Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 30 |
Mobilspel
| Pågående | 18 961 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Karskoye | 2013-12-26 19:16 | |
![]() | Nu har jag lyssnat på Gert för första gången. www.youtube.com/watc...8E 7n7NBX5o Han har väl snott konceptet från amerikansk radio. Men Kim Kärnfalk var ännu värre. | |
| Gunilla _ | 2013-12-26 19:20 | |
![]() | Det har med all önskvärd tydlighet framgått vad du tycker xDiamondx. Frågan är om du har snappat upp att de flesta inte riktigt tycker som du och att det kanske helt enkelt är du som är några aningar för överkänslig? | |
| Frasse2 - Ej medlem längre | 2013-12-26 19:27 | |
![]() | Kanske Diamond är Horace Engdahl... | |
| glykemi - Ej medlem längre | 2013-12-26 19:33 | |
![]() | Hehe, gert är verkligen sjukt vidrig. en klass för sig. även jag har funderat över hur i helvete han får hålla på. svaret är väl dock det ännu mer obegripliga- folk gillar det. Minns när han låg naken i trean redo att tutta på kroppslig gas... fy faan. | |
| Frasse2 - Ej medlem längre | 2013-12-26 19:35 | |
![]() | www.youtube.com/watc...uN sgWPiQBA | |
| sunebrune | 2013-12-26 19:37 | |
![]() | glykemi Tror du minns fel. I alla fall om du egentligen tänker på den där snubben som hade nån slags grön kroppsstrumpa och låg och fjärtade på olika äckliga sätt. Tror de hade tryck upp puder i prutten på honom också, så det yrde då han trumpetade. Gert var ju sidekick till Aschberg. Men tror ingen var naken. | |
| glykemi - Ej medlem längre | 2013-12-26 19:40 | |
![]() | gud vad vidrigt! den tanker jag pa. maste ha varit gert! | |
| LittleStalin - Ej medlem längre | 2013-12-26 19:42 | |
![]() | Rätt coolt ändå :D | |
| Porla - Ej medlem längre | 2013-12-26 19:42 | |
![]() | Det är väl bara fjortisar, de som aldrig fått ligga samt perversa gubbslem som gillar den här typen av skämt? | |
| Gunilla _ | 2013-12-26 19:47 | |
![]() | glykemi; det var inte ens Fylking. Mr Methane har varit med i många talkshows världen över :p | |
| sunebrune | 2013-12-26 19:47 | |
![]() | glykemi Det var garanterat INTE Gert som var fjärtmannen! Det är jag hundra säker på. Här kommer beviset... www.youtube.com/watc...jA nJGec1R8 | |
| Sote | 2013-12-26 19:48 | |
![]() | Diamond- du får naturligtvis tycka precis som du vill men du verkar bli så himla upprörd över att inte allaandra kan se det från din synvinkel. Du menar att om man inte tycker som du så måste man vara intelligensbefriad och att man på allvar tycker att barn inte bör skyddas mot allsköns mediabrus. Du kanske borde ta och tagga ner lite och faktiskt lyssna på andras åsikter lite mer nyanserat om du nu på allvar är intresserad av vad andra tycker. Eller är det bara dom som tycker som du som är värda att lyssna till? | |
| glykemi - Ej medlem längre | 2013-12-26 19:51 | |
![]() | jag tanker inte titta pa det dar! har ptsd av att ha sett det en gang redan. ar det inte gert sa ar det iaf gerts like. den saken ar klar. | |
| Måns_E | 2013-12-26 19:51 | |
![]() | Inte för att jag delar Fylkings humor, men nog är han intelligent. Mest festligt är nog trots allt att fortfarande verkar provocera en och annan (eller i a f en) Personligen så låter jag bli reklamradiostationer då varken reklamen eller "humorn" roar mig. Men det är jag det 😃 | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-12-26 19:52 | |
![]() | har blivit avtrubbad bryr mig inte direkt om det,tycker det är värre med tv där det visas krigsfilmer och djur och människor som exploderar | |
| Karskoye | 2013-12-26 19:59 | |
![]() | Njaa..Intelligent och bra att prata är inte samma sak. | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-26 20:08 | |
![]() | Måns_E ? ja okej? Visst kan Gert.F säkert vara intelligent inom vissa områden? Men Sin ev. intelligens använde han sig då inte av när han valde att gå ut med dessa vulgära underbälteshistorier på bästa sändningstid? och de bland många andra vulgära osmakliga programutlägg han gjort! Eller också TYCKTE han det var intelligent gjort av honom? Och du Måns? Vill än en ggn. tillägga ATT? DETTA handlar INTE enbart om Gert.F? Utan Både Radio och TV på bästa sändningstid oavsett person/personer! Detta är 1 händelse som ett strå i en höstack bland många andra opassande programutlägg i både TV och Radio på bästa sändningstid? Och det är just de jag vill få upp till ytan med mina åsikter iaf.? | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-26 20:09 | |
![]() | ttiittii? Okej? här ser jag nu att du medger att du blivit avtrubbad? Men då är de nog bara en tidsfråga innan TV också gör dig avtrubbad oavsett vad som visas och sänds där? | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-26 20:21 | |
![]() | Sote? jag vill verkligen höra andras åsikter..oavsett om jag håller med eller ej? Och mitt sätt att formulera mig kanske uppfattas så som att alla ska tycka som mig? men de kan man såklart inte förvänta sig! men jag strider ändå på om vad jag iaf. tycker är opassande! Och det kan vara rätt intressant att om kanske bara 10år se den fortsatta utvecklingen och vad detta ger för fortsatt effekt ute i samhället då övervägande människor börjar bli alltmer avtrubbade oavsett vad som äsgs,sänds i radio.Tv och övrig media? För som jag ser det iaf. så har ribban höjts alltmer år från år..Och snart är inget tabu för ens de mindre eller yngre barnen?? Och då börjar man känna vart allt går dit hän egentligen? Eftersom våldet bara ökar ute i samhället på olika sätt? Så kan väl inte lösningen på problemet iaf. vara att Media hjälper till att legalisera olämpliga inlägg och dess budskap i program på Tv,Radio och annan Media som iaf. påverkar barn och yngre i vädigt stor grad? | |
| Karskoye | 2013-12-26 20:35 | |
![]() | Ditt aggressiva sätt och din vilja att provocera påminner väldigt mycket om en annan "skribent" här. Hmm tror jag behöver en kopp te... | |