Spelrum
Giraffen | 33 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 14 |
Inloggade | 48 |
Mobilspel
Pågående | 19 561 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Maja G | 2012-04-30 21:39 | |
![]() | stammar lite visst. Kram till Er alla! | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-04-30 21:41 | |
![]() | Hej AK <3 Kul att se dig! Såg att du sakta men säkert börjar komma till ro i ditt nya hem. Kul! Allt väl annars? :) | |
annakarineli | 2012-04-30 21:41 | |
![]() | Mm... Såg just väderleksrapporten... De pratade om att sommaren kommit till Sydsverige idag, men redan till helgen ska det visst komm ain ett regnväder och bli en sisådr 5-10 grader :/ Vi får passa på och njuta allt vad det går de närmsta dagarna helt enkelt! | |
Lillstölla | 2012-04-30 21:41 | |
![]() | Jodå, det är rätt okej. Har gått och dammat och och plockat lite här idag. Mamma och pappa ska komma hit en sväng imorgon och vill ju att det ska vara fint tills de kommer. Förstår att städningen måste ha varit jobbig. Jag tror mig veta vad vi behöver. Res är duktig på att få en att säga nej. Han höll en snabbkurs med mig, kanske skulle behöva en genomgång igen, ska du med Lady? | |
_MaNiAc_ - Ej medlem längre | 2012-04-30 21:42 | |
![]() | Go kväll i stugorna :) Har ni haft en fin Valborg ? | |
annakarineli | 2012-04-30 21:43 | |
![]() | Hej Lady! =) Ja, jag börjar väl försöka "boa in mig", men jag är lite otålig och vill ha allt som jag vill ha det med en gång -fast jag ju vet att det är bra att ta det lite lugnt med och känna efter. =) | |
Lillstölla | 2012-04-30 21:44 | |
![]() | Halloj Maniac (hoppas du ursäktar att jag skriver ditt nick så), har haft det bra. Men varit hemma bara. Hur har du haft det själv? | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-04-30 21:45 | |
![]() | *kramar om Maja* Hej Maniac. Den har varit helt ok, tack. Hur har din Valborg varit? Stölla, jag behöver verkligen en intensivkurs i att säga nej. Kan inte annat än tacka ja ;) till erbjudandet om en kurs i det. :) | |
Lill-IT | 2012-04-30 21:45 | |
![]() | Hej Maniac! :) Måste säga igen att din nya bild är superfin! | |
_MaNiAc_ - Ej medlem längre | 2012-04-30 21:45 | |
![]() | Lillstölla de är helt okej :) Är inte så knusslig :) Har oxå varit hemma, tog tag i min altan, rensa lite ogräs, plocka fram utemöblerna osv. Helt okej kväll måste jag säga :) | |
_MaNiAc_ - Ej medlem längre | 2012-04-30 21:46 | |
![]() | Tusen tack Lill-IT :) Du är oxå fin på din bild :) Har kvällen varit bra? | |
Lillstölla | 2012-04-30 21:47 | |
![]() | Lady: Ni kan ju ha den på er vinkväll, du kan ju öva i att tacka nej till ett glas till :P | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-04-30 21:47 | |
![]() | AK - Jag väntade i flera år innan jag fick klart här hemma. Ville absolut inte ha något halvdant. Rätt från början, annars fick det vara. Idag är jag imponerad över det tålamod jag uppvisade då. :P | |
Lill-IT | 2012-04-30 21:47 | |
![]() | Tack. :) Den är dock blingad i Pho.to | |
Lillstölla | 2012-04-30 21:48 | |
![]() | Maniac: Ojdå, vad duktig du har varit:) Själv har jag mest häckat i soffan nu under kvällen. Fick lite städat innan idag dock. Men betoning på lite. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-04-30 21:50 | |
![]() | Jag har inte hört något bestämt angående den kvällen ännu. Kanske passar han på att öva sig på att säga nej? ;) | |
Lill-IT | 2012-04-30 21:51 | |
![]() | pho.to Har bara tagit det lugnt sen jag kom hem från jobbet.. Firar inte Valborg nåt direkt.. dottern brukar vilja se elden tillsammans med mig, men i år gick hon med grannarna dit. | |
_MaNiAc_ - Ej medlem längre | 2012-04-30 21:52 | |
![]() | Lillstölla jo jag känner mig rätt duktig idag, Lägenheten fick sig ett röj oxå, och tvättberget krympte :) Nu blir de inget mer idag. Soffan känns rätt skön, så de blir kaffe och film om en stund :) Lill-It är du duktig på photoshop? :) Jag brukar pilla lite med bilder i Picnik, men den sidan stängde dom visst ner nu i april, gör inga mästerverk direkt, men skönt tidsfördriv :) | |
_MaNiAc_ - Ej medlem längre | 2012-04-30 21:52 | |
![]() | Lillstölla jo jag känner mig rätt duktig idag, Lägenheten fick sig ett röj oxå, och tvättberget krympte :) Nu blir de inget mer idag. Soffan känns rätt skön, så de blir kaffe och film om en stund :) Lill-It är du duktig på photoshop? :) Jag brukar pilla lite med bilder i Picnik, men den sidan stängde dom visst ner nu i april, gör inga mästerverk direkt, men skönt tidsfördriv :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-04-30 21:53 | |
![]() | Jag såg något som skulle vara en eld. Var med jobbet, annars hade jag inte gått till någon brasa. Men som det var nu brann det i botten och sedan fylldes hela himlen med en tjock gröt där det annars brukar vara rök. Surt skräp som brann, alltså. | |