Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 693 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-14 23:30 | |
![]() | Ja, men du kan gå ner till polisen, le glatt och få hämta ut det någon vecka senare... jag måste genomlida en hel del mer för att få mitt. *suck* | |
| Lillstölla | 2010-12-14 23:32 | |
![]() | Jaså? Vad måste du göra? Om man får fråga då dvs:) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-14 23:37 | |
![]() | Jodå, det är ingen hemlis. *S* Jag är inte svensk medborgare, så jag måste ringa ambassaden så att de kan skicka ansökningshandlningarna, sen måste jag ta kontakt med en person i officiell samhällsställning (dvs notarie, läkare, tandläkare, advokat eller likande) som känt mig i minst fem år för att h*n ska skriva på att kortet jag skickar med verkligen är jag, därefter skickas ansökan till ambassaden tillsammans med mitt leg för att därefter skickas vidare till Canada eftersom de inte längre gör passen på ambassaderna. Tar lite längre tid. Men all is good. Jag såg att mitt pass gäller till 2013, så jag slipper böka. ;) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-14 23:42 | |
![]() | Canada åker vi till! | |
| Lillstölla | 2010-12-14 23:42 | |
![]() | Ojdå, ja inte så smidigt. Men gött att du slipper böka:D | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-14 23:44 | |
![]() | Canada är lika kallt som här... ;P Ja, det är skönt att slippa på ett tag. När jag fått mitt pass måste jag nämligen ner till migrationsverket och stå i kö i flera timmar för att få en stämpel som talar om att jag har permanent uppehållstillstånd här. | |
| Lillstölla | 2010-12-14 23:47 | |
![]() | Så du är trespråkig då? För att vara lite nyfiken:) Jadu Lady, roligare kan man ju ha! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-14 23:51 | |
![]() | Nej, jag kommer från den engelsktalade delen av Canada. Men jag var trespråkig när jag var liten. Farsan är finne. Men han försvann ur bilden när jag var så pass liten att jag sen glömde bort finskan. Hade sen chansen att lära mig spanska då brorsornas farsa är chilenare, men avskydde honom som pesten och ville inte lära mig av honom. Det ångrar jag idag. Speciellt med tanke på drinkbeställningar. :P | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-14 23:57 | |
![]() | Gaaahhhh... Man SKA vara trött vid midnatt. Så det så! Det retar mig att jag inte är det. =( | |
| Lillstölla | 2010-12-14 23:58 | |
![]() | Heheh okej, ja men drinkarna löser vi ändå:) | |
| Lillstölla | 2010-12-14 23:59 | |
![]() | Ja jag håller med, man ska vara trött då, men icke. Kommer nog inte somna förrän framåt 3-4 i natt. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-15 00:00 | |
![]() | Ja, drinkarna brukar ju finnas på bild, så det ordnar sig. ;) Nå, det blir en lång natt... bara att ställa in sig på det. Tur att jag är ledig i morgon. =) | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-12-15 00:06 | |
![]() | Att skit-SJ vägrar göra sin hemsida kompatibel med Google Chrome. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-15 00:06 | |
![]() | Iofs har Sylvia en poäng... Enligt min kusin är till och med de fula svenska tjejerna vackra, så där borta skulle vi göra succée... och det finns några riktigt fina grabbs där. *hehe* | |
| Lillstölla | 2010-12-15 00:10 | |
![]() | Hahaha okej, och med där borta menar du Canada då antar jag. Ja i så fall kan jag föreslå Bluefield West Virginia med. En vän till mig bor där och hon säger att alla är bara fula hillbillies, kan nog bero på att hon retar sig på att de är aningens inskränkta som hon kallar dom så, men hon påstår att jag skulle göra succé. "Blonde, blue eyes and big tits, who could resist" Men hon är ju en aning partisk med. | |
| Gautama | 2010-12-15 00:12 | |
![]() | Retar mig lite på varför just mina inlägg är så störande när andra säger precis samma sak som jag. Vad gör jag för fel? Är jag lätt att missförstå? Retar man sig bara man ser mig? Eller formulerar jag mig så klumpigt? Jaja, herregud, något fel gör man helt klart. Men jag orkar inte bry mig. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-15 00:14 | |
![]() | Gautama - De förstår inte bättre. Så enkelt är det. =) Lillstölla - Jepp. Det finns riktiga män där borta i det stora landet i väst. Men du... om ALLA är hillbillies vette sjutton om jag är så intresserad av att ragga där. :P | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-12-15 00:14 | |
![]() | Sexsemester? Pipptripp är det vedertagna ordet. | |
| Lillstölla | 2010-12-15 00:15 | |
![]() | Tror inte det är du som gör nåt fel, är bara lättare att hugga på vissa jämfört med andra. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-12-15 00:15 | |
![]() | Gautama, jag misstänker att andra kvinnor stör sig på dig för att du är så jävla snygg. | |