Spelrum
Giraffen | 26 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 10 |
Inloggade | 36 |
Mobilspel
Pågående | 19 623 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Lill-IT | 2012-10-01 10:15 | |
![]() | God förmiddag alla! Tuttfotografering:)) Du är bra söt du Maja. Hoppas du får en bra dag.. och att vi ses här ikväll. Sovmorgon de luxe för min del idag. Härligt. Plockar lite i lugn och ro med mina blommor och lite tvätt. Funderar på att lyssna lite på musik men har inte kommit på riktigt vilken musik som passar mitt loja morgonhumör. | |
-Delika-tess | 2012-10-01 10:41 | |
![]() | Godförmiddag!! På väg in i duschen, men sofflimmet var starkt idag... Skulle göra så himla mycket idag, innan jobbet, men det verkar inte bli så. Oplanerat trött idag! Men lite frukost och en dusch kanske får fart på mig :D | |
Lillstölla | 2012-10-01 17:44 | |
![]() | Halloj! | |
Maja G | 2012-10-01 18:44 | |
![]() | Tjaba! Sofflimmet verkade hamna här hos mig nu. Slöar för fullt, men ska ta en kopp te nu för jag fryser!! Hur är det med Stölla idag då? | |
Lillstölla | 2012-10-01 18:55 | |
![]() | Jodå, det är skapligt med mig Maja. Har inte fått ett dugg gjort idag dessvärre, mest sovit. Te är inte alls dumt :) Vad dricker du för sort? | |
Maja G | 2012-10-01 19:40 | |
![]() | just nu har jag blandat ihop alla mina tesorter till en sort. Hade lite kvar här o lite där...men det blev gott:) Får inte köpa nytt förrän detta är slut. Så sträng är jag mot mig själv! Skönt att slöa lite. Jag ligger mest i soffan jag också. Tänt lite ljus och myser i min ensamhet. Njuter:) | |
Lillstölla | 2012-10-01 19:48 | |
![]() | Duktigt av dig att hålla så stenhårt på det Maja! Jag har också köpförbud på te, kommer ta väldigt lång tid innan jag får köpa nytt dock för har massor. | |
Maja G | 2012-10-01 21:10 | |
![]() | Väntar på att Kahls julte kommer. Det röda är så gott! En dag till med pulver. Ska ju frossa i god mat o vin i helgen så... Det går bra. Så länge jag inte är på jobbet för där krävs det en bra lunch för att orka. | |
Lill-IT | 2012-10-01 21:17 | |
![]() | Hej raringar. <3 Kahls julte tycker jag inte alls om. Hittade ett annat förra året som smakade lite glögg och russin. Det var gott! | |
Maja G | 2012-10-01 21:32 | |
![]() | Det lät inte inte så dumt det heller, Lill-IT.. kanske skulle testa det? Hoppas allt är bra med dig? | |
Lill-IT | 2012-10-01 21:38 | |
![]() | Allt är bra med mig.. men mitt hår ser ut som en krullig sopkvast. Gick en prommis med mammas löptik i regnet. Hade ingen luva och håret hängde löst.. helt utlämnat åt regnets och höstblåstens omilda behandling. Så krulligt och tovigt.. uj, uj. | |
Lillstölla | 2012-10-01 21:53 | |
![]() | Har ett te som min kompis i USA skickat, smakar kanel och apelsin, jättegott! Hej Lill :) | |
-Delika-tess | 2012-10-01 22:25 | |
![]() | <--- krulltant! Jag tycker att Indian chai smakar jul så det är obligatoriskt i november och december :) Själv gillar jag lite olika teer och testar både påste och lösvikt | |
Lill-IT | 2012-10-01 22:33 | |
![]() | Apelsinte med kanel låter mumsigt. :) Du har nog faktiskt "värre" krullor än vad jag har Tess. :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-10-01 23:45 | |
![]() | Jag vill också ha apelsinte med kanel. Jag ska på spa! Vann en heldag för två genom att betala för en blomsterkvast som skickades med bud. :P | |
Lillstölla | 2012-10-01 23:47 | |
![]() | Härligt Lady:) Grattis till vinsten. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-10-01 23:49 | |
![]() | Tack. :D Rätt intressant, det där. Jag betalar slantar för att skicka blommor och göra någon glad och som tack ger blomsterhandeln mig en heldag på spa. Jo, jag kan leva med det. ;) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-10-01 23:50 | |
![]() | Nu vet jag iofs inte vad som ingår ännu, jag skulle få ett brev på posten, men jag har svårt att tänka mig att det handlar om att bara får åka dit och sätta mig i relaxavdelningen. Något mer borde det rimligen vara. Undrar om de 280 kr jag betalade för blommorna motsvarar det? | |
Lillstölla | 2012-10-01 23:53 | |
![]() | Får hoppas du får en rejäl lyxdag:) Annars 280 kronor på ett spa får man väl inte mycket för. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-10-01 23:54 | |
![]() | Jag tänkte lite så jag också. Hoppas verkligen inte att det man får ska motsvara summan man la in. :P | |