Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 296 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-05 18:34 | |
![]() | Hm Malin Bor i Hälsingland.. men Bode först i (kilafors) 30/40 min härifrån där jag bor nu. Går på gymnasiet :) Ska flytta när jag är 18. Har en kissekatt som är förjäkligt smart om jag får erkänna. :) men det behöver jag kanske inte gå in på. :) | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-05 18:35 | |
![]() | Oj, hoppsan Gilalr att dansa o sjunga o allra mest modet <3 jaba daba doo. | |
| Cekt | 2008-10-05 18:37 | |
![]() | Cissi, 27. Har pojkvän och hundvalp på deltid. Ville bli läkare när jag var 10 år och mormor var sjuk, sen ville jag inte det ett tag, sen ville jag det igen - och nu är jag ta mig tusan snart där! Gillar att laga mat, men ännu mer att baka. Hatar att missa Hammarbys hemmamatcher på Söderstadion. En dålig sida, beroende på hur man ser på saken, är att jag är alldeles för känslosam. En annan är att jag är en riktigt dålig förlorare... =) | |
| CBP | 2009-01-05 16:58 | |
![]() | Jag brukar inte delta i många trådar men läser en hel del som skrivs här faktiskt... Linnéa, 17. Bor i en liten etta med trasiga tapeter... Läser media i tvåan på gymnasiet och det går pissdåligt. Orkar knappt försöka längre. Det bästa jag vet är att åka berg-och-dal-bana. Jag älskar musik. Jag går typ ingenstans utan mp3-spelare. Vill lära mig spela banjo, försöker börja spara pengar men det går inte så bra, haha. Jag är fruktansvärt rädd för silverfiskar. Det är det äckligaste som finns. Såg ett par under min säng hos mina föräldrar en gång, sen kunde jag inte sova där på två nätter! | |
| Aurora Aurum | 2009-01-05 22:09 | |
![]() | Annika 52 år, lever med noctivagus här på beta och vi spelar bara mot varandra Jobbar på ett universitet som personaladministratör, är farmor till två gulliga barnbarn 3 o 1 år gamla Två vuxna barn 28 o 30 år gamla Bor på söder men vill flytta till Vasastan Har två sphynxkatter eftersom jag är pälsdjursallergiker och astmatiker Bloggar joann.se/annika Gillar att resa, läsa o se film. Är en soffpotatis. Hatar kristna högern Gudinnedyrkare Gillar all slags musik och att sjunga med - falskt Har en massa tatueringar och fler ska det också bli, bara kassan fylls på Gick in i väggen april 2007 och började jobba igen okt samma år, nya arb uppgifter, tar det lugnt o lärt mig en massa om mig själv och andra Min beskrivning av mig själv på facebook; Cat owner, Mother, Grand mother, HR admin, Goddess worshipper, Shopoholic, Depressed, Traveller, Broke, Nice, Blogger, Mother in law, Photographer, 50+ | |
| Mirr | 2009-01-05 22:13 | |
![]() | Cicci, 45. Lärare i förskoleklass, småbarnsmamma, singel och älskar sällskapsspel. | |
| 123 hopp - Ej medlem längre | 2009-01-05 23:09 | |
![]() | 41 årig 5 barns mamma.Gillar att brodera och påta i trädgården. | |
| kixo | 2009-01-06 01:16 | |
![]() | angelica 23år jobbar med att renovera tåg, utbildad undersköterska, gillar att plocka svamp sticka och virka. Ska snart bli sambo. | |
| emmylicious | 2009-01-06 01:18 | |
![]() | Jag läste en intressant bok nyligen. När man presenterar sig börjar man oftast med att berätta vad man heter och vad man jobbar med, precis som om jobbet är ens identitet. Varför då? | |
| TroII - Ej medlem längre | 2009-01-06 01:31 | |
![]() | Jag heter Troii, är 11 år, o bor i en skog. Jag gillar svampar, o att måla trollkonst. Samlar på kottar o gillar att koka grytor. | |
| TroII - Ej medlem längre | 2009-01-06 01:34 | |
![]() | Gillar också min Troiianska häst, Gunnar. | |
| Tedacious | 2009-01-06 02:00 | |
![]() | Björn, 18 år. jag bor i Stockholms söderförort Farsta i en villa, vilket vi gjort sen vi flyttade från en lägenhet på södermalm höten år 2000. Jag går i trejde ring på Kärrtorps Gymnasium i Samhällsprogrammet med inriktning samhälle. Jag har inget arbete. För ett år sedan gick jag och frågade efter jobb på ett konsum, de sa "kom tillbaka imorn med ett CV", jag tänkte skriva CV den kvällen, men har skjutit upp det och nu ett år senare ska jag ta tag i det nu i veckan och återkomma till konsum (där jag praoade en gång, vilken bör öka mina chanser att kunna få arbete där) Jag har ett gäng på 5 stycken (inklusive mig själv) som jag umgås med och som jag trivs med. och vi gör roliga saker tillsammans. Killarna i gänget (3 stycken inklusive mig) har ett band, se min profil för myspace länk, och bandet genomför även en massa andra projekt. vi håller på att spela in en långfilm, och inte någon amatör-film alls! vilken vi hoppas ska vara färdig att publiceras till sommaren! (jag håller er uppdaterade). jag har varit kär 1 gång och då var jag lycklig. jag är lycklig fortfarande men hoppas dock ändå på att bli kär en andra gång. jag älskar musik, spelat gitarr i 6 år, dock aldrig i något band (vilket jag febrilt söker efter för tillfället). Mina favoritband är Traste & Superstararna och Jones & Giftet. jag har inga som helst framtidsplaner (därför valde jag samhällsprogrammet, en bred utbildning). jag är fullkomligt livrädd inför att ta studenten och efter 12 år sluta skolan. jag ska plugga vidare, vet inte vad dock men ska ta paus i mins ½ år efter studenten och bara jobba och vara fri från skolan. | |
| Plåtnicklas | 2009-01-06 02:16 | |
![]() | Emma, 23 år. Kommer från ett litet ställe 3 mil från Norrtälje. Flyttat runt lite efter 2004 när jag tog studenten från teknikprogrammet. Bott i Nässjö och Motala och nu är jag på hemmaplan i Norrtälje. Har jobbat på statoil, som kabelmontör och på äldreboende. Pluggat skrivarlinje ett år och nu pluggar jag sista terminen till hälsopedagog. Har just skrivit min första låt, som blev kass, men texten är fin. Vill sjunga i ett band. | |
| Plåtnicklas | 2009-01-06 02:16 | |
![]() | alltså inte kabelmontör på statoil då... ;) | |
| onetrickpony | 2009-01-06 02:29 | |
![]() | Pelle, är väldigt bra på att spela trummor men lajjar också med andra instrument för att det är roligt. Är 33 och tjänstledig för studier då jag tröttnade/(slash) fått tinnitus och därför inte orkar ha kvar mitt jobb som är roligt men aningen påfrestande om man vill hålla musiklågan igång eftersom jag spenderade hela dagar med lurar innehållande musik vilket är aningen påfrestande om man gillar musik men har tinnitus... Nu pluggar jag statsvetenskap. | |
| onetrickpony | 2009-01-06 02:34 | |
![]() | Tedacious: Har du aldrig lämnat Traste och superstararna? De är ju okej men vad fanken kom igen!!! Vi pratar tidigt 80-tal (kanske t.o.m sent sjutti) nu och det har ju kommit en HEL DEL sen Pengar! (Jag dissar inte traste, aldrig!) MEN KOM IGEN! :) | |
| Tedacious | 2009-01-06 23:18 | |
![]() | onetrickpony: Så du känner till dom!? lägg märke till att jag blott är 18 år:) TSS har endast varit kända för mig i.. 2 år nu! och vad kan jag säga, de är genier! | |
| diana_s | 2009-01-07 00:39 | |
![]() | Diana, precis fyllda 50. Periodare här på Beta men älskar att spela både ordspel och andra spel. Har 2 vuxna söner (23 o 27 i år) som klarar sig utan morsans omsorger numera. Göteborgare men bor numera i en liten håla, Nol, strax utanför GBG. Skild och bor ensam med min underbare goe hund, en "svart Golden". Älskar att resa och lära mig språk. Läser ofta och mycket, allt från klassiker till kärleksdravel och deckare. Är en drömmare men har svårt att få ändan ur vagnen för att verkligen göra något verkligt av mina drömmar. Sprang in i väggen för några år sedan och håller fortfarande på att hitta vägen tillbaks. Är utbildad fritidsledare och älskade mitt jobb med "stökiga" ungdomar. Utvecklade en svår panikångest i samband med kraschen. Är nikotinslav och tar gärna ett glas rött eller en öl ibland i goda vänners lag. Har tröttnat på krog och uteliv. Hmmmmm .... blir änna tvungen att tänka till för att skriva om mej själv. Känns ganska "nyttigt" faktiskt. Det behöver man nog ibland :-) | |
| onetrickpony | 2009-01-07 20:21 | |
![]() | Visst gör jag det och smisk borde jag ha som skriver ett så rasande puckat inlägg. Jag skyller på alkoholen. Själv tycker jag aldrig det är fel med lite 30-talsschlager och borde därför aldrig gnälla på när folk gillar gammal musik. Traste är ju av modernt snitt i sammanhanget... | |
| onetrickpony | 2009-01-07 20:23 | |
![]() | Och det där inlägget var alltså menat till Tedacious och inte Diana, men det kanske man förstod. Nu ska jag vara tyst och äta. | |