Spelrum
Giraffen7
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade8
Mobilspel
Pågående18 533

Forumkategorier

Användare Inlägg  
hjkl2011-03-20 13:26
Antal inlägg: 48

"Det handlar inte om att finna den person man vill gå till sängs med. Det handlar om att finna den man vill vakna upp med."

lemjau2011-03-20 13:27
Antal inlägg: 235

Haha. Känns så tråkigt med min morsas reaktion också. Hon har sagt hela tiden att jag inte får förstöra det här, som att jag skulle göra det med flit. Och när jag berättade att han gjort slut så sa hon "Nää..? Jag förstår inte varför killarna alltid gör slut. Du är ju en söt och smart och rolig tjej." (lät som att hon verkligen funderade på vad jag gör för fel och så) "Jaha, då måste du ut och jaga igen". JA, ELLER HUR, FÖR DET ÄR JAG JU VÄLDIGT SUGEN PÅ JUST NU OCH MITT MÅL MED LIVET ÄR JU VERKLIGEN ATT JAGA RÄTT PÅ NÅGON FÖR JAG VET INTE VAD? Vad är målet? Målet finns ju inte utan kärleken. Det är ju inte som att jag vill hitta en person för att kunna vara i ett förhållande. Det är ju så att jag vill vara i ett förhållande om jag hittar rätt person.

le-lou2011-03-20 13:30
Antal inlägg: 17500

".fortsätter mitt monolog (som sagt ohämmade veckan)"

Får du så gärna göra, jag tycker du skriver om intressanta saker :)

annakarineli2011-03-20 13:33
Antal inlägg: 2519

Jag uppskattar vekligen också era tankar. Nu måste jag dock åka och jobba. Hoppas att det hjälper till att skingra tankarna. Just nu känns det som att tröttheten kom som ett brev på posten efter alla tårar och huvudvärken är på väg. Håll en tumme för mig att jag klarar mig! Återkommer i kväll. Kram på er! Och tack för att ni finns! <3

ramsay - Ej medlem längre2011-03-20 13:33
Antal inlägg: 9204

ak- kan det ha att göra med den ohanterliga separationsångest du beskriver.

i de fall en sådan förekommer är det av yttersta vikt att som lämnande part inte ta på sig något som helst ansvar för den och den lämnade partnerns känslor. viktigt för båda två.

ramsay - Ej medlem längre2011-03-20 13:34
Antal inlägg: 9204

skulle vara en fråga i inledande stycke.

le-lou2011-03-20 13:37
Antal inlägg: 17500

vissa människor kan ha kvar kontakten med sina ex, andra inte. Själv har jag några ex kvar som kompisar idag, men vänskapen har kommit först en längre tid efter avslutet.. Träffar man någon och blir stormkär så kan det kännas inte bara jobbigt utan också ganska meningslöst att ha kvar kontakten med ett ex som till råga på allt, vill ha tillbaka en. Vet ingen som skulle palla det, ärligt talat så skulle man nog själv inte göra det i omvänd situation.
Sorgen är din, inte hans tyvärr...

lemjau2011-03-20 14:49

Haha. "Mitt monolog".. Såg inte det.. :) Har tydligen tappat grammatiken mitt i röran.

lemjau2011-03-20 14:53

Upptäckte just att jag kanske har aptit. Det är schysst. Sedan i fredags har jag bara ätit två bebisportioner pasta och sojafärs, en näve chips på fyllan, lite hallonsorbet på bakfyllan och nu idag några tuggor yoghurt och müsli. Det låter ganska mycket nu när jag räknar upp allt, men jag brukar äta väldigt mycket i vanliga fall, så då känns det lite. Har fått platt mage iallafall. Brukar köra på Biafrabarnslooken annars. Spinkig tjej med kula. Nu kan jag inte ens spänna ut den när jag försöker.

lemjau2011-03-20 14:55

Har typ fobi för att vara hungrig, så det kanske är en nyttig upplevelse att se att jag inte dör bara för att jag är hungrig. Var så hungrig igår att det gjorde ont i magen, men fick som ändå inte i mig mat.

Megaherz2011-03-20 15:01
Antal inlägg: 3304

Har läst igenom hela tråden och blir så ledsen för er skull. Är dessutom rädd att en familjemedlem snart kommer hamna i samma situation.. :(

Kramar till er alla

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?