Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 18 656 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-06 20:59 | |
![]() | Kanske överdrev, känner mig bara trött på hans attityd i media när han inte sjunger. "Folk får dra sina slutsatser" är väl kanske inte det bästa att säga. Han kanske ska få lite mediaträning eller nåt. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-06 21:02 | |
![]() | Svara nej på frågan om frugan, som verkar ha ställt upp på honom när han drogade, och han är tillsammans men tycka att folk får "dra sina slutsatser" om Minnah? Det tycker jag är ganska skitig stil och jag förstår att exet tycker synd om "lilla Minnah". | |
| slånbär | 2011-01-06 21:10 | |
![]() | Men snälla-allt detta står att läsa var? Jo i Aftonbladet....som ju inte är direkt känt för att vara sanningsenliga till 100%, har en tendens att överdriva och vinklar och vrider allt folk säger och inte säger för att få sälja. Är det någon som behöver mediaträning så är det väl alla ni som läser och tror på det som står i dessa tidningar. | |
| Rullarjämt | 2011-01-06 21:17 | |
![]() | Det är en gåta ... hur han gått hem denne ensidige sångare och läskiga typ. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-06 21:37 | |
![]() | Så han har inte sagt det dom skrivit? Det var ingen novell precis. Det var samma visa innan finalen när ingen av dom ville öppna käften och bara flinade lite och sa att man fick räkna ut det själv. Det gjorde dom även i tv4 och inte bara i aftonbladet o liknande. | |
| Flanellograf - Ej medlem längre | 2011-01-06 21:44 | |
![]() | Det måste vara jättehemskt att inte få veta?! Tips: Get a life, Delicious! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-06 21:47 | |
![]() | Har redan ett. Tips: Säg inte sånt till folk. | |
| Rullarjämt | 2011-01-06 21:47 | |
![]() | Låt Delicious vara! Hon har vettiga insikter, så det så. Flanellpyjamas: ja, helt riktigt. Ett riktigat trauma, resten av livet. | |
| Flanellograf - Ej medlem längre | 2011-01-06 21:55 | |
![]() | Jahaa ... Sorry, missade dem =( Läste bara en massa gnäll på folk som inte ens är här och kan svara för sig. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-01-06 22:24 | |
![]() | Bisarr diskussion, fortfarande baserat på att par rader i AB:s nätupplaga. Källgranska lite hårdare. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-06 22:32 | |
![]() | Diskussion var väl att ta i. Vissa här inne som bara tycker att för att man är av en annan åsikt ska man skaffa sig ett liv och dittan o dattan. Jag återkommer med en helsida i DN om detta drama. | |
| Rullarjämt | 2011-01-06 22:38 | |
![]() | VAd är det med källan, Pottränad? | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-01-06 23:55 | |
![]() | Källan i detta fallet är ett par rader i skvallerblaskan Aftonbladet. Ett par rader, alltså. Det kan näppeligen finnas någon som tar det på blodigt allvar, eller? | |
| Rullarjämt | 2011-01-07 00:21 | |
![]() | Jag tvivlar inte på ALLT som står i Aftombladet, bara för att det är Aftonbladet. Än mindre för att det är nätupplagan. Dessa rader är inte sååå få heller. Men inte det heller föranleder att tro att det mer sant eller falskt. Möjligen tänkte jag på att om de verkligen har talat med respektive person. Det mest tvivelaktiga i hela soppan är ju den primära källan, dvs Jay himself. Jag tror inte på mkt av det han säger, det är bara det intrycket han ingett, ohederlig. Så för en gångs skull kanske det inte är tidningen som fabulerar. | |
| Eftertio | 2011-01-07 11:31 | |
![]() | Minnah kan ju bar ainte var intresserad av den där mannen. Finns ju noll spänning m esllan dem. | |
| Satyra | 2011-01-07 12:02 | |
![]() | Förstår i och för sig inte varför det alls är intressant huruvida Jay har ett förhållande med Minnah eller inte och/eller hur det är med hans relation till exfrun/blivande frun?!? .... Mig kvittar det i alla fall. Han är en jävligt bra musiker/sångare oavsett relationsstatus och eventuella svineribeteenden! ;-) | |
| plingeplong | 2011-01-07 12:17 | |
![]() | Precis, Satyra! På vilket sätt är det intressant vem som har ett förhållande med vem? | |
| Eftertio | 2011-01-07 15:12 | |
![]() | har någon lyssnat på hans platta? åsikt? | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-01-07 15:18 | |
![]() | exet är den som kör skitig stil. som så många kvinnor vill hon att den som inte kunde älska henne inte heller kan älska ngn annan. stackars lilla minna- kräks! | |
| Flanellograf - Ej medlem längre | 2011-01-07 15:24 | |
![]() | Härligt med damer med huvudet på skaft! (Pottränad, Satyra, plingeplong, ramsay) Efter tio: Jajamen. Bra låtar (trots "bara" de från säsongen), bra sångare. | |