Spelrum
| Giraffen | 51 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 78 |
Mobilspel
| Pågående | 19 508 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-06-19 22:47 | |
![]() | Väldigt bitterljuvt, men helvetiskt vackert mål och gaaanska skadeglatt att sätta punkt för Frankrikes vinnarsvit. | |
| limpan__2 | 2012-06-19 22:53 | |
![]() | Den första matchens skitspel känns ju ruskigt sur nu när man ser vad de skulle kunnat klara av! Mot Brasilien 2014! | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-06-19 22:55 | |
![]() | Kropparna kära vänner. Det handlar om proportioner och där var de franska tre poängen självklara ikväll. | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-06-19 22:57 | |
![]() | dessutom kul att frankrike får möta spanien. skadeglädje som sagt :) | |
| Robicon - Ej medlem längre | 2012-06-19 22:57 | |
![]() | Ja, skön seger. Som sagt, vi ses i Brasilien. | |
| sergeant1 - Ej medlem längre | 2012-06-19 22:58 | |
![]() | 4 gånger spelade Sverige handboll!! | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-06-19 22:58 | |
![]() | Läser Le Parisien och leeeeeer. Man får glädjas åt det lilla etc. | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-06-19 22:58 | |
![]() | men varför måste varenda fotbollsspelare tatuera sig??? har sett 2 snygga tatueringar i hela mitt liv. resten har sett för jävliga ut...eller ännu värre. | |
| peter | 2012-06-19 23:06 | |
![]() | Ja..bitterljuvt ....Holland la sig i höstas...och nu la sig Frankrike...... båda länderna var klara för avancemang vid matcherna mot Sverige..och vem klandrar dem då viktigare matcher väntar..Men det är ok....vi får känna oss duktiga en liten stund..och det är iof inte dåligt att passa på att slå Frankrike i oviktiga sammanhang.....men till VM kommer vi inte denna gång...Tyskland och Irland blir för svåra....Sverige är och förblir ett litet fotbollsland där många spelare måste vara i världsklass och på topp utan skador samtidigt...som 1994... Nu vinner Italien detta EM :) | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-06-19 23:09 | |
![]() | Sexgudar ska ha tatueringar på sina muskulösa kroppar. Mamma ska bli rädd, helst. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-06-19 23:12 | |
![]() | Haha, inte en jävla chans att Frankrike la sig. Man lägger sig inte i en gruppspelsmatch när man inte är garanterat vidare och sedan dessutom måste möta Spanien vid en förlust. Tyskland vinner. Och Gomez kropp vinner. | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-06-19 23:30 | |
![]() | och irland slår sverige när det finns snöbollar i helvetet. och frankrike möter förstås mycket hellre italien än spanien som crooked sa. en mycket bitter man som skrev i forumet kan jag tänka och det är ok när sverige åkt ur :) | |
| Challe_B - Ej medlem längre | 2012-06-19 23:46 | |
![]() | Fast Frankrike har ju den fulaste spelaren i Ribery, nästan i samma klass som Elm. | |
| Dyslekso | 2012-06-20 01:24 | |
![]() | Buu, Guardian tyckte Zlatans volley var sumpig. :( i48.tinypic.com/28jbp51.j pg | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-06-20 02:33 | |
![]() | lol och sumptuous betyder extraordinär, vilken otur :) | |
| Andy Carroll - Ej medlem längre | 2012-06-20 03:33 | |
![]() | En eloge till det svenska landslaget för dagens prestation. Skall tilläggas att Frankrike underpresterade och var ruggigt ofarliga, samt att Zlatans mål var magi fångat på film. Härligt också att Eskilstunasonen fick avsluta EM genom att dundra upp bollen i nättaket med sin underbara högerfot! =) | |
| Maradona1986 | 2012-06-20 22:55 | |
![]() | Jobbigt med en vilodag. Vid 20:45 undrade jag vad jag skulle syssla med. Skönt att vi är tillbaka imorgon.... Men, fr o m lördag så loggar jag ut och åker till Spanien på semester. Då kommer jag att följa EM mer sporadiskt, men kanske slutar det som för två år sedan då jag avslutade semestern med att se Spanien-Holland på Placa Catalonia i Barcelona i min mest orangea tröja. Olyckligt slut i just den matchen dock. | |
| Jarnis86 | 2012-06-21 00:45 | |
![]() | peter: Haha, det med att Frankrike skulle ha lagt sig, var det dummaste jag läst på länge. Hade Ukraina exempelvis slagit England med 2-1 igår, så hade Frankrike varit utslagna. Och som "crooked rain" nämner så är ju Spanien ingen drömmotståndare i en kvart precis. Och nej, Italien åker ut på söndag. Come on England! | |
| Riverpoet | 2012-06-21 07:54 | |
![]() | Håller med Maradona att det känns jäkligt tomt när det inte längre är matcher varje dag. Portugal, Tyskland, Spanien och Italien har jag tippat att gå vidare. England - Italien känns dock mest svårtippad. | |
| Defrob | 2012-06-21 08:24 | |
![]() | Jag hoppas England vinner hela skiten men det lär dom inte göra. Tyskland kommer vinna i år. Avgör inte Gomez gör väl Neuer mål på frispark. | |