Spelrum
Giraffen | 1 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 2 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 18 608 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
_Candid - Ej medlem längre | 2008-06-30 14:27 | |
![]() | Typiskt mommes, jag som just satt mig :-) Ett staket och ett förråd håller vi inte på att måla, för det regnar så dant, men vi ska, senare idag eller en annan vacker dag. Åh, bebisar är det goaste som finns, lyllos dig bennyboll! | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-06-30 14:29 | |
![]() | Jag ska försöka att inte bara snufsa utan prata lite med Malin oxå... Det tycker jag var jobbigt då jag hade småbarn, det var ingen som brydde sig om lilla mej:) | |
_Candid - Ej medlem längre | 2008-06-30 14:42 | |
![]() | *Fniss*, du behövde väl inte sakna barnvakt då om det behövdes iaf :) Fast jag känner igen det, då man har någon väninna som just fått barn så blir det en massa gullande med barnet och inte lika mycket tjejsnack som vanligt :) Och nu började jag genast längta tills jag själv får barn en gång... | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-06-30 14:55 | |
![]() | Finns det nån som har ett bra tips hur man skruvar ihop en säng ensam? Eller...vänta nu... kan man gå ut och haffa en karl och fråga lite snällt. Tjänster och gentjänster. Funkar det eller misstolkas det lätt, tro;) | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-06-30 14:57 | |
![]() | Va 17 vita_, du behöver väl ingen karl för att skruva ihop en säng???? | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-06-30 15:05 | |
![]() | skäms för att erkänne det, men vad f*n nån måste stå i andra änden och hålla i de andra gaveln, fast det går ju lika bra med ett fruntimmer iofs....tänkte bara... | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-06-30 15:07 | |
![]() | Inne | |
dudeniro - Ej medlem längre | 2008-06-30 15:10 | |
![]() | Kommer så klart att misstolkas vita... jag menar "vill du hjälpa mig att skruva ihop min nya säng... hjälper du mig så hjälper jag dig" nudge nudge. För säkerhets skull, klargör att själva sängen och gentjänsten är två olika saker, separata kontrakt om man så vill. Annars kan du ju alltid be något frunttimmer hjälpa dig, sedan gå ut och haffa en karl och fråga om han känner för att komma hem och kolla att din säng fungerar som den skall... | |
PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-06-30 15:27 | |
![]() | Någon behöver få till det. | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-06-30 15:33 | |
![]() | Alltså jag vet inte hur jag ska säga det, men vad skulle jag göra utan dudde, förutom att han lurade mig till skratt så tårarna rinner. Skall gå ut ch se mig omkring nu....och köpa nya lakan....:D | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-06-30 15:49 | |
![]() | Lycka till Vita_!!! Antingen om du kommer hem med nya lakan eller en karl.... | |
dudeniro - Ej medlem längre | 2008-06-30 16:47 | |
![]() | lycka till vita... och när du är tillbaka så får vi jobba på något mer "manligt" namn än "dudde" åt mig. Jag gör en lista på vad jag kan tänka mig: dundee (dricker Foster och slåss med krokodiler) el niro (en spansk machimosovariant på robert de niro) dude (snubben som dricker white russian och röker på) bara som förslag alltså. kan också tänka mig något med The framför. Blir lite mer power och schwung då. | |
PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-06-30 16:48 | |
![]() | Pluttan. | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-06-30 17:23 | |
![]() | Vad skönt att en son snart kommer hit. Jag behöver hjälp att revidera mina msn-kontakter, är helt hopplös med sånt. I min ladgård bor Torsten, en ren. Han trivs med oss och brukar följa med på promenader men han håller sig på 10-20 meters håll och lika glad är jag, för att slippa direkt kroppskontakt, han har enorma horn. Idag höll han på att orska en trafikolycka, då han plötsligt fick lust att korsa asfaltsvägen men det gick bra för alla parter, tack och lov. Jopp, nu har jag motionerat fingrarna på tangentbordet och druckit upp mitt kaffe. Då blir det städning igen. | |
PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-06-30 17:28 | |
![]() | Vad har ni honom till? | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-06-30 17:38 | |
![]() | Men dudde...du ser inte så spansk ut Kan The man from vidderna (han som dricker vargtass) | |
_Candid - Ej medlem längre | 2008-06-30 17:50 | |
![]() | Kan svara åt mommes ;) Det är en halvtam ren som kommer tillbaka varje sommar, och han söker skydd från myggen och solen i ladugården. En dörr står öppen, vi brukar stapla spisveden där. Han är alltså tam, så när man ska ut och gå brukar han komma med, då går han en bit bakom hela tiden, men han kommer aldrig på "klappa avstånd" heller, och det är nog tur, när man ser hur stor krona han har! | |
PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-06-30 17:53 | |
![]() | Ah blev nyfiken om ni hade renmärke. Jag gillar renar, dumma förvisso men användbara. | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-06-30 17:56 | |
![]() | Men den tjuren är tyvärr borta, _Candid. Sen hade vi Rudolph, som var lite mindre och nu har vi en för året ny, som har missbildade horn. Det är som tre horn, istället för två. Misstänker att han kan vara mobbad i flocken och därför valt ut oss som sällskap. PMS vi har honom inte till något, bara sällskap. Han tillhör Vilhelmina södra sameby. | |
_Candid - Ej medlem längre | 2008-06-30 17:57 | |
![]() | Hihi, ja, de är som får ungefär :) snälla, men ganska dumma. Jag säger "vi" som om jag bodde där, det var flera år sedan jag gjorde det, men det är mitt barndomshem och det är samma gamla sommar-ren som söker sig dit under de varma månaderna på året... | |