Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 11 |
Mobilspel
| Pågående | 18 985 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| jojjopojjo | 2011-07-03 19:03 | |
![]() | Jag tycker att alla mobiler med kameror är "läskiga"... Det vore ingen höjdare om man inte bara fastnade i någons minne utan även i någon främligs kamera ju. | |
| jadey - Ej medlem längre | 2011-07-09 22:31 | |
![]() | inga nakna bröst på stranden.. ska bröst fram ska väl snoppar fram med.. så kan alla ligga där och stirra ut varandra.. för det är väl så det blir isf... | |
| jadey - Ej medlem längre | 2011-07-09 22:31 | |
![]() | Sant sant jojjopojjo.. ojoj... fastna på någons kamera vore inte roligt :S | |
| blåögd | 2011-07-09 22:39 | |
![]() | Jag skulle gissa att just explosionen av kameror både självt och i mobiltelefoner är en bidragande anledning till att man väljer att bära överdel. Själv tänkte jag väl inte på det först och främst men kan säkert vara andra som gör det. Jag har endast solat topless utomlands och min främsta anledning är nog att jag tycker det skulle vara pinsamt att träffa någon man känner när man ligger där med brösten framme. | |
| mrperfect | 2011-07-09 22:40 | |
![]() | jag tycker att man borde ha ett mer avspänt förhållande till nakenhet | |
| -torskpastej - Ej medlem längre | 2011-07-09 22:45 | |
![]() | visa brösten är väl inte samma sak som att visa snoppen? Om tjejer visade brösten lite oftare skulle nog inte frågan vara lika laddad. | |
| jadey - Ej medlem längre | 2011-07-09 22:48 | |
![]() | tror nog många många fler killar sitter på vuxensidor och kollar inte tjejers bröst och har kul för sig än vad tjejer kollar inte killars snoppar.. så därför borde det vara lättare för killar att visa snoppen på badstranden... istället för att bröstintresserade killar kollar in tjejers bröst... | |
| -torskpastej - Ej medlem längre | 2011-07-09 22:51 | |
![]() | ja det verkade ju logiskt. jag ska visa snoppen i fortsättningen. (det kommer bli konstigt på kontoret på måndag) | |
| mrperfect | 2011-07-09 22:57 | |
![]() | tjejer brukar vara delade i två läger, en del vill se snoppar andra avstår helst, förmodligen är vi män också delade i två läger.... | |
| jadey - Ej medlem längre | 2011-07-09 22:59 | |
![]() | tror nog det är fler killar som vill se bröst, än tjejer som ville se snoppar... | |