Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 254 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| giraffspan | 2011-04-23 15:09 | |
![]() | Eftersom jag inte har 24/7 så har jag bara sett delar av när deltagarna nominerade. Vilka nominerade Sara, Sonja respektive Katerina? | |
| giraffspan | 2011-04-23 15:09 | |
![]() | (= nominerades av dessa) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-23 16:34 | |
![]() | Haha ja "Vad tror du?"..Gillar att hon svarade "Snoppen" också.. Anatomikoll! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-23 16:37 | |
![]() | Sen ba "Du får pussa min snopp sen" så svarar hon "Åh fy.." Give it up Martin | |
| giraffspan | 2011-04-23 18:06 | |
![]() | Ja, jag VET att jag är sen och att det här redan tagits upp i tråden. Men jag gillade inte Katerina tidigare och efter det här finner jag henne ännu mer dum och "osmaklig" play.bigbrother.se/b...id =1608709 Bara att sitta och säga så till någon som har haft hjärnblödning, att mer eller mindre nonchalera det och säga att man själv varit riktigt sjuk! Nä FY! (Kanske har även detta tagits upp) Men om hon nu har läkarrekommendationer på att hon ska röra på sig och äta ordentligt och har varit utbränd. Tyckte läkarna att det var en bra idé att gå in i Big Brother under de förutsättningarna? Att produktionsbolaget tycker det är ju en sak. OM hon nu efter sin medverkan blir sjuk ska det bli intressant att få veta hur Försäkringskassan ställer sig till deltagande i Big Brother. Hoppas att hon plockas ut henne direkt nästa gång hon börjar packa sin väska. | |
| TooTicki | 2011-04-23 20:05 | |
![]() | Min lista för tillfället: Simon Peter Sara Rodney Sonia Cristian Martin Madde Gurkan Katerina | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-24 01:17 | |
![]() | Det händer visst saker på natten med.. Tittade in lite fort och Roddan låg och viskade grejer om antabus och annat till Sonia. Helt plöstligt kommer "Detta är BB det är förbjudet att viska". Så fortsatte dom och en riktig människa som sitter där bakom ba "Detta är BB är ni döva eller vad är problemet?" haha.. Sen började Simon mumla, grymta och smaska i sömnen HAHA. Roddan kan inte sova och ligger och pillar sig där vi är vana att se honom pilla sig. | |
| giraffspan | 2011-04-24 01:18 | |
![]() | Nu får vi sluta klaga på Katerinas syn på sin egen tro! ;-) För Gud har ju kallat henne med särskild uppgift....Att sprida glädje till andra. Hur hon lyckas? Ja, inte så bra i BB-huset enligt mig. www.bigbrother.se/1....in a_nerver | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2011-04-24 01:30 | |
![]() | Tänk vad mycket fint det är. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-24 01:33 | |
![]() | Jag får en impuls att slå bebispratande tjejer på käften. Då är jag ändå en ganska vän och fredlig varelse. | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-04-24 01:36 | |
![]() | "Detta är BB är ni döva eller vad är problemet?" Hahahaha! Hoppas man får se det imorgon eller att det kommer upp på hemsidan. :P | |
| Grymming | 2011-04-24 08:25 | |
![]() | Va fan är Sonia kvar fortfarande!?!?!?! Ååååhh får väl hoppas att Katerina åker ikväll. Men tyvärr så finns det ju folk som röstar på henne så det blir väl Madde som åker. Roddan bör klara sig vilket jag oxå hoppas | |
| Gautama | 2011-04-24 10:38 | |
![]() | Jag ska dit på liven ikväll. Om inte Katerina åker så går jag in i huset och hämtar ut henne, jag lovar:) | |
| giraffspan | 2011-04-24 10:45 | |
![]() | Jag tror att du får infria det löftet. Jag tror då att det blir Madde. För tokiga kvinnor verkar ha framgång i det där programmet. Och Madde gör ju varken till eller från i programmet sett till "underhållningen". | |
| le-lou | 2011-04-24 10:50 | |
![]() | Peter är värre än Katerina i att prata skit alltså. Katerina säger ju bra saker också och peppar folk då och då iaf, vad gör Peter? går runt och snackar skit mest hela tiden. BLÄ. Gillade honom förrut, nu vill jag ha ut honom. | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-04-24 13:06 | |
![]() | Men då. Vad ni ogillar Peter. :) Han är ju den enda där inne som har lite humor. Tex "En elefant balanserade på en liten liten spindeltråd" Hur kul var det inte? Haha. | |
| giraffspan | 2011-04-24 14:12 | |
![]() | OM man någon gång blir "osams" med någon eller tycker den är jobbigast av TIO personer så bör man alltså aldrig någonsin säga något positivt till den? Och med tanke på Katerinas utbrott är det ju inte konstigt om folk håller med henne till slut fast de tycker att hon har fel. Som det här fellet: www.bigbrother.se/1....te _av_alla Det var ju några som sa till henne att de tyckte det var dubbelmoral och inte helt okej att först hänvisa till fastan för att inte göra uppdraget men sedan åt annat senare. Simon fick ju till exempel höra ett och annat. Och när folk är ärliga mot Katerina kommer det ju ofta "Du ska inte säga till mig." (mäj) och sedan måste hon argumentera/skrika XX antal meningar som oftast avslutas med "Förstår du vad jag säger?" innan det börjar om igen. Så visst, det är väl bra att vara ärlig men när det blir stor "affär"av det ärligt sagda drar man nog till slut till med den då enklaste lösningen. Att hålla med inför den personen. Och det hon gjorde mot Sara i klippet ovanför är verkligen OMOGET. Att försöka trigga någon så mycket och sedan dra till det där med bölandet. VEM är det som bölat mest i årets program?! (ja, i de vanliga programmen då..har ju fortfarande inte 24/7) Fast varför gnäller jag på henne?! Gautama ska ju plocka ut henne i dag! :-) Och om inte den kuppen lyckas, hur många gånger är det egentligen tillåtet att prata nomineringar? Hur många gånger har HON gjort det nu? Vore bra om hon blev tvångsnominerad till nästa söndag för då känns det mer ovisst vilka två som blir nominerade med henne. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-24 14:41 | |
![]() | www.bigbrother.se/1....te _av_alla O_O | |
| giraffspan | 2011-04-24 16:10 | |
![]() | Insåg just att mitt inlägg måste ha varit i längsta laget. Med tanke på att länken sedan postades en extra gång. *ler för jag tycker det var rätt kul och blev inte stött* Jag såg däremot något på Flashback som jag tyckte var intressant. Det här med gruppindelningarna som är i huset. Grupp 1 Simon Peter Sara Martin Dessa personer verkar ju enligt mig trivas med varandra. I alla fall i huset. Grupp 2 Gurkan Roddan Sonja Katerina Madelene Chrille Den som skrev inlägget på Flashback hade lite funderingar kring det där. Att Madde nog egentligen vill tillhöra grupp 1, att Chrille nog bara "flyter" med där Rodney är. Jag tror Flashbackskribenten har rätt. Men jag tror faktiskt att Katerina också hellre skulle vilja tillhöra grupp 1 på ett sätt. Inte med de människorna men att hon hellre skulle vilja vara i en grupp där de pratar, diskuterar och är mer "lugna". För jag tror att hon ser sig om "bättre och mer mogen" än de andra i grupp 2. | |
| Snoosy | 2011-04-24 17:54 | |
![]() | Giraff, jag håller inte med helt. SOnia och Martin verkar ha funnit varandra. DOm har roligt ihop. Hur ofta har Martin och Sara roligt ihop? | |