Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 254 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-24 21:50 | |
![]() | Hoppas inte folk glömmer att rösta kvar Rodney för att de tror han sitter säkert. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-24 21:55 | |
![]() | Har aldrig varit ett fan av den här "hörs du finns du"-metoden. Är själv av den lugnare sorten men inte om de andra är liknande. Man orkar/vågar ju inte komma fram när någon bara hörs hela tiden. Jag orkar inte med hennes fula nuna och falskhet. Undrar vad hennes små "grekiska tanter från kyrkan" (som hon saknade) tycker om att hon säger "knulla din mamma" och svär på Gud hela tiden. | |
| le-lou | 2011-04-24 22:03 | |
![]() | jag har umgåtts mycket med katoliker och grekisk ortodoxa och jag har inte träffat några andra som svär så sjukt mycket som de gör :D. Jag tror iofs att det hör mer ihop med det sydeuropeiska temperamentet än med religionen.. de är inte lika skitnödiga med sånt som kristna är. Så jag är helt lugn med att de grekiska tanterna från kyrkan har överseende med detta hehe. | |
| le-lou | 2011-04-24 22:10 | |
![]() | se ! gurkan och co käkade från frestelsens kyl - de förlorade! :D :D :D | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-24 22:11 | |
![]() | Åhhhhhhh vad jag stör mig på Gurkan. "Snälla jao BB fixa jao". Fixa din jävla trut istället som käkade skit. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-24 22:19 | |
![]() | NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ :O:O:O | |
| TooTicki | 2011-04-24 22:19 | |
![]() | VA I HELVETE!!! FAAAAN :'( | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-24 22:20 | |
![]() | Puckon. | |
| TooTicki | 2011-04-24 22:22 | |
![]() | rövhål | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-24 22:22 | |
![]() | Slutar nästan titta nu. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-24 22:22 | |
![]() | EN röst!!!!!!!!!!!! | |
| TooTicki | 2011-04-24 22:25 | |
![]() | eller hur! FAN! varför röstade jag inte EN gång till?! | |
| TooTicki | 2011-04-24 22:25 | |
![]() | dom kommer ju ha så jäääävla tråkigt där inne nu. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-24 22:27 | |
![]() | Japp, där slutar jag titta. | |
| giraffspan | 2011-04-24 22:28 | |
![]() | Hur stor är chansen/risken beroende på hur man ser att det ska skilja EN röst? Redovisar de röstningsresultatet. Otroligt. Vem ska nu MADDE stilla sitt stora sexbehov med?! Skulle inte förvåna mig om Martin till slut blir den som trillar dit eller i alla fall blir den hon siktar in sig på. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-24 22:30 | |
![]() | Patetiskt hur korkade alla småbrudar är som anstränger sig för att rösta kvar madde mot katarina - med resultatet att Rodney helt glöms bort. Honom tar man liksom för givet att andra röstar på. I saw it coming. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-24 22:30 | |
![]() | Känns verkligen som att produktionen ville ha ut honom. Går inte med EN röst som skiljer | |
| TooTicki | 2011-04-24 22:33 | |
![]() | giraffspan: Ja, Martin kommer säkert trilla dit bara för att han så gärna vill ligga. Jag skulle bli så glad! Skulle infria alla mina fördomar mot killar som han. | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-04-24 22:34 | |
![]() | En röst my ass. | |
| le-lou | 2011-04-24 22:34 | |
![]() | shit vilken skräll. Folk glömde bort att rösta på Roddan. Trist. BB behöver folk som är annorlunda, störiga och som det händer saker med i relation med andra. Har sagt det förr - ta ut Roddan (nu hände det), Gurkan, Katta och vad har vi kvar att titta på? Lugna snälla människor i ett hus som hoppar säck under tävlingar. Madde, Sara, Martin, Christian, Sonia och Peter......GÄSP. Det är inte speciellt intressant att titta på en film med karaktärer som har det jäääättebra, med lugna och stabila relationer och helt utan drama = zzzzz. Big brother är precis samma sak. Det blir pausfågel av alltihop när bråkstakarna åker ut, vi får inget att diskutera förutom vilka kläder deltagarna har på sig för dagen. Rodneys utgång kommer definitivt märkas i form av lägre tittarsiffror. Jävligt trist! | |