Spelrum
Giraffen | 32 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 25 |
Inloggade | 57 |
Mobilspel
Pågående | 19 621 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Tess 08 | 2009-05-21 00:50 | |
![]() | *imponerad* | |
fpsorknet | 2009-05-21 09:17 | |
![]() | Hmmm, vem var det som fuskade och inte höll tummarna igår? Vi förlorade ju... Ännu en 1-2 förlust. Börjar likna Italien -90. Hade gärna haft Kapis som domare någon gång, istället för den klåpare som vi hade igår. | |
Maja G | 2009-05-21 09:43 | |
![]() | Sorken: Det var nog samma domare som dömer grabbens j-lag..De förlorar varenda match numera:(( Och det kan väl inte vara så att det är tränarens fel eller??? Idag behövde jag inte gå upp så tidigt eftersom jag fick frukost på sängen..Me like that a lot!! | |
yogamama - Ej medlem längre | 2009-05-21 10:29 | |
![]() | God Morgon! Jag ska snart ner och sparka lite boll med sonen, kanske ska kalla in en domare? Är du ledig Pelle? Det brukar gå rätt vilt till nämligen, och mellan oss är det inte jag som brukar gå segrande ur den striden : ) | |
Behringer | 2009-05-21 11:55 | |
![]() | Ledig o ledig, yogi.... men visst ställer man upp för familjen. Utöver arvode och reseersättning brukar domaren bjudas på kaffe o korv. Bara så du vet :) | |
Maja G | 2009-05-21 12:15 | |
![]() | Lycka till med korv hos Yoga, Behringer...!! Det blir väl isf soyakorv. Hon är ju veggo som du kanske vet;) | |
Behringer | 2009-05-21 12:23 | |
![]() | Jag är öppen för nya intryck. Soyakorv blir bra... kanske :) Iklädd domarmundering styr jag nu Corollan mot kungliga huvudsaken. Undrars om Yogi & son spelar på Söderstadion, Råsunda, Staockholms Stadion eller Grimsta IP....? | |
Limer | 2009-05-21 12:50 | |
![]() | Tillbaka från förmiddagens kosläpp. En mycket trevlig tillställning... om inte annat fick man le lite åt storstadsfolket som klev runt på lagårdsbacken, med tillhörande gödselfläckar, i klänningar och sandaler alternativt vita tennisskor. | |
yogamama - Ej medlem längre | 2009-05-21 14:42 | |
![]() | Tillbaka igen.. Det gick bra utan domare (kan såna verkligen lämna WO? ) Nu har alla tryckt i sig stora portioner pasta och är nöjda och glada igen. Var vi spelade kan jag inte avslöja,, då kommer ju alla stå här och sukta efter autografer på lördagarna ; ) | |
yogamama - Ej medlem längre | 2009-05-21 14:43 | |
![]() | <--------------------- ------ storstadsfolk i träningskläder och gympaskor | |
Maja G | 2009-05-21 15:04 | |
![]() | Under tiden ni har vairt på koutsläpp o annat så har jag varit mattant och bank.. Nu är både maten o pengarna slut...:(( | |
Behringer | 2009-05-21 15:33 | |
![]() | Kosläpp ja.. www.youtube.com/watc...-0 n-XJzSs4 Lite nostalgi för en gammal kogubbe och kanske allmänbildning för storstadsfolket? :) Hittade efter mycket om och men Yogamama IP men då fanns inga spelare där... | |
Maja G | 2009-05-21 15:56 | |
![]() | J-södra spelar snart...Kan inte du vara domare i den matchen, Behringer? | |
yogamama - Ej medlem längre | 2009-05-21 16:39 | |
![]() | Herrejösses! Skulle bara blunda en stund och somnade som en stock. Bäst man går ut en stund och piggnar till lite Nu skiner solen igen och det blir nog en promenad längs kanalen. Med lite tur dyker det upp en glasskiosk på vägen : ) | |
Behringer | 2009-05-21 17:29 | |
![]() | J-södra spelar i samma serie som mitt älskade ÅFF, så jag är nog att betrakta jäv(l)ig i den matchen :) | |
vinterresa - Ej medlem längre | 2009-05-21 17:57 | |
![]() | Vad betyder "Familjetråd"? Vad har den för uppgift? | |
Maja G | 2009-05-21 20:51 | |
![]() | Gjorde samma sak som Yogamama, blundade till en stund och vaknade av att telefonf*n ringde! J-södra förlorade, Behringer..Tror inte de skulle ha gjort det om du varit domare.. | |
yogamama - Ej medlem längre | 2009-05-21 21:14 | |
![]() | börjar nog bli gammal... sitter redan i sängen med en kopp te, trött trots tuppluren på em. vad hände med tiden då man kunde festa till 3 på natten och sen gå och jobba dagen därpå? är det inte orättvist att när man äntligen börjar begripa nåt av mysteriet livet, så har redan hälften av det passerat? | |
Elmis | 2009-05-21 22:05 | |
![]() | Bonasera. Hemma från Florens. Åk dit, men ät inte halvmetersglassen. Too much. | |
mrperfect | 2009-05-21 23:05 | |
![]() | Jo, mina vänner i Cosa Nostra har gömt en Magnum inne i glassen. ( Pistolen alltså ) | |