Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 19 758 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Miss_jk | 2007-05-30 19:01 | |
![]() | Bra svar där. Känns som din lögn om arbetet inom fotboll riktigt tog sig där. En fotbollsälskare som inte kan ge svar på några enkla frågor om varför ens lag torskade får inga direkta ATP-poäng. SOLNATATTARE! | |
| OneW | 2007-05-30 19:02 | |
![]() | PS! Haft säsongskort i 22 år. Och nog har jag varit med gnaget på bortamatcher men jag anser inte att jag behöver förklara mig för en jurgårdare..... | |
| Miss_jk | 2007-05-30 19:09 | |
![]() | Tittat du med ditt s.k. filter på matcherna då? Din uppfattning om solna ik är aningen snedvriden. | |
| Tobbelille | 2007-05-30 21:19 | |
![]() | Blåvitts straff va iallafall klockren =) | |
| daner00 | 2007-05-30 22:51 | |
![]() | Vad är det som är så svårt, DIF o solna hatar varandra för evigt varför ens diskutera det, ni kommer aldrig komma nån vart, ingens åsikt kommer rubbas. Jag personligen skiter i hur vi vinner över gnaget, hands,självmål,turmål, strumprullare eller nåt annat löjligt. Det viktiga är att vinna varje jäkla derby mot dom vidriga asen!!! Och jag kan garantera att majoriteten av alla aikare och Djurgårdare känner likadant, skulle vara kul att se om det var omvänt, se Redline sitta och beklaga sig för att rubarth petade till bollen med handen och såg till att aik tog ledningen i ett derby mot DIF. Skitsamma vi vann 3-1 jag vet att det svider jag är sjukt nöjd!! tack och bock!! VI ÄR MED ER ÖVERALLT!! | |
| Maybach | 2007-05-30 23:00 | |
![]() | Äh, både aik och dif är jävla pajaslag. djurgårn därför att dom tydligen bara har ett tifo och noll fantasi. och aik därför att de snor våra ramsor / "trumbeats" och slänger in lite egna ord. Bajen! | |
| daner00 | 2007-05-30 23:08 | |
![]() | bajen?? trodde vi snackade fotboll här... mot aik får man iaf spela hela matchen!! PAJAS! | |
| Maybach | 2007-05-30 23:11 | |
![]() | Vill framför allt poängtera difs värdelösa tifon. ALLTID lika. | |
| daner00 | 2007-05-30 23:16 | |
![]() | ok, hur många sm-guld har ni i klacksvenskan?? vem bryr sig, jag uppskattar Fabriken hårda jobb med all tifo verksamhet, och håller tyvärr inte med dig i att dom är värdelösa. Men som jag poängterade förut svårt att diskutera såna här saker då ingen viker ner sig. Förresten hur många sm-guld har ni i bandy?? | |
| Miss_jk | 2007-05-30 23:17 | |
![]() | En brajjare som snackar tifo *fniss*! | |
| Pirkan | 2007-05-31 01:21 | |
![]() | Miss_Jk, du gör dig verkligen igenkänd som en riktig apa. Skryter över din sociala pondus och rackar ner på andra. Dryga, det är vad ni är. | |
| challma | 2007-05-31 01:30 | |
![]() | Miss_jk av ditt lååånga inlägg om hur duktig och kunnig du är om fotboll att döma kan jag bara dra en slutsats. Du är nog den mest okunniga och risigaste jävla stereotyp av gårdare jag har träffat på. Folk på GlobalTifo är inte ens lika patetiska som du när det gäller pajkastning. Snälla, ge dig inte in på ett ämne du inte kan. | |
| Miss_jk | 2007-05-31 06:27 | |
![]() | Maybach: Länka gärna till några brajjen-tifo som du tycker är bra. Vore väldigt kul att se! Jag har i alla fall totalt missat det/dom. Pirkan: Lite Finare, Lite Bättre! *Apa, 114 33* Challma: Förklara gärna lite mer ingående vad som får dig att säga så. | |
| Mick E - Ej medlem längre | 2007-05-31 11:52 | |
![]() | Hammarbyare ska överhuvudtaget inte prata om tifo...ni ska nog även sluta hota upp tränaren efter varje liten förlust, mediabilden om de "trevliga, folkliga och alltid lika glada" brajenfansen får sig en törn återigen. | |
| Miss_jk | 2007-05-31 11:55 | |
![]() | För att ytterligare stärka Mick E's inlägg: www.svenskafans.com/...p; list=all | |
| Mick E - Ej medlem längre | 2007-05-31 12:03 | |
![]() | Haha, alltid folkfest på söderstadion... | |
| Pirkan | 2007-05-31 23:14 | |
![]() | Djurgårn = Otrogna fans, status supportrar. AIK is the shit. | |
| Miss_jk | 2007-06-01 06:08 | |
![]() | Otrogna..? Kom igen när ni kan fylla ett helt tåg, plus bussar och snedresenärer. | |
| Grabo - Ej medlem längre | 2007-06-01 06:29 | |
![]() | Miss_jk - Dina inlägg är allt för larvigt utformade för att tas seriöst, det jag tänker på är alla dina larviga formuleringar ajk råttpack solnatattere pajas råtta snorling Detta va bara ett fåtal av orden du väljer att använda. Vad vill du uppnå med de? Du inleder diskussioner som inte ens funnits innan. Du hoppar på lagutagningar av tränarna, ska du veta bättre? Du påstår dig lägga andras årslöner på ditt stöd till dif. Vet du va folk tjänar? Du är bara helt enkelt en stor tönt. | |
| sarlina | 2007-06-01 07:04 | |
![]() | Skuttar gatan fram som snattrande schimpanser - fotbollslagens svans | |