Spelrum
Giraffen | 1 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 3 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 18 608 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
_Candid - Ej medlem längre | 2008-06-30 17:58 | |
![]() | Oj, nu hann jag inte läsa innan jag skrev, är det inte samma ren ens :P sorry för miss-informationen | |
PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-06-30 17:58 | |
![]() | Hemma är alltid vi ;) Allt prat om renar. Tänk vad gott lite souvas hade varit. | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-06-30 18:01 | |
![]() | Ha mm...minns du M. när vi hade får här också? :) | |
_Candid - Ej medlem längre | 2008-06-30 18:02 | |
![]() | Renkött är faktiskt gott, fast det kommer nog aldrig på fråga att göra souvas av hus-renen :) | |
PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-06-30 18:06 | |
![]() | Inte? Han verkar ha ett bra liv. Just sådana djur man vill äta, inte hetsuppfödda grisar som aldrig sett dagsljus. | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-06-30 18:11 | |
![]() | Jo, men dels tillhör han en samefamilj. Det vore stöld att äta upp honom, förutom de emotionella aspekterna. Sen slaktar man aldrig renar sommartid, eftersom de då är så angripna av ohyra både invärtes och utvärtes. Sommarskinnet är dessutom fällt och går inte att använda till så mycket. Framåt september har de fint skinn igen och friskare kött. | |
_Candid - Ej medlem längre | 2008-06-30 18:13 | |
![]() | Mm, sådan djurvård kan få en att fundera på att bli vegetarian ibland ;) Som av en slump håller jag på att göra vegetarisk broccoli-gratäng och bönsallad idag. (Lillebror äter bara veg-kost) Så nu försvinner jag och äter strax. Kram på er! | |
PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-06-30 18:15 | |
![]() | Jag vet sådant :) Och jag tänkte inte att ni skulle springa ut nu genast och slakta. | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-06-30 18:19 | |
![]() | Haha...med anledning av en annan betatråd, kan man ju bli särdeles aggresiv av att vara utsvulten, så man vet aldrig. Kram gumman, jag beundrar brorsan, som klarar sig på vegetabilier. Här har vi så mycket souvas och öring och jag tycker om det. | |
zmiley | 2008-06-30 23:20 | |
![]() | Nu ska jag gå o lägga mig, tänkte faktiskt jobba i morgon för omväxlings skull. Det är långt mellan Vilhelmina och Grebbestad, och det är synd för jag hade gärna matat mommes med knapriga fläsk och annat trams nästa vecka. Får jag nån makrill röker jag den o skickar med bussgods....... | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-06-30 23:25 | |
![]() | Men jag har precis ätit makrill..kom den från dig zmiley, och jag ska oxå gå och lägga mig. Sov så gott alla1 | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-06-30 23:27 | |
![]() | Åh, makrill *lyrisk*...sov gott alla söta pussgurkor! | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-01 17:08 | |
![]() | Åh, jag har gosat med bebis idag!! Men han började att gråta så fort han kom i min famn, vilket sätt va!? | |
dudeniro - Ej medlem längre | 2008-07-01 17:10 | |
![]() | tjena benny. Nästa gång: ta med dig massvis med godis. Så fort barnet gråter så stoppar du in lite sött. Med tiden kommer bebisen att fatta tycke för det söta... öh, jag menar dig. Du blir favis. Tänk på att det kan ta lite tid bara, sockerberoende byggs inte på en dag. | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-01 17:11 | |
![]() | ska tänka på det, men då måste jag smyga med det för mamman är hälsan själv.. Men vad ska det va för godis då?? Finns det något som passar en 5-6 veckors bebis?? | |
dudeniro - Ej medlem längre | 2008-07-01 17:14 | |
![]() | 5-6 veckor... tja, kan tänka mig såna där hallon eller vad de kallas (ser ut som blodröda bröstvårtor?) med socker på... eller kanske sockervatten på fingrarna? Nämen annars måste jag ju säga att det låter som du har haft det härligt. Att barnet gråter är nog något freudianskat, ta det inte personligt. | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-01 22:41 | |
![]() | Nu har jag sett "morden i midsomer" . Det är ett måste på sommaren, mördaren är alltid den man minst anar! ( men det är väl så en riktig deckare ska vara, eller?) Dudde: Rydebergare heter dom däringa gélehallonen! Ska tänka på det nästa gång jag träffar lille Valentino! | |
theplaygirl | 2008-07-01 23:57 | |
![]() | kommer strax.... stod det på porrbutikens dörr | |
illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-02 00:05 | |
![]() | Jag stängde av min TV på knappen förut. Och sen när jag satte på den igen så funkade inte fjärrkontrollen längre. Skumt. Nån som vet vad det beror på? Det är inte batterierna. | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-07-02 00:16 | |
![]() | Illi, sist det hände oss hade vi tappat fjärran i akvariet. Har din fått vätska på/i sig? | |