Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 313 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -Rob- - Ej medlem längre | 2008-12-23 22:08 | |
![]() | Jaha, så det var den där Swempa som drog över dig på firmafesten?! Fy fan... | |
| swempa | 2008-12-23 22:08 | |
![]() | haha är du svartsjuk Rob | |
| -Rob- - Ej medlem längre | 2008-12-23 22:10 | |
![]() | swempa 2008-12-23 22:08 "haha är du svartsjuk Rob" Nej då, det är givetvis helt i sin ordning att Swenne Banan drar över min fru. :-S | |
| le-lou | 2008-12-23 22:12 | |
![]() | moralpredika :) kafountine , du har uppenbarligen missat min frågeställning helt. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-23 22:12 | |
![]() | Kafountine skriver: "Men hallå där. Bara så du vet. Detta är ett spel som spelas på internet, genom kablar, ingen kan ligga här med någon. Även om någon gärna skulle vilja. Helt omöjligt år 2008. " Finns det någon speciell (förnekelsgrundad?) anledning till att du blåögt låtsas inte förstå vad le-lou pratar om? Har din make öppnat konto här? :) Det är ingen som har påstått att man kan ligga med varandra genom datorn. Det har däremot påståtts att man kan knyta kontakter här, och det omoraliska sker isåfall när man tar steget ut i verkligheten tillsammans. | |
| Stormvind_66 - Ej medlem längre | 2008-12-23 22:14 | |
![]() | Det är också så att CIA har beslutat sig för att bomba Giraffen snart, eftersom det är en mötesplats för potentiella muslimer. De har nätverk, där de kommunicerar med varandra liksom. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2008-12-23 22:14 | |
![]() | precis vad jag skulle skriva Sylvia=) | |
| -Rob- - Ej medlem längre | 2008-12-23 22:20 | |
![]() | Men orka att sitta och förfasa över rykten om att personer som är medlemmar på denna sajt knullar runt. | |
| Daenskn | 2008-12-23 22:24 | |
![]() | Jeg er forvont. Nu jeg fik to idræt , ingen holdt af mig navnlig mange. Bedre held næste gang. Jeg mene du er lige: le-lou. Moralen framfor alles. | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-12-23 22:25 | |
![]() | Precis Rob, ut och gör det IRL istället... ;) | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-12-23 22:26 | |
![]() | Herre Gud vad mycket glitter och lampor ni har i Stockholm, ser jag i teven. Vad dyrt det verkar. | |
| le-lou | 2008-12-23 22:28 | |
![]() | vad är problemet rob? Jag skriver inte om rykten, men visst - det går säkert såna också. Jag skriver om sånt jag vet har hänt, (du vet, är nån man brukar prata med, berättar om nåt som de själva har gjort - det är väl det du kanske kallar för rykten, men jag kallar det inte rykten när nån som själv gjort det, berättar självmant). Har inget intresse av att babbla om VILKA tex - de vet klart min ställning i frågor om otrohet redan så det är ju redan klart. Jag skriver om hur det kommer sig att så många är det på just den här sidan. Och kanske är det som det redan sagts - att det händer överallt på nätet. Bra, då vet vi det. Det visste inte jag. Och ja, jag förfasas FORTFARANDE som fan över folk som inte har vett att hålla sig trogna, men det är en bisak i tråden faktiskt. Jag diskuterar inte otrohet som sak i sig, det har redan gjorts i många trådar. | |
| Stormvind_66 - Ej medlem längre | 2008-12-23 22:29 | |
![]() | Vi är rika här i Tokholm, för vi tar skattepengar från alla era träd. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-23 22:29 | |
![]() | Robban, jag upplever det mer som att man "förfasar sig" över att ingenting tycks heligt. Vad som sker på den här sajten är i sig inte särskilt intressant, men det speglar den rådande tidsandan. | |
| le-lou | 2008-12-23 22:30 | |
![]() | är det obehagligt med en sån här tråd, OM nån skulle spilla nån info eller? Jag fattar inte vilka reaktioner det blir... vart var ni i mer "allmänna" trådar om otrohet som förekommit här? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-23 22:30 | |
![]() | Någon som kan danska? :/ Dyslekso? | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-12-23 22:32 | |
![]() | Om någon, av vilken anledning det nu må vara, vill ha en älskare/älskarinna, är det då värre att hitta denna på Betapet än på krogen? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-23 22:32 | |
![]() | Nä, såklart inte, Mommes. | |
| Daenskn | 2008-12-23 22:33 | |
![]() | Jeg må bedre mig, SylviaPlath. Jeg spelte med en fyr den andre gang, kanske daerfor jeg ej fick uppbjudelse till "otroligheter" :) | |
| Stormvind_66 - Ej medlem längre | 2008-12-23 22:33 | |
![]() | På min bibelskola är det inte så mycket otrogna. Jag kan rekommendera den varmt. | |