Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 879 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-06-22 21:21 | |
![]() | trashone: Precis. :) Jag är ett mycket komplex bygge, förstår fröken. Är inte bara antingen eller i allt. :) | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-22 21:21 | |
![]() | Men varför drar du slutsatsen att alla som har mkt sex har det av fel anledningar Upa? Det låter onormalt, om vi nu ska slänga runt den stämpeln. Hur kan du inte känna dig träffad när du är en av dem som är emot det?! Och du kan trots det inte ge några relevanta argument?Nattravn svarade just förresten, är han onormal? Var förresten ett bra svar han gav. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-22 21:23 | |
![]() | Natt: Där ser man. Jag är svart o vit. Mkt enklare så ;) | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-06-22 21:24 | |
![]() | trashone: Haha. :) Du missar ju så mycket fina färger då. :O | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-22 21:25 | |
![]() | Okej smårosa ibland. Bara i min ensamhet då ingen ser | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-22 21:25 | |
![]() | Tjejerna i serien är ju förresten ansvarsfulla så varför skulle ens problematiken dras upp om de flesta nu håller med om att det är ok att ha mkt sex om man är ansvarsfull? Starta er egen tråd om omoraliska slampor ist. | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-06-22 21:27 | |
![]() | Men jag har också svarat på den frågan men du verkar inte ta in vad jag skriver mike. Jag har inte heller något emot att man väljer att ha mycket sex. Bara om man väljer det av rätt anledning utan att skada sig själv på något vis. Och det är det som jag tror att inte alla som knullar runt gör! Av rätt anledning alltså!! Övertydligare än så kan jag nog inte bli, så försök att inte missförstå allt som jag skriver bara för att taggarna är utåt när du ser inlägg från mej:-)) | |
| Mårten | 2008-06-22 21:28 | |
![]() | Alla icke-mänskliga djur har ett väldigt okomplicerat förhållande till sex, även förhållandevis människolika djur, som apor, har inga problem med att ha sex med en drös partners utan att fästa någon större vikt vid det. Jag anser dock inte att det vore något ideal att springa runt i djungeln nakna och humpa allt som rör sig och har kompatibla kroppsöppningar. Vår civilisation byggdes just genom att vi (bland annat med religionens hjälp) lyft oss från djurriket. Jag ser gärna att det projektet fortsätter och har därför väldigt stora problem med den sexuella dekadensen i vårt nuvarande samhälle. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-06-22 21:31 | |
![]() | Mårten: Är sex enbart fortplantning för dig? | |
| Mårten | 2008-06-22 21:32 | |
![]() | Nej? | |
| Candee | 2008-06-22 21:32 | |
![]() | Oceano: ditt sista inlägg tycker jag har en väldigt sund inställning..håller på den..;) | |
| Candee | 2008-06-22 21:32 | |
![]() | Manar din inställning..hihi | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-06-22 21:33 | |
![]() | Mårten: Var går gränsen mellan sexuell dekadens, och sex som njutning (eller vad du nu vill kalla det, utöver fortplantning)? | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-06-22 21:35 | |
![]() | Tack för en frisk fläkt Mårten. Stunt, jag anser inte att mycket sex är fel i sig. Visst har jag gränser där för vad jag anser är normalt men det brukar visa sig i missbrukssymtom. Det jag ställer mig emot är sex med massa olika partners. Vi är som sagt inga djur och hur vi än försöker övertyga oss själv om att vi mår bra i det så verkar vi inte göra det. Det är min personliga uppfattning. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-22 21:35 | |
![]() | Har inte läst det svaret innan men är inte så förvånad heller | |
| Mårten | 2008-06-22 21:35 | |
![]() | Gränsen går några mil innan ett samhälle som gör bred underhållning baserad på kvinnans sexuella frigörelse. Jag bryr mig inte om vad folk gör hemma bakom stängda dörrar. Men jag ser det som ett problem att hela samhället genomsyras av sex på det sätt som det gör idag. | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-06-22 21:36 | |
![]() | Exakt Mårten!!! Håller fullkomligt med dej! | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-22 21:36 | |
![]() | Oceano, jag har aldrig haft taggarna utåt gentemot dig innan du satte dig i sandlådan tidigare i tråden. Varför utgår du nu från att unga tjejer som har sex(eller varför inte tanterna i serien) har det av fel anledning? Det är väl det du påstått genom hela tråden när du yrat om hur omoraliskt det är? Exakt vilka är det nu du tycker är vidriga? Är det inte de som har det av en ok anledning(som de i serien) så måste det ju vara de som har det av fel anledning(grupptryck t ex) enligt din logik. Och så dum tror jag inte att du är dock. Så nuu blev det lite knasigt va? Snacka om att vända kappan efter vinden. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-06-22 21:37 | |
![]() | Mårten: Håller med. Ur båda könens ögon, och framför allt ur männsklighetens ögon. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-22 21:37 | |
![]() | Men ni respekterar dem som "ligger runt" då just dem måste respektera eran åsikt? | |