Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 11 |
Mobilspel
| Pågående | 19 973 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vindsus86 | 2008-05-21 13:38 | |
![]() | hemmets journal | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-05-21 13:39 | |
![]() | Som Lene Alexandra eller vad hon heter... Hon fick frågan "Vad har du för IQ?" Hon svarade "75 E" hahah | |
| raisingirl | 2008-05-21 13:41 | |
![]() | Angående trådens ursprungliga ämne... Jag och en kompis skaffade några nr av Slitz för ett par år sen i rent utbildningssyfte så vi skulle veta vad vi pratade om, och ärligt talat så infriades alla våra förväntningar. Betydligt mer än 3-4 sidor lättklädda bilder, tex "månadens student" som ville bli veterinär eller glamourmodell och svarade på frågor om vad hon tände på osv. Väldigt tydlig sex-/objektsfixering. Dom andra tidningarna (tex Café, King) har jag hört är vettigare men det är ju andrahandsinformation... Inte så intresserad heller. Läste nån kommentar i början om varför de här tidningarna skulle rikta sig till killar; tycker väl att "For Him Magazine" talar sitt tydliga språk men förkortningen kanske betyder nåt helt annat...? Min pojkvän anser att såna här tidningar är trams och där är vi helt överens! =) Tycker att Teknikmagasinet verkar vara ett ypperligt förslag till dVb om du nu bläddrar förbi brudarna för att komma till tekniken, och dessutom verkar ha svårt att välja mellan dessa tre onda ting... ;) | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-05-21 13:43 | |
![]() | Jag tycker att ni tar det för allvarligt. Vad är det för hemskt att tjejerna får sådana frågor? Är man dum nog att ställa upp i dessa tidninagr, då får man väl skylla sig själv? Inget ni knappast behöver oroa er för :) | |
| vindsus86 | 2008-05-21 13:43 | |
![]() | det är fler nakna i slitz än cafe | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-05-21 13:44 | |
![]() | underbart! | |
| Ballerina | 2008-05-21 13:44 | |
![]() | dVb Man vet inte hur många tjejer och killar som själva i sitt sinnes fulla bruk sttällt upp på att vara med i porr. Det man vet är att det finns en hel del tjejer och killar med ett taskigt förflutet som nerdrogade hamnar i porrbranchen. Jag vill inte påstå att det är majoriteten men att det inte är helt ovanligt. Detta vet jag efter att ha intervjuat en kvinna som har arbetat med prostituerade/porrstjärno r i 7års tid. Har inga andra belägg för mitt uttalande, men tycker inte att det är särskilt konstigt att en person som blivit utsatt för incest, våldtäkter..etc får taskig syn på sin sexualitet och därför hamnar i porrbranchen. Jag är helt övertygad om att det finns tjejer och killar som själva har valt yrket, men hur ska jag veta att den filmen jag kollar på är på människor som inte av destruktiva skäl är med i filmen? | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-05-21 13:46 | |
![]() | Jenna jameson har ställt upp självmant, hon är fräsch också :) | |
| Ballerina | 2008-05-21 13:47 | |
![]() | dVb Kul att titta på tjejer och dumförklara dem innan man ens har träffat dem. Tjejerna är tydligen dumma som ställer upp, medans killar och tjejer som läser tidningarna är sååå smarta. Det är ju som det där med Tone, när hon var med så blev hon avstängd från tv4, undrar hur många som jobbar på tv4a som kollar på porr eller läser slitz. Jesus vart är världen påväg? | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-05-21 13:48 | |
![]() | sant... Tycker ändå att tjejer på nått sätt kränker sig själva...mer än de borde.. | |
| DennisPlz | 2008-05-21 13:50 | |
![]() | Rättvisemärkta porrfilmer? | |
| raisingirl | 2008-05-21 13:50 | |
![]() | dVb "Varför är det kränkande för tjejerna? Alla vet väl att det inte är så i verkligheten? De tjejerna i filmerna är det väl inte synd om heller, de har valt det jobbet själva.." Ja alltså så är det inte i verkligheten. Menar inte att glamourmodeller är hårdast drabbade, skulle tro att det mest handlar om unga "dumma" tjejer som vill bli uppskattade och få sina "15 minutes". Sen om det är för silikonbröst och porriga bilder så spelar det ingen roll, men personligen så tycker jag att det ger en ganska skev bild av verkligheten. En jävligt tragisk värld vi lever i på många sätt. Om man däremot ser till porrbranschen, har man läst nånting seriöst om ämnet så inser man snabbt att det faktiskt handlar om många trasiga människor som har råkat ut för övergrepp och liknande. | |
| raisingirl | 2008-05-21 13:53 | |
![]() | Misstänker att dVb mest vill provocera... Tekniken är det viktiga men Teknikmagasinet är ointressant. Brukar bläddra förbi "nakenbilderna" men sen är det underbart att Slitz har mer nakna brudar än Café... Hm... | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-05-21 13:55 | |
![]() | Det finns roliga intervjuer och frågor i SLitz,Moore etc.. | |
| KARR0 | 2008-05-21 14:05 | |
![]() | Underbart att se att det finns några vettiga åsikter fortfarande.. (Ballerina, raisingirl) Att det finns andra som inser att en människa med självrespekt och ett värdigt förflutet inte självmant ställer upp på att bli utfläkt och trippelmackad inför kameror från alla möjliga och omöjliga håll och vinklar Såg nåt program om porrfilmsinspelning och där tyckte en av tjejerna att det var jobbigt med analsex men producenten tjatade och lyckades till slut övertala henne, varpå tjejen pimplade ganska mycket alkohol för att hon skulle stå ut med att genomföra scenen... Frivilligt? | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-05-21 14:09 | |
![]() | Hon hade förmodligen inte tillräckligt med självkänsla att säga nej. Tråkigt. Men nu var det ju faktiskt inte detta det handlade om? Som Miss_Jk skrev, Tjejer borde strama upp sig lite mer. Det är faktiskt inte så jävla synd om oss.. så det så! | |
| mackz_ | 2008-05-21 14:12 | |
![]() | jag jobbar heller inte frivilligt men jag måste betala hyran på nåt sätt... | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-05-21 14:14 | |
![]() | 'skrattar'... du får dock lite mindre betalt va? | |
| KARR0 | 2008-05-21 14:15 | |
![]() | Yes måste alla unga prostituerade i Asien oxå... även det försvarsbart? Och de som säljer sin barn till sexslaveri gör det nog också för att betala hyran så jag antar det är helt ok köpa dessa barn eller? | |
| KARR0 | 2008-05-21 14:17 | |
![]() | Ärligt talat; efterfrågan och tillgång. Skulle inte efterfrågan finnas skulle dessa kvinnot tvingas att hitta ett annat sätt att försörja sig på | |