Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 76 |
Mobilspel
| Pågående | 19 287 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SkySpy_ | 2011-08-11 01:02 | |
![]() | En vegansk fånge kanske. | |
| shulten | 2011-08-11 01:03 | |
![]() | kaffeflickan, Ja hur skulle du bli tror du? | |
| kaffeflicka - Ej medlem längre | 2011-08-11 01:09 | |
![]() | Förmodligen självmordsbenägen. Kom bara att fundera på somligas inlägg om kost och avhållsamhet. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-08-11 01:13 | |
![]() | Blir spyfärdig av det där mammakomplexet som jag tror ligger bakom dragningen till brottslingar. Mamma fixar, tar om hand, hjälper dig, räddar dig..Blä. Plocka upp din egen skit tack. Där har vi kvinnoskadan som vi av någon anledning uppfostrats till. Se efter andra. Hos vissa är den starkare. Vissa bara gör utan att märka. | |
| shulten | 2011-08-11 01:53 | |
![]() | Här fattas en fin tjej just nu! ;) | |
| henrik_l | 2011-08-11 04:44 | |
![]() | en kall öl, en påse chips, ett högtryck med 30 grader i skuggan fler dagar i rad, en sommar till på denna. får man mer? | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-08-11 19:10 | |
![]() | Lite seriositet kanske är vad som saknas vissa. Trådtips till er: www.betapet.se/forum...ea did=9347 xoxo Fejkvärden | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-08-11 19:15 | |
![]() | uffew: jag vet socker-conny men menade det med y-namn | |
| bommarna | 2011-08-11 19:29 | |
![]() | Vad som fattas? Kanske en hjärna? ;-P | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-08-11 19:30 | |
![]() | Antal inlägg: 5866 Blir spyfärdig av det där mammakomplexet som jag tror ligger bakom dragningen till brottslingar. Mamma fixar, tar om hand, hjälper dig, räddar dig..Blä. Plocka upp din egen skit tack. Där har vi kvinnoskadan som vi av någon anledning uppfostrats till. Se efter andra. Hos vissa är den starkare. Vissa bara gör utan att märka. ah så bra! Tack | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2011-08-11 19:51 | |
![]() | när jag var tillsammans med kriminella var det snarare känslan av att de alltid kunde ta hand om mig som lockade. och att vi delade ett utanförskap. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-08-16 17:35 | |
![]() | 19årig kille lägger ut småbomber där barn vistas. Härligt.. Känd för polisen sedan tidigare. En man som blev dömd för brutalt mord 93' fick livstid men kom ut och passade på att våldta en 12årig flicka vid St Eriksplan i sommar. Uppföljning? Finns det sånt? Eller är det bara avtjäna och och bli fri? | |
| ANDERStG | 2011-08-16 17:53 | |
![]() | Till den här tråden kan man alltså återkomma till varje gång man blir arg och vill rikta ilskan mot det ena könet (eller dess konstruktion i dagens samhälle). Konstruktivt. Ett visst släktskap med "JAG LÄSTE I AFTONBLADET!!1"-trådar kan skönjas. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-08-16 17:56 | |
![]() | Du såg inte mina frågor eller? | |
| ANDERStG | 2011-08-16 18:00 | |
![]() | Jag ignorerade dem då de helt klart avviker från trådens ämne; vad fattas mannen? | |
| Fispropp - Ej medlem längre | 2011-08-16 18:02 | |
![]() | ANDERStG: Hehe, vi män borde ha en egen tråd där vi fick beklaga oss. Kanske i tråden "Subbor" :) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-08-16 18:17 | |
![]() | Men öh..Tråden handlar om män som begår brott, varför osv.. Jag skrev om två nya brott och ställde två följdfrågor. Problemet? Har inte beklagat mig på MÄN som "ras". Men visst, starta en tråd om kvinnor som begår brott eller vad du nu ville klaga på. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-08-16 18:21 | |
![]() | Impulskontroll - fattas många män. Deras hjärna ser ut så. | |
| slånbär | 2011-08-16 18:25 | |
![]() | Deli-själva trådtiteln är ju i sig rätt missvisande om du vill ha en nyanserad debatt. Det är lätt att tro att du drar alla män över en kam om man inte bryr sig om att gå in och läsa i tråden. Jag tror att om motsvarande tråd skulle startas om oss kvinnor-typ varför är alla kvinnor känslosamma svaga och skvallerbenägna då skulle det bli ett sjuhelvetes liv och gapande om generaliseringar och fördomar. Så det finns en viss risk med att starta en tråd med den inledningen. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-08-16 18:29 | |
![]() | Vad fattas kvinnor? Angående häxor, horor och militanta feminister undrar jag lite blygsamt vad som fattas (vissa) kvinnor. Är det en dålig mamma som spökar eller är det ensamma tokkärringar som hittar jämlikar? | |