Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 18 928 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-11-23 01:21 | |
![]() | God natt, ja. | |
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-11-23 01:30 | |
![]() | Molle Japp! var ju på bio och såg the hunger games the catching fire.. sen såg jag en film på swefilmer sen tvd där.. inväntar the originals.. om den kommer upp nu inatt. Annars ska jag gå och sova.. är ganska trött. :) | |
| Sote | 2013-11-23 01:30 | |
![]() | Buenas noches amigos. | |
| Bitte - Administratör | 2013-11-23 06:42 | |
![]() | Tidig morgon , inför lång dag , nå bara att snart ta tag i den , Den börjar med 10 mils bilkörning för ett möte som kommer att ta timmar innan det är dags att styra hemåt Bitte | |
| fulsnack | 2013-11-23 10:21 | |
![]() | Den här länken är jobbig att börja se på. Kan... inte... slita... mig... www.buzzfeed.com/exp...pe ned?bffb | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-11-23 10:35 | |
![]() | Roliga klipp :) Saknar Molles fina mössa! :) | |
| hfranke | 2013-11-23 11:28 | |
![]() | Oj. Sov elva timmar. Det hade jag inte riktigt räknat med. Känns lite tjockt i huvudet på nåt vis. God förmiddag på er allihop. Hoppas ni har bra väder, det verkar vi ha. Kallt men fint, tror jag. Kanske att man skulle peta i sig lite frukost då! Gött, hoppas bara inte unga fröken hfranke har ätit upp allt... | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-11-23 12:27 | |
![]() | Frågan är väl egentligen vad som inte sas under kvällen. Vår granne är minst sagt... frispråkig. | |
| hfranke | 2013-11-23 13:04 | |
![]() | Otrevligt eller bara avslöjande frispråkig? Unga fröken hfranke har ätit upp allt mjukt bröd, och det var bara en skugga leverpastej kvar i asken. Nu leker hon däremot James Bond och fjantar runt och skjuter mig med imaginära pistoler och beställer Martini, så det är väl förlåtet. Tänk vad jag älskar den ungen! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-11-23 13:47 | |
![]() | Haha. Det verkar som att ni har ganska roligt ihop. :) Både ock, faktiskt. Det blev lite jobbigt när hon klampade på som ett ångvält men mest för att jag såg att Vikingen inte riktigt visste hur han skulle ta det. Jag har större vana att hantera... annorlunda... människor än han. | |
| hfranke | 2013-11-23 14:01 | |
![]() | Hehe ja vi har väldigt roligt! Jag är så nöjd, min plan med uppfostran var att ge henne en stabil grund så hon ska våga vara sig själv, och det har lyckats! Hon tramsar när det passar, och är seriös när det är läge för det. Låter som en ansträngande kväll för vikingen. En del människor är svåra att umgås med, och är man inte van så är man inte. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-11-23 14:02 | |
![]() | Hej! | |
| hfranke | 2013-11-23 14:04 | |
![]() | Hallå kexet! Läget? | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-11-23 14:05 | |
![]() | Hårdtränat hund i två timmar (han har blivit lite stökig efter semestern hos farmor...) och ätit brakfrukost, kollar skidor nu. Lite trött :) Själv då? | |
| hfranke | 2013-11-23 14:08 | |
![]() | Semester hos farmor kan vara förödande för både barn och djur har jag märkt :) Fint här. Skulle behöva ta tag i livet och städa, det ser ut som en smärre orkan här faktiskt. Känner mig som att varje rum kommer att ta en hel dag att städa... Och klockan är redan två, och klockan sju ska jag bort och dricka vin... | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-11-23 14:09 | |
![]() | Min grabb är ganska reserverad, men jäklar vilken humor grabben har. Den är, av någon outgrundlig anledning, ganska lik min och vi har förbannat roligt ihop. :) | |
| hfranke | 2013-11-23 14:10 | |
![]() | Nej jag menar förstås att det är förödande för ägaren/föräldern till djur/barn. Djuret/barnet har ju haft det strålande! | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-11-23 14:10 | |
![]() | Tar dock gärna den extra träningen, det är otroligt lyxigt att ha någon som mer än gärna har hand om honom i tre veckor. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-11-23 14:10 | |
![]() | Haha, precis! | |
| hfranke | 2013-11-23 14:11 | |
![]() | Visst är det roligt när ens barn har samma humor som en själv!!! Vi skrattar så vi grinar åt samma saker ibland. | |