Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 575 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Cekt | 2009-01-28 22:25 | |
![]() | *puffar* | |
| -50- | 2009-01-29 04:53 | |
![]() | bump: så himla bra om ni klassiker håller er i gojan så slipper vi er i dom andra rummen. ;) | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2009-01-29 10:55 | |
![]() | Äntligen lite härlig ironi, tack -50- :-) Till klassikerna, jag e lite krasslig. Hjälps åt att samla ihop... Låt mig se lite engagemang så piggnar jag till fortare, hehe. Kommer o spelar lite senare. | |
| Bamsegrogg - Ej medlem längre | 2009-01-29 11:25 | |
![]() | Skulle man kunna skriva (huvudsakligen standardspel) inom parentes under papegojan? Undrar en som kämpat för ett standardrum under en längre tid | |
| Mouche - Administratör | 2009-01-29 12:06 | |
![]() | I dagsläget är det efter vad jag förstår inte på tapeten att några rum ska vara för, vare sig det ena eller det andra, spelsättet enbart. Mouche | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2009-01-29 13:53 | |
![]() | Puff, puff från mitt komaläge till sängs. Undrade just varför Puman hade bytt plats. Hurra för "grisarna" som fått ett rum till nu när det behövdes. Sätt igång o samlas nu i Papegojan ALLA Klassiker så kanske det blir ett "eget" rum en dag. Blanda inte ihop päron o apelsiner genom att börja tjafsa om annat, utan kom bara o visa ert intresse genom att spela. Ses när febern lagt sig. | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2009-01-29 16:44 | |
![]() | Hujeda mig vilken dag, åtminstone pigg nog att sitta upp nu. Har funderat på en sak, hur tänker ni klassiker som gärna surfar på vågen o dyker upp i Gojan när "alla" andra redan e på plats? De som (speciellt under dagtid) väljer att spela i andra rum istf att dra med sig en eller ett par spelare till Gojan... med Kalle följer Stina, Petter o Lisa etc. Då skulle det va fler spelare alla tider på dygnet. Just nu verkar det va ett fåtal som kämpar för allas väl. Det e lite sorgligt tycker jag. FallerI, FallerA, FallerALLA... Ska äta lite o se om jag kan spela sen. | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2009-01-29 18:58 | |
![]() | Ser ut som Pumans tidigare spelare nu kommit hit o fyllt rummet... va väl inte riktigt vad vi klassiker hade hoppats på. Har dragit iväg ett PM till ledningen för o se om vi kan få lite stöttning. Under tiden kämpar vi vidare... Det såg ju så lovande ut. *håll nu tummarna allihop* | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-01-29 19:02 | |
![]() | Man känner sig inte direkt välkommen i papegojan som slumpspelare!! Men va fan när de andra rummen är upptagna så måste man ju ta vägen nånstans!! | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-01-29 19:03 | |
![]() | Vad är det med er klassiker som gör er så speciella att ni ska ha ett eget rum?? Löjligt! | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2009-01-29 19:07 | |
![]() | Ok 229 inlägg kanske blir lite väl många att läsa, men bläddra gärna lite i tråden så kan du säkert hitta ett svar... | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-01-29 19:09 | |
![]() | Spelare som gillar olika spelplaner finns i alla rum så jag håller med Kissed, vad är det som gör klassiker så speciella? Jag spelar klassiskt om någon med lagom rating vill spela det, men inte vill jag sitta i ett rum med bara klassiskt för det, lika lite som jag skulle vilja häcka i ett rum bara för special, som jag oftast kör.. Men om du Kissed kör reklam för ett slumpat rum så kan jag promota för ett special-rum då... hela tiden :D dag ut och dag in.. bumpa bumpa bumpa.. | |
| Lättlurad - Ej medlem längre | 2009-01-29 19:12 | |
![]() | Hur är det med förmågan att förstå egentligen? Om beta består till (minst!) 75-80 % av slumpspelare så är det väl knappast svårt att begripa att de övriga (alltså inte ens bara klassiska spelare, utan även special) har svårare att hitta motspelare i "blandade rum"!? Aldrig någonsin (tyvärr...) har alla rum varit knökfulla :) | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-29 19:13 | |
![]() | Det äl lite fiinare att köra klassisk, ingen plats för nonkonormister är inte..Åter igen, om det nu är såååååå jävla många som vill spela klassikt så ska det väl ändå inte vara nåt problem att hitta någon att lira mot? eller? Släpp sargen och kom in i matchen, det finns plats för alla, ägna energin åt det här kvasiproblemet åt viktigare saker. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-29 19:14 | |
![]() | ÄR ska det ju stå däruppe.. | |
| Lättlurad - Ej medlem längre | 2009-01-29 19:15 | |
![]() | Det är ju det som är problemet - det ÄR inte "såååååå jävla många" som spelar klassiskt. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-29 19:17 | |
![]() | Men det verkar så på vissa skribenter..att det ska vara ett sånt massivt upprop ang eget spelrum..kan man inte variera sig lite då? Kan vara rätt kul att lira slump...det är bara ett spel och ideen är densamma vilket bräde man än lirar.. | |
| Lättlurad - Ej medlem längre | 2009-01-29 19:19 | |
![]() | Får vi för oss att besudla datorn med slump så kan vi ju gå in i något annat rum än Gojan då ;) | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-01-29 19:19 | |
![]() | nähä, varför ska ni då ha ett eget rum??? | |
| Lättlurad - Ej medlem längre | 2009-01-29 19:20 | |
![]() | Idén är definitivt inte sammalunda om man gillar att spela IRL och tävla i Scrabble. | |