Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 9 |
Mobilspel
| Pågående | 20 000 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2008-06-14 23:38 | |
![]() | Rosenberg är det sämsta jag sett, mysigare spelare får man leta efter. Zlatan/Elmander/Larsson på topp, spelare som kan hålla i bollen, när dessa tre tar slut får vi byta in Kim och köra 4-5-1. Tror Rosenberg mös sig ur turneringen nu. Bra insats i övrigt av Sverige. :-D Zlatan & Lasse väggar in tre bollar mot Ryssland! | |
| Maybach | 2008-06-15 01:45 | |
![]() | Känner mig lite efter i diskutionen men jag måste bara gråta lite jag med. Kan inte acceptera att de släpper in ett skitmål på övertid, så jävla surt. | |
| potti | 2008-06-15 02:15 | |
![]() | jag gissar på 2-1 till sverige | |
| Ballerina | 2008-06-15 03:33 | |
![]() | så jävla dåligt att de vann så sent. Drygt med alla spanjorer som skrek goood damn it. Några som dissade mig på mecadona men annars så tror jag att spanjorerna vill att det ska gå bra för oss med. Soy sueca pero me gusta España =) | |
| Knevertism - Ej medlem längre | 2008-06-15 11:33 | |
![]() | Räcker med kryss för avancemang i alla fall. | |
| vulcan | 2008-06-15 11:53 | |
![]() | Inte mycket att säga om resultatet - det var helt rättvist även om målet kom sent. Spanien hade iaf 2 situationer som var betydligt mer klara straffar än flera grejer i andra matcher som faktiskt blivit straff. | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-06-15 12:00 | |
![]() | Tyvärr måste jag meddela att allt är Temp's fel. Hon va inte tillräckligt pinknödig! ;-) | |
| Dyslekso | 2008-06-15 12:18 | |
![]() | Töntigt att klaga på domaren som Lagerbäck gjorde. Han kunde lätt dömt straff två gånger för Spanien. Helt välförtjänt seger, inget snack om det. | |
| Minta | 2008-06-15 14:35 | |
![]() | Spanien ägde matchen. Hur kan svenska spelare bli lika bra (förutom Zlatan då som är det)? | |
| Herdestav - Ej medlem längre | 2008-06-15 15:46 | |
![]() | Upplysningsvis var det bara en klar straff enligt regelboken. Resultatet var däremot rättvist men ack så bittert. | |
| Firefork - Ej medlem längre | 2008-06-15 15:52 | |
![]() | Ja du, Minta, hur vi ska bli lika bra som spanjorerna är ingen lätt fråga. Men till att börja med finns det över 45 miljoner spanjorer, att jämföra med 9 miljoner svenskar. Urvalet av bra fotbollsspelare är således mycket större i Spanien. Sedan är sydeuropeiska spelare av födsel och ohejdad vana mycket mer tekniskt skickliga än spelarna från kalla norden. Vad det beror kan man givetvis spekulera i, men det handlar nog mycket om tradition och kanske även på något sätt om nationella särdrag. Vi svenskar sätter ju organisation, taktik och lagbygge i främsta rummet. Det är inget fel i det, för på detta sätt kan vi ofta hålla stånd mot världens allra bästa fotbollsländer. Det idealiska vore naturligtvis om vi kunde blanda upp den strikta organisationen med skickliga individualister. Tyvärr har vi inte så många extravaganta spelare att tillgå. Vi har ju EN i alla fall; herr Zlatan, en spelare som på egen hand kan sticka ut från kollektivet och avgöra matcher. Vi får se hur långt kollektivet kryddat med Ibra kan ta sig i detta slutspel. | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-06-15 15:53 | |
![]() | Vet inte om man ska skratta eller gråta åt Rosenberg, hans insats precis innan målet va fan med de lamaste jag sett sen.... nä de är fan de lamaste jag sett | |
| Firefork - Ej medlem längre | 2008-06-15 15:58 | |
![]() | Till Rosenbergs försvar kan sägas att han på grund av att Sverige var så tillbakapressade knappt fick en vettig passning att jobba vidare med. Vi skulle ha behövt en target player som vi kunde ha matat luftpastejer på. Väldigt oturligt att Zlatans tvingades byta i halvtid. | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-06-15 16:02 | |
![]() | Säger bara, Rosenberg, åk hem! | |
| Dyslekso | 2008-06-15 16:03 | |
![]() | Vad tyckte du om Zlatans insats, Imbattibile? | |
| Firefork - Ej medlem längre | 2008-06-15 16:03 | |
![]() | Nej, hans vackra leende behövs i truppen. :-) | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-06-15 16:04 | |
![]() | Han va bra, fortsätter han så här i landslaget så ska jag lätt ändra inställning till honom.. | |
| Dyslekso | 2008-06-15 16:06 | |
![]() | Han kommer att ha ett halvt spetsnaz-förband på sig mot Ryssland, så där blir det svårt att briljera... | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-06-15 16:14 | |
![]() | Man behöver inte alltid briljera.. räcker kanske med att ge allt och kämpa..tills skiten sprutar.. | |
| Firefork - Ej medlem längre | 2008-06-15 16:29 | |
![]() | Nu var ju Zlatan väldigt hårt uppvaktad i matcherna mot Grekland och Spanien också. En skadefri Zlatan i form och på gott humör går inte att stoppa. Så bra är faktiskt killen i dagens läge. | |