Spelrum
Giraffen | 37 |
Krokodilen | 3 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 25 |
Inloggade | 66 |
Mobilspel
Pågående | 20 197 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
dahlgren_ | 2008-08-03 16:38 | |
![]() | Grattis tvillingsyrran, du skrev det 2000:nde inlägget :D | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-03 16:39 | |
![]() | Gjorde jag? :O Ojda... tack sis..., och vart har du hållt hus? | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-03 16:46 | |
![]() | Åh vi hänger med i vår tid! Vi är på 2000-talet! *gud vad dåligt jag vet, lovar dyrt o heligt att bättra mig* | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-03 16:47 | |
![]() | HIHI... du ska inte ändra dig (bättra dig) syrran du e bäst precis som du e!! :D | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-03 16:51 | |
![]() | ÅH Tack... sicken stuns jag fick i riverdance-stegen efter det berömmet. "Tjoo!" | |
zmiley | 2008-08-03 16:55 | |
![]() | Har precis varit ute i lagårn och letat upp nåra schyssta tåjärn. Nu låter det som det ska....fast jag får nog slipa alla golven efteråt. | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-03 16:56 | |
![]() | wiii... *steppar och smattrar för fulla muggar* | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-03 17:49 | |
![]() | Tänkte byta ut Mamma Fürskrhässlich mot "Mama Mia" i kväll. | |
Come_play - Ej medlem längre | 2008-08-03 17:50 | |
![]() | *snokar lite* | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-03 17:53 | |
![]() | vill me se "mama mia" :/ Hej Cp! Ser dig... :P | |
remvanrijn | 2008-08-03 18:16 | |
![]() | Glöm inte näsduk Lim , när du ska se mamma Mia. På tal om mamma... har nån sett till henne? Börjar bli trist här utan henne. Får en känsla av att smittar medan jag få passa alla barn. dessutom verkar CS ha stoppad nån Rolf trädgårdsmästare i friggeboden.. | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-03 18:22 | |
![]() | du passa barn? du e ju inte heller här jue... vi tränade som bäst på vårt shownummer när storasyrran fick för sig att gå på bio istället... nu sitter jag själv hemma och kom på att jag inte fått någon mat... därför kokar jag pasta nu... | |
remvanrijn | 2008-08-03 18:22 | |
![]() | Nu blev jag nästan frestad att skriva 2 namn i tråden #groggkväll på verandan# hehe.. men de får jag väl sitta ner med i denna tråd kanske.. | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-03 18:27 | |
![]() | Nu tror jag att jag spred familjetråden ända ut i fjantigt för vuxna, men vi får hoppas att folk har överseende. Bra där med pasta Elle... det kan gå åt när man övar stenhårt med steg till höger och vänster, spara lite till mig. See you all later. Och Rem, är det sentimentalvarning på Mama Mia så ligger jag väldigt risigt till. Bölade förut idag när jag på youtube hittade ett klipp med Rumänienmatchen från Vm 1994. Så illa kan det va. | |
remvanrijn | 2008-08-03 18:32 | |
![]() | Kram Lim.. jag kan också gråta när jag ser en del gamla fotbollsmatcher.. Elle Du var ju på bio igår väl? eller iaf träffade du en hunk utanför..=) Att ni inte ser mig här är inte samma sak som att jag inte är här hehe:P Räcker pastan till migmed Elle, så sätter jag mig gärna ner med dig, har lite färska hallon med mig från Blekinge igår, kan vi ha på glassen.. | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-03 18:36 | |
![]() | Gråta när man ser fotboll? herrejisse... haha rem... jag måste ju säga ngt fint ställe man kan träffa hunkar på... inte tysan va jag på bio iaf... hade planer på det, men nää... tänkte bara att bion kunde va en bra plats att möta min hunk på kanske... hm... nåja Hallon o glass? jaa, varför inte... *räcker över en tallrik med makaroner* Får det lov att va lite kyllingkorv osså? | |
remvanrijn | 2008-08-03 18:41 | |
![]() | ja allt som sprider glädje o fyler magen tar jag tacksam emot.. bara vi inte väntar med glassen för länge.. blir ju drickbart annars.. tror du brorsan Esolu ä duktig på datan? här trillar fram ett fel i sidan då o då och då går det inte att klicka på länkar o annat | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-03 18:43 | |
![]() | nemen... jo han e nog bra på sånt han brossan... även sorkisbrossan kan nog sånt tror jag... men ingen av dem har visat sig här på ett tag... kanske har de abdikerat från familjen :/ Min sida blir med lite knäpp ibland... hm... | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-08-03 18:47 | |
![]() | Hejsan på er alla i sommarnatten (?).... insåg precis att det kanske inte är sommar längre utan HÖÖÖÖÖÖST.. (sägs med skräck-liknande röst) Idag har jag fått sovmorgon eftersom det var så länge sen jag fick sova en hel natt *eheum....* så nu är jag pigg och vaken någon timme. Tyvärr måste jag avvika inom kort då jag och "en kompis" ska gå ut i skogen på promenad... Vi tar även med en och annan liten hund som täckmantel... Jag skullle vilja bli bjuden på en riktigt god kaka eller nåt, men måste hålla tillgodo med mammas (er mormors) nybakade bullar, då vi ätit middag hos henne.... bulle och kaffe till efterrätt.... | |
remvanrijn | 2008-08-03 18:51 | |
![]() | Vilken sidan av dig blir lite knäpp ibland Elle? | |