Spelrum
Giraffen33
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
18
Inloggade52
Mobilspel
Pågående19 651

Forumkategorier

Användare Inlägg  
LadyZara2008-04-23 20:01
Antal inlägg: 1057

Dudeniro: Det enda uppseendeväckande med promenaden från stranden till kiosken var just de bara brösten.

dudeniro - Ej medlem längre2008-04-23 20:03
Antal inlägg: 6214

Då tycker jag nog att det var lite väl av polisen. Vad gjorde polisen där föresten - "spanade" de!? ;)

Jollz2008-04-23 20:05
Antal inlägg: 673

De hade inte förlustat sig på rusdrycker och var inte bara topless utan allmänt stökiga, kanske t.o.m. jonglerade med sina behag?

Little_Red - Ej medlem längre2008-04-23 20:05
Antal inlägg: 1092

"jonglerade med sina behag?" hahaha!!!!!

LadyZara2008-04-23 20:07
Antal inlägg: 1057

Om det berodde på stökighet borde även pojkarna fått böter. SÅ var inte fallet. Ja, polisen var säkert där för att spana ;)

Budalv - Ej medlem längre2008-04-23 21:15
Antal inlägg: 2199

Nattravn: Jag kan ju inte tala för mig själv eftersom jag lever fromt och sunt, men jag har hört talas om att sugande på kvinnobröstvårtor kan sätta igång gapskratt när det utförs av jättebebisar som tror att de är rätt ute, så ja nog finns det en känslokoppling alltid.

Amning borde förbjudas om det är så att kvinnor per automatik får pirr i underlivet av bröstvårteberörning. Homosexuella män kollar in andra mäns bringor och de flockas i just badhusen, det har jag lärt mig från tv. Påbjud heldräkt till alla kön, även barn. Bikinin är skamlig jämfört med äldre baddräktsmodeller. Problematiken är att mansbaddräkter kommer trigga en hel del fetischister och nedtryckta kvinnor.

Ingen vill väl bada i klor ändå?

dudeniro - Ej medlem längre2008-04-23 21:25

Män är snuskhumrar, oavsett sexuell läggning. Generellt sett alltså, med många undantag (såsom mig naturligtvis). Minns när Forsgrenska badhuset i stockholm öppnades. Männens omklädningsrum "vette" mot själva bassängen, och arkitekten hade glasat hela väggen. Alltså, männens omklädning kunde betraktas från poolområdet.

Nu kan man ju tänka sig att detta ledde till att kvinnor flockades inne i badhuset för att ligga i vattnet och spana på männens kroppar där inne bland doften av svett och Old Spice. Men ICKE, resultatet av arkitektens konstnärliga frihet blev att poolkanten invaderades av MÄN som gillar att spana in män.

E Solu - Ej medlem längre2008-04-23 21:26
Antal inlägg: 4715

Tur att polisen väljer ut samhällets grövsta kriminalitet. Det är inte många som skulle vilja göra det, men någon måste stå på stränderna och spana efter nakna kvinnor.

Budalv - Ej medlem längre2008-04-23 21:26

Hahahaha :) Underbart!

dudeniro - Ej medlem längre2008-04-23 21:31

Undrar hur det såg ut tidigare på morgonen på polisstationen: "OK, vi måste ha två patruller som bevakar kungens besök i stadshuset. Några frivilliga?"
"Ingen? Jansson, Jönsson, Johnsson och Jensen, ni bevakar kungen" (Suckar och kommentarer bland poliserna)
"Vi har hört om ett gäng tjejer som driver omkring på stranden iförda..." (bläddrar i papprena) "... toppless. Kan någon förbarma sig och åka ner och försöka få reda på vad de håller på med...?"

Budalv - Ej medlem längre2008-04-23 21:31

Det är många som påstår att det är sexigt med kvinnor i bh och bikini. Borde inte badhusen tvingas införa åldersgräns om det ligger så mycket vibbar i luften? Ingen lämplig plats för barn, det liknar krogen mer och mer.

Tänk sen när bikinin blir blöt och bröstvårtorna syns igenom. Kvinnor som inte har tjocka kuddar i sin bikiniöverdel borde få en smäll på fingrarna som varning av varje vettig badvakt.

Grymming2008-04-23 21:32
Antal inlägg: 2666

jag måste fråga...hur gör du Budalv? hur klär du dig?

Cait2008-04-23 21:33
Antal inlägg: 222

Om man får lägga in en topless bild på sig själv här på Betapet så kan jag gå i bräschen. VI kanske kan starta en folkrörelse...

E Solu - Ej medlem längre2008-04-23 21:34
Antal inlägg: 4715

Cait, det finns ingen regel om att man inte får vara topless på sin bild. Dock får bara ansiktet synas.

dudeniro - Ej medlem längre2008-04-23 21:37

Det tycker jag är kränkande. Varför är det mer ok att visa ansiktet på bild än rumpan, t.ex.? Jag var tvungen att sätta på mig min mössa för att inte känna mig så naken.

Budalv - Ej medlem längre2008-04-23 21:38

Grymming: Jag har en Maojacka, åtminstone kallar jag den för det. Egentligen är det en ÖB-jacka i stor herrstorlek. Under den har jag på mig min lillebrors avlagda munkjacka som det står HOME BOY på med stora feta bokstäver. Inget under. Trosor och jeans och benvärmare och sockar. Halsduk. Har fläckar av jord på jeansen och jackan är full av oljefläckar. Kom just från affären. Jag bor på landet så jag gör precis hur jag vill. Alla andra också. Gubbar solar topless och kärringarna i vit solkig bh. Många kvinnor som hämtar posten i nattlinne som bara når låret, man ser trosorna. Grejen är att vi inte har några poliser alls. Det leder tyvärr till andra problem, som är långt allvarligare.

Grymming2008-04-23 21:52
Antal inlägg: 2666

Budalv....hahaha...skönt!

Cait2008-04-23 22:42
Antal inlägg: 222

Jag försöker lägga upp något topless snart...

y not2008-05-02 10:15
Antal inlägg: 9014

ja det finns många sätt att se på det
på den här sidan finns gott om argument
www.jordanmatter.com...d/ nudes_01

Svekdebatt2008-05-02 10:29
Antal inlägg: 15

Vilken ironisk och löjlig trådstart. Synd på ett så viktigt ämne! Det ligger en hel del vettigt i att avsexualisera kvinnokroppen. Vi skulle slippa otroligt mycket skit om kvinnor sågs som människor och inte kvinnor i första hand. Men sådant kan man inte ha en seriös debatt om, det är alldeles för stort för vissa, så då hånar man och ironiserar över dem som åtminstone försöker.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?