Spelrum
Giraffen | 21 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 12 |
Inloggade | 34 |
Mobilspel
Pågående | 19 758 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-09-24 13:17 | |
![]() | Ja, det var uppmuntrande. Särskilt efter att man hört textraden "Kärleken får leva mellan nattskiftet och drömmen, kärleken går på billigt vin". | |
Dyslekso | 2009-09-24 13:20 | |
![]() | Jaja ... lite ull för mycket väsen, sa bonden, klippte Chippendales. Associerar fritt här, hoppas det går bra. | |
miljonären - Ej medlem längre | 2009-09-24 13:21 | |
![]() | måste gå till biblan och skriva ut | |
Dyslekso | 2009-09-24 13:21 | |
![]() | Eller ja, tvärtom är det förstås. Oh well. | |
Dyslekso | 2009-09-24 13:21 | |
![]() | "bibblan" om jag får be. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-09-24 13:31 | |
![]() | Retar mig på att jag är rädd för åskan. | |
miljonären - Ej medlem längre | 2009-09-24 13:32 | |
![]() | men biblan är där vi studerar bibeln och har högknäppta koftor och tillrättalagt hår, knästrumpor i tjock bommull och flätor. Ibland sjunger vi oxå psalmer o sånt. Vi tänker inte på killar. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-09-24 13:33 | |
![]() | Som jag på maskeraden då. Men jag tänkte på killar. | |
miljonären - Ej medlem längre | 2009-09-24 13:34 | |
![]() | bomull* jag vet msn har lärt mig slarvskriva | |
miljonären - Ej medlem längre | 2009-09-24 13:34 | |
![]() | jaha så du var britney gud blev röksugen nu FAN | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-09-24 15:50 | |
![]() | Miljonären - britney :) Himla kul sagt, faktiskt, men jag retar mig på att du röker, ursäkta mig för det. Ville bara säga att Monica Törnell ser ut att ha det bra. Hon är vän med min vän på facebook. Jag har en "massa" musikkompisar i hälsingeskogarna, saknar dock Bruce Dicksinson. | |
Tess 08 | 2009-09-24 15:55 | |
![]() | Jag retar mig som f*n på att jag är förkyld! Hur i hela friden kan en täppt näsa rinna??? Och ont i hela överkäken har jag, känns som om tänderna håller på att ramla ut... | |
Genie - Ej medlem längre | 2009-09-24 16:15 | |
![]() | "retar du upp dig på ting som är små, så är du väl inte större än så" -- alf henrikson | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-09-24 16:37 | |
![]() | miljonären: nej, jag var godtemplare. mommes: Fint att hon ser ut att må bra. Hennes liv har inte varit en dans på rosor, men hon är väl en överlevare. | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-09-24 16:48 | |
![]() | Jag vet inte hur bra Monica T. mår. Om hon är som jag, lever man tillsammans med sina plågor och har det så trevligt man rimligtvis kan. Konstaterar bara att hon är ganska aktiv, jobbar med musik, konst och som författare, har fina människor omkring sig och två söner. | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-24 17:04 | |
![]() | retar mig på ngt företag som ska sälja massa skit till mig ringer flera ggr om dagen för jag trycker bort dom!har sagt jag inte är intresserad,så går det några månader så sätte dom igång igen!!i dag har dom ringt 3 gånger å i går tror jag det var fyra gånger!dom har ringt nu i snart två veckor*grrrrrrrrrrr* om ngn trycker bort mig så förstår jag dom inte vill jag ska ringa!ringer dom igen då får dom fan höra oxå | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-24 17:06 | |
![]() | jag har inte tålamod när det behövs men jag har det då absolut inte behövs!så som dom trackar mig med sitt j***a ringande så länge nu retar mig på mig själv | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-09-24 17:12 | |
![]() | Jag skrev just ett meddelande här adresserat mommesfrites, men det försvann spårlöst (vilket retar mig). Om någon forumvärd vill kännas vid detta så kontakta mig med en förklaring. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-09-24 17:14 | |
![]() | Candid, du är ju inloggad. Du kan väl höra dig för om det finns någon värd som av någon outgrundlig anledning skulle ha velat ta bort det (det bröt inte mot några forumregler). | |
Mouche - Administratör | 2009-09-24 17:15 | |
![]() | Jag är inte den som raderat inlägget men jag har läst det i efterhand och vill säga följande: Personliga påhopp är och kommer att förbli icke tillåtet här på sajten och den regeln gäller för alla! Efter att ha läst "tillbaka" i tråden så kan jag inte finna någon orsak till att sådan, ursäkta uttrycket, smörja, ska behöva skrivas överhuvudtaget! Mouche | |