Spelrum
Giraffen | 34 |
Krokodilen | 3 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 22 |
Inloggade | 61 |
Mobilspel
Pågående | 19 661 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Skugga | 2011-02-19 13:24 | |
![]() | Hej Folke! :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-19 13:25 | |
![]() | Hejsan Skugga. :) Hej Stölla. <3 Nettan - hundpromenader kan vara bra. Man måste ju liksom gå ut i det fina vädret då ju. :) | |
Lillstölla | 2011-02-19 13:26 | |
![]() | Hej Nettan:) Hur mår du Skugga? Hoppas ni är friska nu! | |
Lillstölla | 2011-02-19 13:26 | |
![]() | Lady <3 | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-19 13:27 | |
![]() | Jag hoppas verkligen ni alla har lika fint väder som vi har här. Det är nästan magiskt vackert. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-19 13:28 | |
![]() | Nettan - det kommer bli hur roligt som helst med de två vildbasarna här, men jag har en känsla av att jag kommer hysa en lite annan åsikt när de vill att jag vaknar vid halv sex, vilket är den tid de gillar att gå upp tydligen... | |
Lillstölla | 2011-02-19 13:29 | |
![]() | Solen skiner så vackert så, bara den där jävla snön som ska väck nu:D | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-19 13:30 | |
![]() | Stölla - där tycker vi ju olika. :) | |
Lillstölla | 2011-02-19 13:32 | |
![]() | Lady: Ja jag vet:) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-19 13:33 | |
![]() | Hur fasen ska man veta när man vill vara ledig i sommar redan nu, förresten? Senast på fredag ska man ha lagt in om semester på jobbet. Herrejisses, alltså... | |
Skugga | 2011-02-19 13:37 | |
![]() | Hejhej på er, jo då, grynet är pigg men jag har fortfarande feber och kan knappt svälja för golfbollarna i halsen, men mormor är här och tar hand om oss nu. <3 | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-19 13:38 | |
![]() | Skugga - men stackars er. Ni har ju haft maximal otur med sjukdomar. :( Hoppas verkligen det ger med sig ordentligt efter denna vända. Men vad skönt att mormor kommit för att ta hand om er. Hon bor inte direkt nästgårds om jag förstått det rätt? :) | |
Lillstölla | 2011-02-19 13:40 | |
![]() | Skugga: Skönt att grynet är pigg, men stackars dig!! Hoppas du mår bättre snart! Kram! | |
Skugga | 2011-02-19 13:45 | |
![]() | Gulliga ni är! <3 Nej precis superminneslady, hon bor ca 25 mil bort. Pappa skjutsade upp henne med fyra matkassar så nu lagar hon mat också, iaf till grynet, jag kan inte äta... Satt och åmade mig över chipsreklamen i går kväll bara för att jag inte kan äta dem... :) Hur är det med er då? Har inte orkat hänga med i tråden på sistone, men nu ligger jag med lappisen i soffan och ska plita lite på den missade hemtentan... :) | |
Lystnaden - Ej medlem längre | 2011-02-19 13:47 | |
![]() | Skugga, min för evigt beskyddande skugga mot dig vill min ande och jag aldrig vara njugga Så låt oss i en yster dans nu ömsint bugga min kärlek på dig ska aldrig sluta att tätt dugga :-) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-19 13:49 | |
![]() | Skugga - En vän till mig talade i måndags om att mitt minne måste vara ett syndrom av något slag eftersom det inte kan vara normalt. :P Men jag glömmer också saker, titt som tätt. :) Vad skönt att mamma kunde komma och ta hand om er ett tag. Och att hon gärna lagar mat till i er, även om du behöver hålla dig till flytande just nu. <3 Jag har det bara bra. Har haft en bra vecka med kompisträffar, en "dejt" och en massa annat roligt. Uppe på det har jag jobbat, förstås. :) | |
Lillstölla | 2011-02-19 13:49 | |
![]() | Skugga: Det är bra här, sitter och kollar på Cake Boss och njuter av solskenet:D Skönt att ha föräldrar som ställer upp! | |
Skugga | 2011-02-19 13:52 | |
![]() | Rob, min evige poetlasse! <3 *sparar dikten till min samling* ;) Lady, låter trevligt, dejt minsann, håhå! Oh, solsken har vi här också Stölla, men föjbannat kallt... :( Ja jag kan inte säga det tillräckligt många gånger; skulle aldrig ha klarat skolan utan lilla mamsen! <3 | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-19 13:54 | |
![]() | Skugga - det var himla trevligt. :) Men det andra var minst lika trevligt, det också. :) Stölla - jag pratade förresten med brorsan. Den helgen är helt grön. Han fikar gärna med oss då. :) | |
Lillstölla | 2011-02-19 13:58 | |
![]() | Skugga: Är kallt här med, inte lika kallt som hos dig kan jag tro, men ändå kallt. Du får väl se det som ett plus då, att du inte måste ut i kylan. Visserligen av en trist anledning, men du slipper frysa!! Är glad för mina föräldrar ställer upp på mig och min bror så mycket att det nästan är löjligt ibland. Lady: Okej, vad skoj:) Då ska jag ta med er till det mysigaste och bästa fiket i stan så får vi se vad ni gillar det:) | |