaden mellan hundmat och en man? - I hundmat finns det mer hjärna Varför ska en kvinna hellre vara söt än klok? - För män kan se bättre än tänka Vad är skillnaden mellan en man och yoghurt? - I yoghurt finns det kultur Vad kallas män som mist 90% av sin intelligens? - Änkemän Varför finns män över huvudtaget? - För att vibratorn inte kan klippa gräsmattan Vad är skillnaden mellan en kvinna och en rottweiler? Läppstift. Varför har kvinnor bröst? För att män ska prata med dem. Varför blundar kvinnor när man har sex med dem? De tål inte att se en man ha trevligt. Vad har du gjort för fel om din fru kommer ut ur köket och skäller på dig? Gjort kedjan för lång. Varför är alltid bruden klädd i vitt? För det ser bättre ut om diskmaskinen passar till ugnen och kylskåpet. Varför skapade Gud lesbiska kvinnor? Så att feminister inte ska kunna fortplanta sig. Varför kallar kvinnor det för 'PMS'? 'Galna ko-sjukan' var redan upptaget. Varför fjärtar män mer än kvinnor? För att kvinnor inte håller tyst länge nog för att bygga upp ett tryck. Vad kallas det när kvinnor är paralyserade från midjan och neråt? Giftermål. Varför dör män före sina fruar? För att de vill. Vad är skillnaden mellan en fru och en flickvän? 25 kilo ungefär | |
| klarkan - Ej medlem längre | 2007-12-28 07:26 | |
![]() | - En blind man kommer in på en brädgård i den lilla staden och frågar om han kan få tala med förmannen. När förmannen kommer fram säger den blinde: - Goddag, jag undrar om Ni har något ledigt arbete åt mig? - Men Ni är ju blind, då kan ni ju inte arbeta åt mig? - Jodå, säger mannen. Jag kan känna igen vilket trästycke som helst bara genom att lukta på det, och dessutom säga hur stort det är. Förmannen ser tvivlande ut och säger att det måste han se innan han tror på det, så han hämtar en tvåmeters björk från en brädhög och håller upp under mannens näsa. - Björk, två meter, säger den blinde direkt. - Oj,det var inte illa, säger förmannen, hämtar en bit ek 8x8 tum från en annan hög och håller upp framför mannens näsa. - Ek, 8x8 tum, säger mannen. - Förmannen, som nu är väldigt imponerad tänker att nu skall jag sätta dit honom iallafall, så han ber sin sekreterare komma ned till dem. När hon står där viskar förmannen att hon skall klä av sig och ställa sig framför den blinde. Den blinde luktar noga uppifrån och ned och säger sedan: - Det här var en svår en, kan du vända på plankan? - Förmannen vänder på sekreteraren och den blinde luktar noga på andra sidan också. Till sist säger han: - Jaa, jag är inte helt säker, men kan det vara en skithusdörr på en räktrålare??!! | |
| HappyU | 2007-12-28 09:55 | |
![]() | Vegard kommer hem från jobbet lite tidigare än vanligt och hör konstiga ljud från sovrummet. Han springer upp för trappan och i sovrummet ser han sin fru ligga naken. Hon svettas ymnigt och kippar efter andan: - Jag har fått en hjärtattack, flämtar hon. Vegard rusar nerför trappan för att ringa efter ambulansen när deras fyraårige son skriker: - Pappa, farbror Hakon gömmer sej i din garderob och han har inga kläder på sej. Vegard kutar upp för trappan igen, sliter upp garderobsdörren och får syn på sin bror. - Din jävel, min fru har fått en hjärtattack och så springer du omkring naken och skrämmer ungarna! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-12-28 10:57 | |
![]() | Det unga paret var på bröllopsresa, det var han och så var det hans blondin. Och tåg reste dom och genom en tunnel gick tåget. Och det vet ni väl vad unga nygifta par gör i tunnlar! När det ljusnade i kupén igen, så sa den nyblivne äkta mannen: - Puh, det var en lång tunnel det där. Tyckte inte du det också att det var en ovanligt lång tunnel? - Jo, sa blondinen, men så sitter vi i sista vagnen, också älskling. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2007-12-28 11:16 | |
![]() | Vet du när mannen är som klokast? Jo, när han har sex med en kvinna för då är kabeln kopplad till huvuddatorn!!! | |
| nicke_bagare | 2008-01-05 20:44 | |
![]() | Det var en liten flicka å hennes mamma som var ute och åkte bil och plötsligt slog en dildo i bilrutan.Vad var det frågade flickan.Det var en insekt svarade mamman snabbt.Fy fan vilken kuk den hade,sa flickan. | |