Spelrum
Giraffen | 46 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 23 |
Inloggade | 69 |
Mobilspel
Pågående | 20 011 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
NightRanger - Ej medlem längre | 2008-08-11 21:09 | |
![]() | FoboFobi Fobi mot Fobier den är klockren haha den har jag | |
NightRanger - Ej medlem längre | 2008-08-11 21:10 | |
![]() | Sprutor har jag fobi mot iallfall | |
Lill-IT | 2008-08-11 21:17 | |
![]() | skotofobi | |
Gilena | 2008-09-16 23:25 | |
![]() | Livrädd för möss, och nästan lika illa - klarar inte av mentalt att gillra en musfälla... och nu inbillar jag mej att jag har fått in en mus i min bostad. Det är inte i alla lägen det känns så jävla klockrent med "öppen planlösning" vill jag lova. Har tänkt på KBT men blir ju helt gråtfärdig av tanken. Har ärvt min fobi från min mamma - och gör mitt yttersta för att min dotter (10) ska slippa få det vidare av mej, dessbättre tycker hon bara att dom är äckliga i största allmänhet. Jag älskar alla årstider, men hösten är verkligen "piss i motvind" när man har fobi mot möss, som gör allt som står i deras makt för att få komma in! Tips någon, vem vet vad som är det absolut värsta möss vet, som dom håller sej på avstånd ifrån? | |
Gariam - Ej medlem längre | 2008-09-16 23:28 | |
![]() | Skaffa orm. | |
Gilena | 2008-09-16 23:31 | |
![]() | Intressant infallsvinkel, Gariam! Ja ormar är ju häftiga djur, jag skulle gärna ha orm om det bara inte var just för att jag vet vad de äter.... När ormägande kompisen berättade om djupfrysta möss i frysen kändes hela tanken helt outhärdlig... Synd för ormar är ju riktigt coola! | |
golden | 2008-09-16 23:34 | |
![]() | jag tycker djur överlag är obehagliga varelser, då främst grävling och hund. strax efter följer häst.. | |
Gariam - Ej medlem längre | 2008-09-16 23:36 | |
![]() | Ja. :) Jag ärvde också en fobi av min mamma, ormfobi! Vi kan byta djur. Eller, de kan få varandra. Eller nåt sånt. ;) Hade möss i huset nu i sommar, de var jättesöta men samtidigt lite småläskiga på nåt konstigt sätt. Kommer ihåg att jag blev förvånad över att jag tyckte det. | |
Gariam - Ej medlem längre | 2008-09-16 23:38 | |
![]() | Vad är dealen med män och rädsla för hästar? | |
hemliga anna | 2008-09-16 23:39 | |
![]() | hajar... för dom stöter man ju på så ofta.... | |
Gariam - Ej medlem längre | 2008-09-16 23:40 | |
![]() | Hajar som är så snälla. | |
Gilena | 2008-09-16 23:47 | |
![]() | Min musäckelgräns går nånstans vid Askungen på julafton... önskar hett att de små äckliga krypen kunde ha så där söta kläder på sej och vara lite personliga...! En gång på ett barnprogram på TV såg jag faktiskt en film med riktiga möss med kläder på sej, det var helt absurt att se dem springa på tvättlina iförda klänning! Var ju tvungen att kolla och minns att jag nästan skrattade! Det kan man verkligen kalla skräckblandad förtjusning! Sålänge dom "sitter fast" inne i burken går det hyfsat. Likaså kan jag stå utanför en zoo-affär och kolla in - det är när det kommer för nära inpå, eller inomhus, som min rädsla gör mej helt förlamad... | |
golden | 2008-09-16 23:49 | |
![]() | man ska helt enkelt passa sig som ögat för alla typer av djur.. | |