Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 254 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-26 20:48 | |
![]() | Bästa: play.bigbrother.se/b...id =1613490 TACK BB! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-26 20:50 | |
![]() | Vinnaren och priset är avslöjat :) Kolla på hemsidan om ni vill veta. | |
| le-lou | 2011-04-26 21:20 | |
![]() | shit vad fin Madeleine är. Hennes bild var klart finast! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-26 21:56 | |
![]() | Tycker hon skulle passa bättre i blont hår faktiskt. Man ser att hon är ganska ljus egentligen på hennes utväxt :P | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-26 21:59 | |
![]() | Eller ljusbrun | |
| TooTicki | 2011-04-26 22:08 | |
![]() | Madde har jättefint ansikte men där tar det stopp i min värld. | |
| Gautama | 2011-04-26 23:02 | |
![]() | Vad vidrig han är Gurkan. Tog Kattas handuk som hon låg och solade på och torkade sin svett under armarna och i röven. Sen la han tillbaka handuken och hon helt ovetandes kom och la sig på den igen. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-27 00:37 | |
![]() | Blä. Martin hittade idag en snorkråka på väggen i hundkojan. Ni kan ju gissa vems det var. Sen skyllde han på Nicky | |
| Snoosy | 2011-04-27 08:42 | |
![]() | Gautama, gjorde han det medvetet? Riktigt vidrigt gjort isf. | |
| le-lou | 2011-04-27 09:08 | |
![]() | jorå han gjorde det medvetet. alltså...kan nån snälla söta rara plocka ut sara "jag - är - så - zöt - och - jag - blir - ännuuuuu - mer - oemotståndlig - om - jag - rynkar - ihop - näsan- så här- och - ser - ut - som - en - nymatad - bebis - som- fått - gröt - runt - munnen- Jönsson ur huset? | |
| le-lou | 2011-04-27 09:20 | |
![]() | Jag vill också ha ut Peter, Sara, Martin, Simon, Sonia och Madde för delen. Hoppas på Katerina som vinnare bara för att vara en motvalskärring. Men seriöst, vad ska och kan man gå efter mer än personligt tycke när man hejar på nån i BB? Sett många som hejar på Simon här, är det pga snällheten, ärligheten, tråkigheten? Eller tycker ni att han har gjort mycket för programmet :D? När Simon kommer i bild så gäspar jag iaf, för diskussionerna där är ... nja, typ minst intressanta att kolla på iaf. Det HÄNDER ju inget omkring honom. En kamera som filmar Simon och Martin som talar, och en som filmar Katerina i samtal med valfri person...jag sätter min hund på att flera väljer Kattakameran iaf, oavsett om man gillar henne eller inte :). Alla är värdiga vinnare iofs som jag ser det - alla har ju suttit i det där förbannade huset lika länge, några andra kriterier finns väl inte direkt... Jag hejar iaf på den som gjort bäst tv, mest för oss tittare. Det tycker jag att roddan och katta har gjort. Tänk på alla de saker som folk diskuterat omkring dessa två - om de hade saknats uj uj så blekt bb hade varit. En annan sak som jag tänkte på i går, på tal om Simon, är att han är den enda kille därinne som aldrig närmat sig nån av tjejerna, varken på fyllan eller nyktert (menar det på det lite mer sexuella planet alltså). Har ni sett honom göra nåt? Jag har inte ens sett honom ligga och hålla om nån tjej. En ung kille i ett hus fullt med massa tjejer, där spriten flödar och han har inte ens gett en kommentar om nån av dem, alltså... tja, det där intresset som män brukar ha för kvinnor generellt? Kanske är det det som gör att jag får en känsla av att han föredrar killar? | |
| Bim1964 | 2011-04-27 11:18 | |
![]() | Håller med dig le-luo. Men får nog säga att det märks att Roddan försvann, vilket jag tycker är skönt. Det är mer harmoniskt i huset på något sätt, än så länge men vi får väl se när dom får in alkohol hur det blir då. Roddan är en uppviglare som gillar att bråka. Sen måste jag säga att jag är så trött på Peters förbannade pyjamasbyxor, och Gurkans fula tofflor och morgonrock. De skulle behöva en make over båda två. När det gäller Simon har jag också haft de funderingarnan som du le-lou. | |
| TopBanana | 2011-04-27 11:51 | |
![]() | Men kan en vettig människa inte bara tycka att man inte ska ha sexuella förbindelsen hit och dit på TV? Inte för att jag vet Simon's sexuella läggning; men bara för att han inte hånglar hit och dit så genast misstänker man att han är bög? Lite fel, tycker jag också... :) | |
| giraffspan | 2011-04-27 11:55 | |
![]() | Jag tror Sara åker ut innan Martin gör det och det känns ju rätt eftersom Martin är roligare. Om det sker kommer det bli intressant om Martin fortsätter vara "gentleman" och mest säga snälla saker om Sara eller om han kommer att öppet säga att han tycker att hon körde med ett "dubbelspel" där hon gav honom en liten del men inte allt. Vet inte vad jag ska säga om det där med "säkerhetstrosor". Första gången hon visade det så trodde jag det berodde på något annat men i slutet av gårdagens program verkar ju både hon och Martin väldigt uppriktiga med varför...Jisses. Och om Martin åker ut före Sara så tror jag att det i stort sett enda intressanta från Saras sida kommer att bli när hon ska tala om ifall hon ångrar att de inte gjorde mer, berättar om sina känslor etc. Detta ska väl inte ta så lång tid så sedan lär hon bli en "Annie light" när det gäller att synas. Tror dock inte det kommer hända. Men faktum är att Martin har blivit min favorit av dem som är kvar. Och det beror ENBART på att konkurrensen är urusel, inte på något annat. Jag håller med le_lou gällande Simon. Jag tycker inte heller att han är speciellt intressant och för mig är han ingen vinnarkandidat men är ändå inte förvånad över att han är det hos många. Det "roligaste" inslaget med honom i huset var enligt mig en frekvens som är väldigt jobbig när man själv är lyssnaren IRL. Nämligen den där han ska säga något till Martin och Sara och det tar evigheters tid..."Lyssna nu", "Jag måste bara säga...", "Men ni...", "Lyssna nu" och så vidare. När det gäller varför han inte närmat sig någon av tjejerna kan det ju vara så enkelt att det inte är någon som passar honom, att det finns någon utanför som han inte gjort något större väsen av men som han av hänsyn och känslor till inte vill riskera något på grund av lite "sällskap" av det slaget i huset. Eller så är han en person utan något större fysiskt "behov" om det inte känns "helt rätt" och så länge han får andra behov uppfyllda. Närhet och bekräftelse kan man ju få på olika sätt. Visst, han kan ju ha ett större intresse för män. Jag tänkte dock på en annan sak. Jag är INTE sjukvårdskunnig så det här är bara utifrån mina ytterst små egna erfarenheter. Hjärnsjukdomar påverkar ju den drabbades personligheter i olika grad. Jag har upplevt på nära håll hur tre personer genomgått sådana förändringar. Inte minst just när det gäller en förändrad "inställning" till både psykisk och fysisk närhet. Att de "stängt in sig" mer. Blivit mer slutna. Samt att det uppstått en osäkerhet hos dem. Sådant KAN ju också vara förklaringen. | |
| TooTicki | 2011-04-27 12:38 | |
![]() | Jag finner inga ord för hur olikt jag tänker. Jag röstar på dom jag hade gillat om jag träffade dom irl. Simon, Peter och Sara är typ dom enda som inte behöver hävda sig heeeela jävla tiden. Jag röstar på dom som är schyssta människor. Jag tittar sällan på Katerina av den anledning att jag fått nog av henne. Så fort hon yttrar sig byter jag kamera, hon är så jävla äckligt störd! Jag klarar inte av att lyssna eller titta på henne. Nej, det är inte bra TV. Det är verkligen inte det. Rodney tycker jag var bra TV. Han var ju okej till och från iaf. När han fick sina utspel var det inte så häftigt och irriterande som när Katerina sätter igång. (allvarligt, jag kan nog skriva en hel uppsats om hur mycket jag avskyr den kvinnan) Peter gör bra TV med sitt skitsnack, han är ärlig och pratar inte bara bakom ryggen heller. Blir han konfronterad står han för det. | |
| le-lou | 2011-04-27 12:46 | |
![]() | Top Banana - nje men misstänker och misstänker. Det är väl en ganska given misstanke om man tittar på miljön de befinner sig i, relationsstatus på folket därinne , kön, ålder? När någon avviker från normen så spekulerar man. Det gör vi mest hela tiden här och det är underbart roligt. Och sätt inte likhetstecken mellan "misstanke" och "ont uppsåt" tack :). | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-27 12:47 | |
![]() | Han kanske är asexuell? :) | |
| TopBanana | 2011-04-27 12:50 | |
![]() | Nejdå, inget "ont uppsåt" men tänkte bara snarare på att om man av någon konstig anledning själv skulle sätta sig i huset; även om man kanske inte hade en partner just då, KANSKE man inte vill hångla hit och dit, speciellt om man på framtidsplanerna har att träffa den rätta och skaffa barn? Jag menar, hur kul är det med att ens barn i framtiden ser hur mamma/pappa sätter på i princip främlingar på tv? Men jag vet, jag är lite gammaldags ibland... :) Spekulera på! Tänkte snarare öppna en annan åsikt om varför han kanske inte hånglar fram och tillbaka? | |
| le-lou | 2011-04-27 12:56 | |
![]() | På tal om ärlighet - Too ticki - tycker du att Sara verkar vara en ärlig person? Jag tycker hon behandlar framförallt Martin som skit och det baserar jag inte på hennes kyss med Basshunter. Hon leker med honom, och jag hatar verkligen sånt beteende. Hon teasar Martin konstant, men det hon säger i bikten är att han är mer kär i henne än hon i honom. Hon snackar skit i bikten, där hon anklagar Katta för att vara falsk och dum i huvudet men skulle ju aldrig drömma om att säga det till henne rakt ut. Dessutom springer hon till Madde och snackar skit så fort hon "pratat ut" med någon. Det är väl att vara falsk om nåt. Katta vänder kappan efter vinden och det håller jag med om - men hon står för det ialla fall - hon knallar iväg och tar upp det rakt upp och ner - säger vad hon tycker och känner. Sara och Madde känns som de här typiska svenska bruttorna, de som älskar att snacka skit bakom ryggen på folk så fort nån går ut ur rummet, men som börjar lipa som en bebis så fort de får en utskällning. | |
| le-lou | 2011-04-27 12:57 | |
![]() | Top Banana - jag menar ju inte bara hånglet. Vad jag har sett, så har inte ens Simon kastat långa blickar efter en tjej nån gång, inte heller nån diskussion som han deltagit i om utseende på brudarna där inne. Du vet, vanligt killsnackgrejs. | |