Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 693 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tess 08 | 2010-08-20 21:16 | |
![]() | Lite överraskad när jag såg Lill-IT skriva i tråden :) Nej, jag är inte gravid! | |
| Lill-IT | 2010-08-20 21:19 | |
![]() | Hehe.. exakt VAD tänkte du då Tess?;) | |
| Tess 08 | 2010-08-20 21:23 | |
![]() | Jag tänkte att du kanske skulle föröka dig en aning... :) Ja, alltså inte du ensam utan med lämplig mansperson | |
| Lill-IT | 2010-08-20 21:28 | |
![]() | Jag har inga omedelbara planer på att föröka mig mera.. men man vet aldrig;) | |
| Stubin | 2011-02-14 10:46 | |
![]() | Ja jag är också gravid :-)))) Beräknad i september. | |
| Megaherz | 2011-02-14 10:49 | |
![]() | Grattis Hungerstrejk! :) :) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-02-14 11:05 | |
![]() | Grattis! jag blir lika besviken vaje månad då mensen kommer,jag har alltid varit gravid typ i 10 år ,det är med sorg ,som jag börjar att förstå att det kanske inte blir fler barn,andra undrar om inte människan dvs jag ska ge sig någongång,det kanske är avundsjuka vad vet jag,men barn är livet dom är fantastiska och underbara,och dom är personligheter redan från örjan redan i 6 månaden så har jag vetat om det blir den lungnare eller den busiga varianten,jag har aldrig lyckats gå tiden ut allahar kommit i förtid och det är nog anska skönt att slippa den sista tyngsta månaden | |
| nettan23 | 2011-02-14 11:19 | |
![]() | Hade med velat vara gravid, men det passar inte in just nu tyvärr, men om ett par år kanske :) Grattis till alla mammor ;) | |
| Stubin | 2011-02-14 12:22 | |
![]() | Tack! ttiittii: Vad trist! Hoppas att det löser sig för dig :-) | |
| Beccizz | 2011-02-14 12:42 | |
![]() | Jag har en 7 månaders hemma helt underbar o snart är de väl dax för nästa inte gravid än men om ett år lr nåt :-) | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2011-11-11 07:54 | |
![]() | Bumpar den här tråden åt "Bra_år". :) | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2011-11-11 07:56 | |
![]() | Bra grönöga. :) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-11-11 09:55 | |
![]() | du som är orolig i stängda tråden,Det är inte så stor mening att oroa sig,det är som det är, och blir som det blir ändå,det går liksom inte att på verka,försök och njut av din graviditet,och lägg oron på hyllan,det lilla lilla barn i dig är redan klart,och går inte att påverka lägg energin på positiva tankar,sticka en tröja till den lilla,eller gå i affärer och titta på små kläder,gå till bibblan och låna böcker kunskap ger ro,köp en en avslappnings CD | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2011-11-11 10:58 | |
![]() | Bra_år. Trots att min yngsta hunnit bli 9 år så minns jag fortfarande känslan jag hade vid min första graviditet. Man känner lycka, glädjen finns där, pirret över det helt enorma att det växer en lite människa(blivande..)inom en, men oron finns också. Jag kommer ihåg hur det bland annat kändes som en djungel med vad man fick- inte fick äta mm. Du får väl "bomba" oss mammor med frågor och funderingar du har, jag är säker på att det finns ett ganska rejält stort gäng mammor här som är villiga att dela med sig av sina egna erfarenheter och nojjor de själva haft. Grattis btw! :) | |
| bra_år | 2011-11-14 05:04 | |
![]() | Tack... Ja visst ska man vara posetiv men oro finns det massor av!! Drömde du oxå mardrömmar hela tiden? Livrädd att jag ska göra någontong fel så den lille inte mår bra... Någon som jobbat natt samtidigt? Är så sjukt trött...jobbat heltid bara natt...zzz... Hör att kudden ropar på mig av saknad ;) | |
| ppernillaa - Ej medlem längre | 2011-11-14 15:23 | |
![]() | Har en dotter på 13 månader och nästa är beräknad till 28/3 :) | |
| bra_år | 2011-11-14 23:32 | |
![]() | Oj! Va kul, så nära varandra...tänk va dom kommer att busa ihop!!! Mår du bra? Du har varit med innan, kanske är lugnare då...? | |
| trovik - Ej medlem längre | 2011-11-15 01:19 | |
![]() | Det är allt lite orättvist att endast ett kön kan bli gravid. Ser fram emot genterapi som potentiellt kan hjälpa alla män som vill bli fullfjädrade kvinnor att bli det och därefter bli gravida och bidra till befolkningsökningen. | |
| bra_år | 2011-11-15 05:52 | |
![]() | ha ha ha, håller med!! När min man klagar på att jag är tråkig som inte orkar saker så blir jag smått galen... Tänk om han kunde få känna hur det känns att vara slut in i själen. Tror det kommer fler tankar i den stilen ju mer som händer, typ förlossningen ;) | |
| Prärieklocka | 2011-11-15 09:44 | |
![]() | Grattis alla gravida! Har en dotter på snart sex månader som kom till efter mycket kämpande och tårar. Dröjde läääääääänge tills vår äldsta dotter fick sitt efterlängtade syskon. Men nu är hon här och hon är i full färd med att utforska världen! | |