Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 18 663 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-01-16 16:15 | |
![]() | du får väl själv definiera vad som är kvinnligt för dig. för mig är det oftast det traditionellt kvinnliga. | |
| Araknoidea | 2010-01-16 16:24 | |
![]() | Ramsay Kommenterade bara att du blandade in egna åsikter då du talade om vad som var naturligt thats it =) självklart får du tycka vad du vill, men naturen har sin lag :=) Typ som att jag skulle hävda att inopererat silikon i brösten är naturligt :=) | |
| Rob Gubbrock - Ej medlem längre | 2010-01-16 16:26 | |
![]() | Vad fina ni är. :-) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-01-16 16:33 | |
![]() | "självklart får du tycka vad du vill, men naturen har sin lag" eh vad? jag tycker att naturlig kvinnlighet inte samstämmer med fotbollskropp, ja. sen om andra tycker att kulstötning är kvinnligt fine. jag tror du drar likstreck mellan kvinnligt-snyggt-attrakti vt. det gör inte jag alla gånger. | |
| Araknoidea | 2010-01-16 16:42 | |
![]() | Ramsay Är det något av de kvinnliga eller mänskliga funktionerna som försvinner av att träna fotboll? Det jag menar är att du kan ju tycka att de ser fult ut men du kan inte hävda att det är onaturligt. Det är skillnad mellan åsikter och fakta. Typ jag kan säga att världen är ful men jag kan inte påstå att den är platt :=) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-01-16 16:44 | |
![]() | Är det något av de kvinnliga eller mänskliga funktionerna som försvinner av att träna fotboll? dom mänskliga nej. dom kvinnliga, ja det beror på vad man lägger i begreppet. du lägger säkert annat i det än jag. | |
| Araknoidea | 2010-01-16 16:46 | |
![]() | Ramsay Haha ja förmodligen. Oj oj oj jag säger då det. Antar att du inte vill gå in djupare i detta påstående :=) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-01-16 16:50 | |
![]() | i vilket påstående, att det beror på vad man lägger i begreppet? | |
| Ässät | 2010-01-16 16:53 | |
![]() | Vad är det med fotbollen som skulle förstöra för tjejernas kroppar? Att dom får starka ben? | |
| Araknoidea | 2010-01-16 16:53 | |
![]() | Ramay Snälla kan du inte berätta vilka kvinnliga funktioner som försvinner då man spelar fotboll så får jag något att roa mig med en lördag kväll som denna :=) | |
| Araknoidea | 2010-01-16 16:56 | |
![]() | Ässet Jag tror att man kan bli enorm typ som King Kong om man som tjej spelar för mycket fotboll :=) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-01-16 16:59 | |
![]() | ja, eller så blir man som victoria, det räcker för mig. | |
| Ässät | 2010-01-16 17:24 | |
![]() | Är det något fel med då eller? Enorm blir man inte av fotboll. Har inte sett en enda enorm tjej faktiskt *s*.. Dom är rätt smala alla kvinnliga fotbollsspelare. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-01-16 17:34 | |
![]() | "Är det något fel med då eller? " vem har sagt det? jag blev utfrågad om jag tyckte att man blev (i mitt tycke) kvinnlig av fotboll. thats it. | |
| Ässät | 2010-01-16 17:38 | |
![]() | Bra, fotboll är en bra sport för alla oavsett kön :), jag önskar att jag inte slutade med det när det begav sig.. | |
| Skrmf | 2010-01-16 17:54 | |
![]() | Jag tycker att Claudia ska vinna jag. (och för att fortsätta kvinnlighetsdiskussionen bör man nog fundera på vad som är traditionellt kvinnligt då... Tänk så fet som möjligt för att visa sig rik? Eller kanske krinoliner för att visa sina former? Eller kanske stenålderns spjutbärande krigarkvinnor som jag läste nån text om härom dagen? Tycker att traditionell är ett luddigt ord.) | |
| arramis | 2010-01-16 18:31 | |
![]() | Magnusito, i mitt inlägg menade jag att vara ironisk när jag nämde Rahbis charm...han har ingen. | |
| Araknoidea | 2010-01-16 19:14 | |
![]() | Ramsay Har fortfarande inte fått svar på vad det är för kvinnliga funktioner som försvinner. Vad har jag som Victoria saknar (hmm eller snarare vad har du kanske blir bättre) för funktioner eftersom jag styrketränar 3-4 gånger i veckan så kanske jag redan har förlorat alla mina kvinnliga funktioner och seriöst bör tänka på ett könsbyte =) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-01-16 20:10 | |
![]() | Har fortfarande inte fått svar på vad det är för kvinnliga funktioner som försvinner" det får du själv svara på för något sådant har jag aldrig varit inne på. funktioner? skulle det vara din definition av kvinnlighet då, menstruation och förmåga att föda barn? snacka om basic! | |
| Araknoidea | 2010-01-17 20:17 | |
![]() | Jag skriver: Är det något av de kvinnliga eller mänskliga funktionerna som försvinner av att träna fotboll? Du svarar: dom mänskliga nej. dom kvinnliga, ja det beror på vad man lägger i begreppet. du lägger säkert annat i det än jag. Du svarade ja på de kvinnliga funktionerna och då vill jag gärna att du utvecklar detta =) | |