Spelrum
Giraffen | 15 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 21 |
Inloggade | 36 |
Mobilspel
Pågående | 19 694 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-06 16:19 | |
![]() | Kissed: Beror på hur länge du och vederbörande har varit ett par. :) | |
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-06 16:23 | |
![]() | Sylvia: Nej, jag förfasar mig inte över förslagen och jag är inte chockad. Men jag vill inte gå med någon på damtoaletten. Jo, jag är kanske frispråkig och uppmanar även till flera förslag. Men det är ju det som är spelet jag gillar! Men jag förfasar mig över män som fortfarande tror att de kan köra över en kvinna utan att fråga först och jag är ännu mer förfasad över att det finns kvinnor som tycker att det är helt ok. Förstår du? Förresten skönt att se att någon analyserar varför jag hade behoved av denna tråd. :-) Bekräftelse är vad vi alla behöver lite då och då. | |
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-06 16:25 | |
![]() | Sylvia: *skrattar så jag nästan kissar på mig* Dit svar till kissed är ju för bra. Så sant, så sant. Har man haft en evighet tillsammans så finns inga bryggor med vind i håret eller försök till att flirta lite innan, då är det rakt på sak: Ska vi göra det? (såg du nu att jag kan vara utan k-ordet även här) | |
kissed - Ej medlem längre | 2008-12-06 16:26 | |
![]() | Men det jag menar är att vissa förfasar sig över tjejer som "spelar" svårflirtade! Jag fattar inte riktigt vad de menar. Om jag säger nej så menar jag nej. Jag spelar inte teater. men jag anser mej inte va svårflirtad för att jag inte svarar jag på en sån inkompetent fråga som ska vi gå hem och knulla! Allvarligt talat, hur många killar eller tjejer med för den delen får ett JA som svar på den frågan? Visst det finns säkert en del som svarar ja men jag tror nog att det skulle va ett överhängande nej som svar på den frågan. | |
kissed - Ej medlem längre | 2008-12-06 16:26 | |
![]() | hahaha sylvia,,där har du en poäng:-)) | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-12-06 16:31 | |
![]() | Men jag kanske inte heller är som alla andra. Så där rak på sak och som kan knulla på toaletter, hissar och andra ställen utan att ha druckit två flaskor vin (för då vet man aldrig vad som händer . . . ). ;-) Kafountine 2008-12-06 kl:16.09 Skyll absolut inte på alkoholen. Du har ju ansvar över vad du gör oavsett hur mycket du har druckit.. Då får man låta bli att dricka två flaskor vin om man blir medvetslös och tvingad till något som man inte vill..Eller du kanske innerst inne vill, men inte vågar i nyktert tillstånd? | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-06 16:31 | |
![]() | Jag betraktar isåfall diskussionen som en slags kontaktannons där du visar upp såväl din prydhet som din medgörlighet? Ja, vi vill alla bli uppfattade som de vi är och bekräftade för det. Been there, done that and still doin' it. :) | |
ms Bertha | 2008-12-06 16:34 | |
![]() | Jag får varken skamliga eller oskamliga förslag.... :-( Har jag missat grejjen? Spelar bara betapet | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-06 16:35 | |
![]() | Bertha: Visa lite mer axel så kanske det bara händer. | |
Budalv - Ej medlem längre | 2008-12-06 16:36 | |
![]() | "Men jag förfasar mig över män som fortfarande tror att de kan köra över en kvinna utan att fråga först och jag är ännu mer förfasad över att det finns kvinnor som tycker att det är helt ok." Och jag förfasar mig över män som tror att man kan snacka sig i säng i brist på kemisk attraktion. Kan man inte känna om den andra är attraherad utan att fråga, kanske man ska låta bli alls att inlåta sig på intima grejer. Risken är väl stor att man blir polisanmäld innan akten är över. Man kan ju inte fråga före varje klapp i stjärten. | |
MaadMaxx | 2008-12-06 16:36 | |
![]() | kissed : För det första tycker jag det är fantastiskt om ett nej från dig faktiskt betyder just NEJ, om du bara visste hur sällsynt det är. Har faktiskt varit med om en person som följde med hem och SEDAN skulle spela svårfångad och började säga nej... Jag är som tidigare skrivet, inte intresserad av spel, så jag avslutade mina närmanden och bad henne gå.. Då blir hon snopen och säger att hon inte menade så... Men hon fick lov att gå, för ett nej är ett nej, även i min värld. Gissa om hon blev sur? Men jag fick då upp ögonen för hur svårt det måste vara för många killar att förstå vad många tjejer egentligen vill. :S På andra stycket kan jag bara säga... Du skulle förmodligen bli förvånad över hur ofta den frågan får ett ja. Och hur sällan den skapar en örfil. ;) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-06 16:38 | |
![]() | Håller med Budalv. Skamlöshet är en god egenskap hos en man, men det är förstås en smaksak. | |
Budalv - Ej medlem längre | 2008-12-06 16:39 | |
![]() | Håller med Sylvia, förutom om det skamliga. Skamligt är att fråga. Men det är klart, har man gått på dagis och hjärntvättats med lekar som Ett skepp kommer lastat, kanske det är svårt att odla intuition. | |
formulaW - Ej medlem längre | 2008-12-06 16:40 | |
![]() | Fantastiskt hur en sån här enkel diskussion visar folks projektioner på andra.. :) nån blir kallad IDIOT, nån SJUNGER I DENS (DOMMARENS) ÖGON (klasssamhälle), blir kallad Smurf..... Herregud. Dehumanisering på sin högsta topp, ingen som tar tempen? Tur att nunnelunnan ser lite humor i tramset iaf... till er andra som kör namedroppings, dehumaniserar och degraderar... gå och köp SEX IN THE CITY DVD samling och njut i eran egoism över juldagarna... eller vad som helst.... men fan sluta kalla folk för nedvärderande saker. Det är en sak och FRÅGA och en annan sak och HÄVDA.... | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-06 16:41 | |
![]() | Budalv, inser du betydelsen av skamlöshet så håller du ju med enligt ditt resonemang ovan. | |
formulaW - Ej medlem längre | 2008-12-06 16:41 | |
![]() | Summa summarum: Jämlikhet FRÅGETECKEN? | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-06 16:42 | |
![]() | FormulaW, jag skall ta fram macheten och hugga mig fram genom ditt inlägg för att försöka hitta substansen i det, ett ögonblick. | |
söt i basker - Ej medlem längre | 2008-12-06 16:42 | |
![]() | Skamligheten ligger i en värld där myndigheter ska ta över något principiellt. Titta vattenbuffel, slå ihjäl, föd på den och lev. Titta kvinna, ta den, befrukta den och lev. | |
Budalv - Ej medlem längre | 2008-12-06 16:43 | |
![]() | Hm, okej, Sylvia, jag har lite lässvårigheter ibland. Vi håller nog med :) | |
Budalv - Ej medlem längre | 2008-12-06 16:47 | |
![]() | I amerikanska filmer och serier säger de ofta "Come here..." eller "come here, you" innan de ska krama eller kyssa sin käraste. | |