Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 243 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-23 00:48 | |
![]() | Jag är en manssakskvinna. Detsamma verkar de andra tjejerna i tråden vara med tanke på intresset för Rodneys eiffeltorn. | |
| le-lou | 2011-04-23 00:56 | |
![]() | haha. skev ja det är nog det minsta man kan säga. män ska bära steppskor och börja varje mening med "tack madame" om jag frågar dem nåt. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-23 00:56 | |
![]() | Skev? Du menar ptv eller pth? Tja, det spelar ingen roll. | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-04-23 00:57 | |
![]() | :D Haha! | |
| TopBanana | 2011-04-23 09:39 | |
![]() | Har jag missat nånting? Tittar på måndagens avsnitt; åkte inte Annie ut på söndagen??? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-23 09:46 | |
![]() | Du kanske blandar ihop henne med Christian? | |
| skådis | 2011-04-23 09:49 | |
![]() | Big Brother är sjukt | |
| Gautama | 2011-04-23 09:53 | |
![]() | "Du kanske blandar ihop henne med Christian?" Hahahahaha!! Nä men om man kollar på Måndagens program så är det från söndagen. Man brukar iofs se utröstningen där. | |
| Snoosy | 2011-04-23 09:57 | |
![]() | Gautama, man kan ha varit med om likvärdiga jobbiga saker. Utan att för den delen gått vidare. Simon har gått vidare. Katerina har en bit kvar. | |
| Snoosy | 2011-04-23 10:02 | |
![]() | Vetenskap, ''Alla snackar ju om alla. Jag gillar Peters bikter. Han är rakt på sak. Gött. :) '' Varför inte gå rakt på sak även till dom han ogillar? Säger inte att han inte visar att han inte tycker om Katerina. Men han går ofta bakom ryggen och kallar henne för saker. Ogillar sånt. Det är en sak att prata om något som varit jobbigt, med någon. men att gå över gräsnsen är en annan. | |
| Snoosy | 2011-04-23 10:03 | |
![]() | Att Katerina inte är kristen. Svårt. Det finns väl många som lever efter en tro och inte följer den sedan?? Se bara på Carola. Syndernas person numemr 1! | |
| Gautama | 2011-04-23 10:04 | |
![]() | Självklart, jag har inte förespråkat att det ena eller andra skulle ha varit jobbigare. Tycker bara att hennes tvärsäkra uttalande till Simon att hon hade det värre var lite illa valt när han har gått igenom det han har gjort. Det är hon som satte gradskillnader på helvetet. | |
| Gautama | 2011-04-23 10:05 | |
![]() | Det är klart att hon är kristen, hon säger ju det själv. Mitt inlägg var delvis ironi eftersom jag tycker att hon gömmer sig bakom sin kristendom i tid och otid. | |
| Snoosy | 2011-04-23 10:10 | |
![]() | Gautama, håller med. Självklart är det fel att gömma sig bakom en tro. Allt för många gör det. | |
| le-lou | 2011-04-23 10:22 | |
![]() | man kan ju alltid spekulera i, hur pass egen är en människas åsikt? | |
| le-lou | 2011-04-23 10:26 | |
![]() | är inte vi alla präglade ? om inte av en tro, så av andra normsättningar. Visst, det finns många som gömmer sig bakom en tro, men minst lika många gömmer sig bakom andra. Ser ingen egentlig skillnad, vi är allt annat än fria. "Rätt och fel, ont och gott måste alltid värderas i förhållande till människans behov. Det som är sant för en människa behöver inte vara sant för någon annan." Känns det igen? | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-04-23 13:18 | |
![]() | Snoosy: Jaja, tyck vad du vill. Jag tycker om honom iallafall. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-23 14:10 | |
![]() | Fattar någon vad Martin ser hos den tråkiga bebisen Sara? play.bigbrother.se/b...id =1609630 Älska Chrilles kommentar | |
| Snoosy | 2011-04-23 15:03 | |
![]() | Le-lou, självklart har vi alla en tro. men alltför många söker tröst eller förlåtelse då dom gjort fel, i en gudstro. Det blir så skenheligt. | |
| giraffspan | 2011-04-23 15:07 | |
![]() | AJ AJ AJ, stackars Martin! Delicious, menar du "Vad tror du?" som svar på när Sara undrade vad hon träffade? "Bra" fråga med tanke på att hon väl ser var han håller sig och hur han ligger...SÅÅ många alternativ finns det väl inte...?! Det där med Katerinas kristna värderingar är intressant. För ute på gården sa hon ju att "Jesus kommer före alla er andra här" och då borde ju det gälla ALLTID. Inte när det passar henne. | |