Spelrum
| Giraffen | 50 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 72 |
Mobilspel
| Pågående | 19 303 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mr mack | 2012-03-18 19:37 | |
![]() | Detta tjöt, låt var och en vara ifred, det enda som stör mig är att bögar hela tiden skall synas vara hippa mm, kan inte förlika mig med att detta är normalt då det i grunden är såå fel | |
| Minta | 2012-03-18 19:42 | |
![]() | Har du lika stor rätt att äcklas över heterosexuellas sexuella exponering? | |
| Minta | 2012-03-18 19:44 | |
![]() | Det är inte normalt i den meningen att det tillhör normen, dvs. de flesta är ju heterosexuella. Men om man tänker så blir ju många onormala som inte tillhör normen eller gör som de flesta i stort och smått. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-03-18 19:55 | |
![]() | Homofobi tolkar jag som att man har en aversion eller hyser ett förakt mot all form av samkönad kärlek eller sexualitet. En kille som äcklas av tanken/synen av två män som har sex, men tänder på när två kvinnor har detsamma (en inte helt ovanlig man, om jag får vara lite fördomsfull), är han homofob? | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2012-03-18 19:56 | |
![]() | Han är nog bara från Märsta. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-03-18 19:58 | |
![]() | Jaha. | |
| Aquila1 | 2012-03-18 20:08 | |
![]() | Haha | |
| Yamma | 2012-03-18 20:09 | |
![]() | Föreslår att man slutar med Pride. Att ha en enorm manifestation pga en (eller flera i detta fall) läggning är att direkt framställa den som annorlunda. Jag skulle önska att alla läggningar var lika (o)intressanta. | |
| Palnatoke - Ej medlem längre | 2012-03-18 20:11 | |
![]() | Minta: Böglobbyn borde skämmas över att ens nämna Santorum med tanke på den genuint äckliga och obscena smutskastningskampanj de driver mot honom. Och nej, jag har inget till övers för Santorums politik, frånsett just att han genom sina åsikter om homosexuella har drivit böglobbyn till att visa upp sin vidrigaste och mest intoleranta sida. Vad du beskriver som att han "tillskriver dem alla möjliga onda avsikter som pedofili och tidelag" är förstås en lögn som böglobbyn spridit ut. Inte otippat för den som satt sig in i hur böglobbyn fungerar. Vad han sagt är: "In every society, the definition of marriage has not ever to my knowledge included homosexuality. That's not to pick on homosexuality. It's not, you know, man on child, man on dog, or whatever the case may be. It is ONE thing. And when you destroy that you have a dramatic impact on the quality." Poängen i hans yttrande är alltså att äktenskap är mellan man och kvinna, inte mellan man och någonting annat. Det hade ingenting att göra med att "tillskriva homosexuella onda avsikter". Att han däremot tillskriver böglobbyn onda avsikter är säkert sant, det gör jag också. Det hade jag gjort även om jag själv varit bög. Och genom sin vidriga lögn- och hetskampanj mot Santorum har de bevisat sina onda avsikter och sin extrema intolerans om du frågar mig. Här har du för övrigt en sida från en intressant sajt som drivs av en bög, där han samlat några vittnesmål från människor med egna erfarenheter av homorörelsen: homoterapi.blogspot....n- och.html | |
| apbur | 2012-03-18 20:16 | |
![]() | Alla som avviker sexuellt har det lite knepigt socialt. Inte så lätt att gå till badhuset med randiga skinkor och strategiskt placerade blåmärken utan att få blickar. Varför ska det fjäskas med vissa sexuella läggningar så mycket? | |
| A-Ba-Ni-Bi - Ej medlem längre | 2012-03-18 20:29 | |
![]() | "Hör man till en minoritet på 1 procent vars vanor äcklar i runda tal 50 procent av befolkningen, så borde man fanimej vara lite mer ödmjuk." Jag är lite nyfiken, Palnatoke, varifrån har du fått dina siffror? | |
| Gautama | 2012-03-18 20:33 | |
![]() | Palnatoke du måste skämta när du länkar din den bloggen? De tror att man kan bli "friskt" från att vara homosexuell. För helvete, det är ingen sjukdom. Jag blir riktigt jävla upprörd över att du får fortsätta att skriva som du gör, det är hets mot minioritetsgrupp som du sysslar med! | |
| Gautama | 2012-03-18 20:37 | |
![]() | Vilka läggningar fjäskas det för apbur? | |
| Minta | 2012-03-18 20:38 | |
![]() | Det citatet drar tydligt och klart ett likhetsstreck mellan homosexuella, pedofiler och tidelagsutövare. Åtmonstone retoriskt som är politikernas främsta vapen. | |
| Minta | 2012-03-18 20:39 | |
![]() | Finns det ingen blogg av människor med erfarenhet av heterorörelsen? | |
| Gautama | 2012-03-18 20:41 | |
![]() | Den bloggen som Palnatoke länkar till är ju direkt hatisk mot homosexuella. Hur kan du ens tro på den Palnatoke? Den är definitivt inte skriven av en före detta homosexuell. Och alla inlägg är ju så tillrättalagda för att de ska få fram att kärnfamiljen är det enda rätta. Om man är homosexuell så är man sjuk och kan botas. FY FAN säger jag bara!!! | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-03-18 20:43 | |
![]() | Vi föds olika. Bara att acceptera. | |
| lyssnaren | 2012-03-18 21:00 | |
![]() | alla människor är inte lika mycket värda enligt mig. | |
| Aquila1 | 2012-03-18 21:02 | |
![]() | Jösses | |
| Minta | 2012-03-18 21:02 | |
![]() | Böglobbyn eller heterolobbyn, hugget som stucket. | |