Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 254 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-25 23:24 | |
![]() | He he, men jag måste ju protestera på något sätt - fy FAN så deprimerande, det som hände igår! Otroligt. | |
| Snoosy | 2011-04-25 23:26 | |
![]() | Sylvia, tror Roddan komemr tillbaka in i huset. Men det är bara en spekulation :) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-25 23:31 | |
![]() | BB-chatten - stället där mensamedlemmar samlas. "Hanna Hallin vad heter "måsteee vaknaa nuuuee" låten!?!?!? :D" Har mejlat och frågat varför de censurerar och om deltagarna får prata med folk från utsidan. Hoppas man får svar då | |
| Gautama | 2011-04-25 23:38 | |
![]() | Helt otroligt hur de lyckades att klättra upp där. När man har sett det så inser man hur högt upp det är och det ligger dessutom inhängnad med högt galler runtom. De har jobbat på bra får jag medge om de klarade av det:-) | |
| demoniac | 2011-04-25 23:41 | |
![]() | Ja fy fan så tråkigt att Rodney åkte!! Ville ju att Katerina ska åka!!!! Visst brukar väl alltid någon komma tillbaka in i huset?? Hoppas, hoppas det blir Rodney! =) | |
| Gautama | 2011-04-25 23:47 | |
![]() | Jag blev helt shockad av att Roddan åkte ut, det blev hysteriskt i studion. Folk buade som attan. Jag tycker fortfarande att Katta skulle ha åkt, hon är för labil, tyckte det var sjukt när hon psykade Sara igår. Hon har allvarliga problem. Sen att hon tycker det är jobbigt att vara nominerad så många gånger är en sak men hon får faktiskt skylla sig själv. Hon går på och skriker åt folk på oacceptabelt sätt. Hon ber alla hålla käften och sitter och säger att hon ska hugga huvudet av Martin. Ut ska hon och det snarast!! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-25 23:48 | |
![]() | Ja, jag hoppas verkligen det... Så orättvist att han åkte på det här sättet. Jag ids inte kolla nu - så trött på allt bebispratande därinne. Sara är outhärdlig att titta på - vad fan har hänt? | |
| dinodog | 2011-04-26 01:00 | |
![]() | Om Rodney ska komma in ingen (vilket är högst osannoligt), får dom operera in en antabuskapsel i armen på honom. Grabben blir ju helt störd på fyllan, dessutom har han läskiga ögon tänker på en orm när jag ser dom. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-26 01:15 | |
![]() | Ja, han är väldigt reptillik. Jag tycker han är till förväxling lik en alligator/krokodil. Men jag gillar honom (när han är nykter). | |
| TooTicki | 2011-04-26 01:52 | |
![]() | Tittade någon på Farmen Afrika när det gick? Minns ni Sebastian? Om inte; www.youtube.com/watc...i7 kQOPQWiI Katerina och han skulle bli ett perfekt par. Psykon båda två. Fy faaan. | |
| giraffspan | 2011-04-26 02:40 | |
![]() | Precis. Jag skrev det på sidan 137. Men nej, jag är glad att de två INTE träffats. Och något perfekt par ser jag dem inte som. Tvärtom. Det skulle kunna få förödande konsekvenser med tanke på att Katerina varit utbränd, äter antidepressiva, är och känner sig ensam ibland, växlar mellan att vara den sårbara skyddslösa till den som anser sig vara stark. Hon skulle vara ett perfekt byte för Sebastian. Katerina må vara märklig och så i huset, men är ju inte alls som Sebastian. För övrigt har jag svårt att kalla någon jag inte vet mer om för just psyko. | |
| dinodog | 2011-04-26 07:37 | |
![]() | Jag tror nog att ingen av oss förstår hur det är att vara där inne. Dom är helt isolerade från omvärlden.Dom vet inget om vad som händer på utsidan, allt som sker inne i huset blir så stort. Det är väl klart att man flippar om man är en känslosam människa. En del hanterar det bättre andra sämre. Men De hade ett bra samtal igår Peter och Katerina, de sa en del bra saker till varandra. Även det Peter sa i bikten var bra. Sen vet man inte vad som är sant eller inte det dom säger. Det är en tävling trots allt, man gör det som krävs för att få vara kvar och inte bli nominerad, men alla blir ju nominerade förr eller senare. | |
| slower | 2011-04-26 11:03 | |
![]() | Hur man kan gilla Roddan, full som nykter, begriper jag inte?! Han har betett sig som en gris mot andra, brytit mot regler och gick bara och tog sig på snoppen i sina kallingar. Nu när han får smaka på sin egen medicin (han, samt andra har ju fått för sig att det har röstfuskasts) så går han i taket och ska anmäla och vill snacka med chefen:-D Liiiite kul är det allt..... | |
| TooTicki | 2011-04-26 12:01 | |
![]() | Sebastian hade gärna fått förstöra henne för mig isf. Känner inte den minsta sympati för Katerina alls. Rodney stod för sina handlingar (ett undantag och det har han erkänt) och var rolig att titta på. Han var värd mer tid. Jo full var han odräglig men nykter gillade jag honom. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-26 12:17 | |
![]() | Håller med. "Det var mitt eget fel", sa han apropå att han åkte ut. Kan ni föreställa er Katerina säga något sådant? Knappast. Allt är alltid andras fel för såna som hon. Rodney var rak, snällare än han gav sken av och hade glimten i ögat. | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-04-26 13:15 | |
![]() | www.youtube.com/watc...id eo_title www.youtube.com/watc...gh tcYyCuFQ Gulleroddan. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-26 13:29 | |
![]() | Ja, mjuk och fin. :) | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-04-26 13:35 | |
![]() | :) Står du utanför BB-huset på söndag? www.facebook.com/eve...01 34945871 Själv har jag tyvärr ingen möjlighet... Men jag räknar med dig. :D | |
| slower | 2011-04-26 13:44 | |
![]() | Tja, charmas man av en sådan som Roddan så har man inte höga krav;-) Så det är ok att bete sig som ett arsle, bara man står för det? | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-04-26 13:48 | |
![]() | slower: Ja. Hans arroganta stil som han körde med inne i huset (han är ju inte så egentligen) skulle få mig på fall fort som fan. Hett. Sen tycker jag inte han är ett arsle. Han är en jävligt rolig kille. | |