Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 254 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| slower | 2011-04-26 14:00 | |
![]() | Vetenskap: Stackars dig;-) Och hur vet du att han inte är så egentligen, känner du honom? Jag känner till typen. Inga roliga killar inte.... Men han växer kanske till sig vad det lider. Tror dessutom det är svårt att spela när man är packad, och då var han definitivt varken mjuk, fin eller het! | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-04-26 14:51 | |
![]() | Icke stackars mig. Japp, vi är bästa vänner. Ligger tre gånger om dagen. Nä, jag känner självklart inte honom. :) Men för det första har han sagt själv att han inte var äkta för 5 öre i huset och man ser det nu när han har kommit ut. Märkte man iförsig när han var inne i huset också. Sen har han ett utseende som jag dras till. Mörk med ljusa ögon. Han är HET. | |
| slower | 2011-04-26 15:14 | |
![]() | Vi märkte nog olika saker, tror jag. Om du märkte att han inte var sig själv. Så märkte jag att han var en osäker grabb som gärna sätter sig på de svaga och spelar allan. Hans teorier om att mindfucka folk samt att han har en "sjukdom" som ursäktar allt var säkert ett spel för gallerierna. Men så fruktansvärt dum och osympatisk som han blev när han blev full kan man inte bli utan att ha ett uns av den personligheten i sig även som nykter. Hans utseende kan han ju inte rå för...men mina tankar går till ett kobent penntroll som ätit för många små barn. | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-04-26 15:29 | |
![]() | Jaja, jag tänker inte sitta här och försvara mig. Jag gillar honom. | |
| slower | 2011-04-26 15:49 | |
![]() | Du behöver inte ta det som något påhopp där du behöver försvara dig:-) Smaken, är ju som bekant, delad. Och det är väl uppfriskande när inte alla tycker lika? | |
| Snoosy | 2011-04-26 17:08 | |
![]() | Men vetenskap, tror du verkligen att man spelar teater från morgon till kväll? Tror nog att man håller tillbaka en del av sin personlighet. men det mesta hinner nog komma fram under så många veckor. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-26 17:09 | |
![]() | Inte kan man säga att årets BB är sämst hittills med denna TF: "Twitterflash: Nyss promenerade det in en duva i köket. Men den gick snabbt ut igen. #bbsverige" | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-26 17:11 | |
![]() | Vetenskap: Nä, jag är lite för gammal för att gå dit. Skulle skämmas ihjäl. Förlåt. | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-04-26 17:11 | |
![]() | slower: Cool. Snoosy: Om du bara har sett dåliga sidor av Rodney undrar jag om du blundat 85% av programmen. | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-04-26 17:12 | |
![]() | Men. Jag som nyss sagt att du liknar en 16åring... :) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-26 17:13 | |
![]() | Men herre...Nyss klappade de i händerna till den där jävla joddellåten. Då kommer "Detta är BB, sluta klappa i händerna" :S Dom får vissla, vilket låter förjävligt i mickarna, men inte klappa? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-26 17:15 | |
![]() | He he, jag kan gå dit som den där bloggerskan - måste bara köpa bruncrème först... Jag har också lite svårt att förstå hur man bara kan se ont i Rodney. Jag tycker han blev mer nyanserad med tiden. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-26 17:21 | |
![]() | Tycker fan synd om dom, dom har INGET att göra förutom spela Maffia (blä) så går dom och lägger sig och då spelar de jobbiga låtar tills de går upp och gör...inget. Skicka in ett spel eller nåt vad är problemet. Dom får ju knappt prata om nåt annat än det som händer i huset heller förutom nomineringarna. Hur kul är det att titta på när de lagar mat eller solar då. | |
| bajen01 | 2011-04-26 17:31 | |
![]() | ett sorligt program | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-26 17:40 | |
![]() | Ja, det är ganska mycket sorl i programmet | |
| slower | 2011-04-26 17:43 | |
![]() | Om du syftar på mig SP, så ser jag inte endast ont i Roddan. Men han hade några sidor jag tyckte riktigt illa om. Därför är det skönt att han är ute. För värd en halv mille, det är/var han definitivt inte. Sedan blev jag beklämd när jag såg hur många som "hyllade" honom som "kung" här och på andra forum. För en sak kan vi väl vara överens om, någon bra förebild är han icke! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-26 17:59 | |
![]() | Dom e så tjusiga i sina sommarkläder ^^ | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-26 18:28 | |
![]() | Rösta på bästa bilden www.bigbrother.se/1....de llbilder | |
| Snoosy | 2011-04-26 18:31 | |
![]() | vetenskap, jag har inte någonstans sagt att jag ogillade Rodney, tvärtom! :) Fast grejen i badrummet var onödig. Men vem håller inte med om det. Han själv också. Ville bara påpeka att jag tror han var densamma till åtminstone 80 inne huset. SOm utanför Men självklart hålle rman igen med en del av sin personlighet. | |
| TooTicki | 2011-04-26 18:53 | |
![]() | Det är ju så givet att Martin vinner foto-tävlingen. Jädra poser... Men aja, snygg är han ju. Tyckte Peters bild var bäst. Den är så true! | |