Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 254 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| le-lou | 2011-04-24 22:35 | |
![]() | ja antingen glömde folk bort och koncentrerade sig på Madde & Katta. Eller så ville BB ha ut Roddan för att undvika framtida trubbel och förstörd utrustning, vem vet... | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-24 22:35 | |
![]() | Röstade du Sylvia? Jag röstade på både Madde och Rodney. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-24 22:37 | |
![]() | Lika pantat att rösta på Katta som Madde btw. Rodney hade åkt hursom. Antagligen tog dom ut honom pga att han var som han var. | |
| Snoosy | 2011-04-24 22:39 | |
![]() | Ja det var en pärs. Jäkligt tråkigt. | |
| le-lou | 2011-04-24 22:39 | |
![]() | kanske det. han hade ju en polisanmälan på sig ute. Men det är i så fall riktigt ohederligt gjort av produktionen, att mjölka pengar från tittarna när han skulle ut oavsett. De kunde ha plockat ut honom innan i så fall. Det osar lite tycker jag nog.. Madde liksom - vad bidrar hon med och vem skulle vilja rösta på henne - för vad liksom? Det är ganska osannolikt när man tänker på det faktiskt. | |
| Snoosy | 2011-04-24 22:40 | |
![]() | Men va faan kan dom inte ändra på utröstningssytemet så att man röstar på den man vill ha ut istället. | |
| le-lou | 2011-04-24 22:42 | |
![]() | Allt det handar om stålars ^^ | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-24 22:54 | |
![]() | Men alltså, folk inkl. jag själv röstade på Madde för att få bort Katta. Inget annat. Är dom där inne så pantade att dom inte fattar det, spec Gurkan iaf. Sen röstade jag på Rodney också för att han inte skulle bli bortglömd. Det kanske folk inte tänkte på. Det är ju så jävla uppenbart att BB sätter på Gurkan i röven eftersom han får snacka om nomineringar och skit men de andra varnas fort som fan. Sen kan man ju säga att Rodney hade sig själv att skylla eftersom han öppnade nödutgången. | |
| TooTicki | 2011-04-24 22:55 | |
![]() | jag har så noll förståelse för hur katerina kan få röster. det är ju ingen underhållning över huvud taget. verkligen. orka bli förbannad varje gång man tittar och stänga av ljudet när hon pratar. alltså... jag är så upprörd! efter klippet med hennes bråk på sara vill jag bara ha sönder henne. fy faaan hur vidrig man kan vara! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-24 22:56 | |
![]() | Klarar knappt höra när han (Gurkan) pratar nu längre. Dessutom ska han få göra kebab i veckan?!?!?! Och dom har efterlyst en "Mini-Gurkan" på hemsidan. Ät bajs. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-24 22:58 | |
![]() | Tack för att Björnligan är kvar. Simon ftw. Just nu sitter Gurkan och gnäller på att dom inte skulle räknat med honom för att han var skadad. Nyss stod han och high-fiveade Chrille för att dom åt godis i bikten. | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-04-24 23:00 | |
![]() | Hehe, jag sa ju att han skulle få öppna pizzeria. Jag är lite synsk. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-24 23:10 | |
![]() | Sorry, men Gurkan är en sån som hans landsmän skäms för. Unless dom är lika pantade som honom. | |
| Gautama | 2011-04-24 23:11 | |
![]() | Fan så tråkigt att Roddan åkte ut. Jag försökte smita in och rycka ut Katerina men jag hann inte:) Det var riktigt kul att vara på plats. Gry är så jävla snygg!!! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-24 23:17 | |
![]() | Nu filmar dom bara Gurkan och zoomar in på hans kebabrulle som han fick | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-24 23:31 | |
![]() | HAHA Sara har klippt Martin i Basshunter-frilla. Kul att hon fick en bild på Jonas och så zoomar dom in den och sedan Martins frisyr | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-25 02:02 | |
![]() | Lustigt att dom spelar bättre och annorlunda musik nu när Roddan åkt | |
| Pg up 3 | 2011-04-25 02:18 | |
![]() | Fasen att Rodney åkte ur! | |
| Grynkorv | 2011-04-25 03:05 | |
![]() | Nu lägger jag ner BB-tittandet fullständigt. Min favorit åker ut redan! Fy faaaaaan så tråkigt! Madde är ju lika lite TV-underhållning som en påse hundskit. Sara skulle kunna bytas ut mot en uppblåsbar Barbara. Ingen skulle märka någon skillnad. S_U_C_K! | |
| Grisen 2 | 2011-04-25 03:09 | |
![]() | Jag sökte men kom inte med! =( Men det är fett nice att Big Brother är tillbaka igen men det är helt annorlunda känner jag (tror jag) | |