Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 476 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-12-27 16:30 | |
![]() | Trash - snacka om att ha problem (som de säger i Yrrol) | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-12-27 16:31 | |
![]() | Var är de snälla farbröderna som provar ut tröjor med knäppning bak? | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-12-27 16:32 | |
![]() | mommes, det är jul, de har mycket att göra. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-12-27 16:34 | |
![]() | Tycker det är rätt så häftigt att man kan använda sin outfit för att få som man vill. I synnerhet på män:-)) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-27 16:34 | |
![]() | Min humor.. ack ack Jag tror jag skall jaga hundar nu med ficklampan och bli av med ca 3 joule. Tada knasisar. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-12-27 16:35 | |
![]() | Vårt utseende talar ofta om vilka vi är eller iallafall vilka vi vill vara. Vissa egenskaper återspeglar sig i hur vi väljer att presentera oss själva. Det kan låta fint att säga att man aldrig ska döma någon efter utseende. Själv hade jag upplevt det som ganska jobbigt om min omgivning aldrig hade vågat förutsäga saker om mig som person grundat på mitt utseende. Tänk att varje gång behöva förklara att man faktiskt är kvinna när man går in på damernas i badhuset. Visa leg på bolaget varje gång trots att man är rynkig och har fem ungar på släp. Vad mycket extra tid allt tagit. Jag vill för övrigt inte leva i en värld där vi skiter i varandra. Det ser ut att vara dags att lämna hönshuset för ett ögonblick. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-12-27 16:35 | |
![]() | kissed, helt fantastiskt egentligen. Men de använder samma tricks tillbaka, beware! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-27 16:36 | |
![]() | För det första, det går inte att "byta ut" psykosmediciner eller självmedicinera med andliga övningar. Det påverkar välmåendet i övrigt, men kan aldrig rubba en psykisk sjukdom. Att vissa mediciner bidrar till kraftig viktuppgång - genom att påverka hungerkänslorna och/eller ämnesomsättningen - är ett faktum. Jag tycker det det är förmätet att påpeka att människor som medicinerar bör tänka på vad de stoppar i sig, för detsamma gäller väl oss alla? (Skillnaden är att dessa människor har jävligt mycket sämre förutsättningar.) Det är som att påpeka att det är välgörande för en reumatiker att röra på sig, trots att reumatikerns kropp gör ont på ett sätt vi friska inte kan föreställa oss. Konstruktiva råd är bra, men man får tänka på vem man formulerar dem till - och hur. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-12-27 16:37 | |
![]() | Sylvia, jag håller verkligen med dig. Väl formulerat. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-27 16:37 | |
![]() | (håller med) | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-12-27 16:38 | |
![]() | Vad klok du är Sylvia:-) Förstod det iofs eftersom jag gillar dej:-) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-27 16:39 | |
![]() | Vegas, vad vet jag om vad? Jag är inte tjock, inte reumatiker och har aldrig medicinerat själv, men jag vet en jävla massa om psykisk sjukdom och om medicinering av densamma. | |
| NadaR | 2008-12-27 16:40 | |
![]() | Bra sagt Sylvia | |
| Ser bra ut | 2008-12-27 16:40 | |
![]() | det är för väl att vissa inte visar sig på bild här, för fy fan för att känna igen någon som beter sig så korkat som en del. jag skulle säga upp bekantskapen direkt. hellre fet än dum, jag försöker bemöta alla lika. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-12-27 16:40 | |
![]() | då så, då var det löst | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-12-27 16:41 | |
![]() | vegas, innan du försvinner för gott från Betapet: sök en bra terapi för dig själv, för din egen och din omgivnings skull. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-27 16:42 | |
![]() | Vegas, det är bra att du är ärlig, men för helvete - skärp till tonen. Det är beklämmande att du använder dig av ord som "döingar", när man vet att någons pappa just gått bort. Om du själv har upplevt sorg, så borde du vara den första att veta bättre. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-12-27 16:42 | |
![]() | Ser bra ut - jag skulle önska att alla försökte bemöta alla lika, men betvivlar att det verkligen fungerar så (har dock ingen uppfattning om dig menar generellt) Jag har också den ambitionen. | |
| gubbi | 2008-12-27 16:50 | |
![]() | Så, nu tycker jag tråden får återgå till det den ursprungligen handlade om utan personlig pajkastning! | |
| Ser bra ut | 2008-12-27 16:50 | |
![]() | jag som trodde betapet var ett trevligt, ja nästan mesigt ställe. ack så jag bedrog mig. här är det pajkastning på högre än hög nivå. verkar som forumvärdarna håller koll i a f. och linn, jag skrev ju försöker. har lite svårt för idioter dock. | |