Spelrum
| Giraffen | 49 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 32 |
| Inloggade | 81 |
Mobilspel
| Pågående | 19 246 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ttiittii - Ej medlem längre | 2014-02-24 08:52 | |
![]() | och jag kan inte se att du inte kan stå på scene och sjunga för alla människor | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2014-02-24 08:53 | |
![]() | skit i problemet och se lösningen på det | |
| Porla - Ej medlem längre | 2014-02-24 08:53 | |
![]() | Men.. Den som förlorar mest är kanske ni själva. För min uppfattning är att de flesta tänker som vi andra och blir irriterade och förbannade, vilket i sin tur leder till att ni stänger era möjligheter till framgång. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2014-02-24 08:54 | |
![]() | porla exakt | |
| Bitte - Administratör | 2014-02-24 08:55 | |
![]() | Inga problem med att se att människor är unika och bra på olika saker , men tycker dock att tider ska passas av respekt för andra Bitte | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2014-02-24 08:55 | |
![]() | och jag tycker att du ska sjunga Bitte | |
| Porla - Ej medlem längre | 2014-02-24 08:56 | |
![]() | tiitti. Jag har ingen sångröst därför är det uteslutet pga just hänsyn till andra. :)) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2014-02-24 08:57 | |
![]() | Titti, varför utgår du från 1) att slöfocken stressat ihjäl sig (för att ändå misslyckas, tydligen) och alls bryr sig om vad omgivningen kommer tycka? Somliga har inte det perspektivet, de tycker att vattnet skall öppna sig för dem. 2) att omgivningen straffar slöfocken genom att fräsa och visa "psykopatbeteende"? Jag tycker tvärtom den här sortens typer kommer undan gång på gång med sitt beteende. Folk är artiga och vill inte genera folk som har ständiga ursäkter, folk accepterar men blir irriterade i tysthet. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2014-02-24 08:58 | |
![]() | Vad är lösningen på problemet, Titti? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2014-02-24 08:58 | |
![]() | vissa kan inte komma i tid andra kan inte sjunga | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2014-02-24 09:01 | |
![]() | lösningen på problemet är enkelt översende nr 1 nr 2 är att säga vad bra att du kommer,och om personen kommer försent igen,säg vad bra att du kommer,den som kommer försent har något att vinna på att komma i tid,om du fräser varför ska någon komma i tid till en person som fräser?vänlighet ger en funderare | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2014-02-24 09:02 | |
![]() | Det där var problemet, lösningen då? Att sparka personen som inte kommer i tid och ge tjänsten åt nån mer lämpad? Jag förstår. :) | |
| Bitte - Administratör | 2014-02-24 09:03 | |
![]() | ttiittii En rak fråga är det ok att komma försent till sitt jobb varje arbetsdag BItte | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2014-02-24 09:03 | |
![]() | Titti, du hann svara. Ok. Men folk fräser inte förrän efter hundra gånger, är min erfarenhet. | |
| Bitte - Administratör | 2014-02-24 09:03 | |
![]() | Precis SP om man missköter sina arbetstider kan man faktiskt bli av med sitt jobb , Bitte | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2014-02-24 09:03 | |
![]() | jag tror det är rätt metod jag nämde tidigare | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2014-02-24 09:05 | |
![]() | folk fräser när dom får första bästa anledning att fräsa iaf många av oss,försök med vänlighet :vad bra att du kommer vi klarar oss inte utan Dig det vet du | |
| Gr3en - Ej medlem längre | 2014-02-24 09:05 | |
![]() | "vänlighet ger en funderare" Det är ju den som kommer försent som har orsakat irritationen. Även om det är någon annan som blir arg, förslagsvis då den som kom i tid... va lämpligt det vore om alla kunde välja sina konsekvenser för olämpligt uppträdande själva. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2014-02-24 09:09 | |
![]() | OBS! Jag vill påpeka att jag är en sån som kommit lite försent till arbete (har ofta haft trassligt kärleksliv med sena nätter osv :)), det hindrar mig inte från att resonera som jag gör. Jag har konsekvent bett om ursäkt och fattat att jag stör ordningen, det är grejen. Möten med människor mitt på dan är jag däremot inte sen till för där har jag tvingat lära mig disponera min tid så att jag hinner. Som freak har man ett ansvar att pleasa de normala! :) | |
| Gloria56 | 2014-02-24 09:21 | |
![]() | Det finns INGEN anledning att komma för sent såvida det inte hänt något allvarligt akut eller stopp i tunnelbanan. Istället för att se tiden jag ska passa - se den tid jag ska starta hemifrån för att hinna och lägg på en kvart. ttiittii; Ser du dej själv som guds gåva till mänskligheten? Det genomsyrar dina inlägg att det du gör är alltid det rätta. | |